Citat:
Ursprungligen postat av
Ernie1616
Jag halkade in på ett bananskal. Jag gick förbi TV4's Robinson monter på Way Out West när jag byggde tält där. Det var innan festivalen började, så 15 personal och jag. Saga som är castingchef verkade gilla mig direkt.
Jag tror att både SVT och TV4 valde mig för att jag är tickar alternativ boxen. Bor på landet och är lite udda. Det är nog inte svårare än så. Robinson är ett framgångsrikt koncept för att det blir garanterat konflikter. Eftersom vi svälter och blir utsatta för situationer där vi tävlar och röstar ut varandra. Vi som är med säljer själen för att ni ska få lite underhållning!
Har alltid gillat dig och skönt med folk som gör andra saker här i livet och goes with the flow
Och stackars er att få alla spekulationer från folk som inte känner er alls och som får se er i situationer de aldrig själva varit i, med svält och konflikter och tävlan. Bra gjort att ställa upp! För vår underhållning.
Jag hoppas du återhämtat dig. Jag känner igen ditt sätt att skriva från när du var med i tråden GVFÖ och pratade om din upplevelse där, så jag vet att du inte är ett bluffkonto. Alltid kul att höra saker från din synvinkel och som var med i experimentet Robinson.
Själv ser jag på programmet utifrån ett allmänmänskligt perspektiv och beteendevetenskapligt. Hur reagerar människan under stor stress och har något förändrats sen slutet av 90-talet vad gäller dynamiken? Blir hon mer och mer ego, finns det fler med i programmet med diagnoser? Sånt borde speglas i grupperna som en spegling av samhällsförändringen som har skett tänker jag.