2025-10-31, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tycker du förminskar misshandlande kvinnor och personer som är utsatta för grova brott det finns en anledning till att man får kontaktförbud man får inte det pga lite gnäll.

Nej det är inte ett förminskande av misshandlade kvinnor. Det är snarare ett förminskande av de åklagare som hanterar deras ansökningar.
Citera
2025-10-31, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Du, där är MÅNGA som haft betydligt värre och jobbigare bakgrund än lilla jockiboooi ( så som Olof K säger det). Som är betydligt lyckligare och framgångsrike än han. Och då menar jag inte ytligheter som pengar. Utan dom har egna familjer och behöver inte berätta för hela världen om sin uppväxt. Utan har accepterat att det har hänt och fokuserat på bearbeta det.

Han har framgång och pengar. Men han har ingen lyckligt liv. Tycker du han ser lycklig ut?
Fy fan säger jag bara. Han har inte kommit någonstans! Han VILL stanna kvar i sitt hat mot sin mor och alla andra i familjen som lyder han.
Det är inget trauma. Det är ett psykopatisk beteende.
Varför snackar du om nåt du inte har den blekaste aning om? Ja det finns folk som vart med om värre. Det finns folk som haft det lättare. Men vem fan är du o säga att han är olycklig. Han bevisar dag efter dag hur bra han mår idag. Låt han leva sitt bästa liv med sin fantastiska familj. Han är en framgångssaga o det kan ingen ta ifrån han
Citera
2025-10-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Inte "på gång" och det finns ännu inte någon inledd förundersökning trots alla hans anmälningar.

Gissar att de läggs på hög för att sedan slängas.

Nej vem som helst kan ju få kontakt förbud, det var ju piece of caké, enligt någon.
Citera
2025-10-31, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad som sägs om det?
Ja de är för att dvärgen redan har så mycket annat på sig som väger tyngre.

Jag vet. Man ska inte ropa Hej förrän man är över bäcken men det är nästan så..
Det ska bli så kul att se er här i tråden sedan när det inte gick som ni önskade.
Eller så är det jag som får tugga hatten Vi får se.

Då syftar du på åtalsunderlåtelser som inte existerar.
Citera
2025-10-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Haha allt är fejk enligt dom som är bevis mot Chrippa. En gissning är inte ens att de har läst fupen

Man börjar ju fundera på om vi läst olika Fup eller så har dom inte läst den alls.
Citera
2025-10-31, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du förstår inte. A är en bra mamma och mormor, ingen betydelsefull har påstått nåt annat.
Hennes barn visar annat. Inga barn föds narcissister. Barn kan födas med förutsättningar tex att ha hög känslighet för skam och kritik, låg empati, starkt behov av bekräftelse och ovanligt hög självkänslighet som är instabil.

Men alla barn med dessa förutsättningar blir INTE narcissister.

För att bli narcissist så som Christofer har uppväxten/föräldrarna format honom till narcissist.

Överdriven idealisering (”du är perfekt”, “du är bättre än alla andra”)
överkrav och prestationsbaserad kärlek
emotionell försummelse (barnets känslor valideras inte)
instabil, oförutsägbar anknytning
trauma, mobbning eller skaminducerande uppfostran

Barnet lär sig då att bygga ett “falskt jag” för att skydda sig.

Jocke hade turen att få empati och förståelse av andra än sina föräldrar och styvpappa, det mamman utsatte honom för lämnade sina spår men han blev inte narcissist tack vare de andra vuxna i hans liv sedan mamman och styvpappan lämnade bort honom.

Att du tjatar om hur "bra" mamma hon varit blir ett bevis på att du kan noll om psykologi och troligen själv har någon diagnos med tanke på ditt spammande av tråden och världsfrånvända inlägg.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom har redan börjat nu är det någon som skrivit ihop det själv, alltså det är helt otroligt.
Men men jag vet vad vad som är sant och vad jag förstår så gör dom flesta det.
Nej, jag säger det uppenbara. Det är inget beslut som visas - det är ett litet stycke text som inte bevisar någonting.

Varför visas inte myndighet och beslutsfattare denna gång .. förra gången var det inga problem med att visa upp beslutet i sin helhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Sparsam och koll på pengar för att i nästa sekvens hävda att hon inte är det och att skuldberget sköter den ekonomiska delen för han är mer av en ekonom.

Parodi på hög nivå!
Håller med. Två stolpskott. Vem är det som försöker hålla fasaden av att hon är driftig. Gumman du säljer ditt bruna extremt stora rövhål för folket idag och försöker fortfarande hävda att du är driftig.
Citera
2025-10-31, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Första var helt i sin ordning. Man såg datum för utfärdande och hur länge den gäller

Tack man ska leverera bevis men sen duger det inte ändå.
Äsch ingen idé att svara längre jag delar med mig till er andra istället ☺️
Citera
2025-10-31, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Att vara en incell o umgås med ett horbusspar förklarar hur mycket tid dessa människor har.. låt rask med sina fina barn o fru vara. Jävla psykopater

De håller på en dokumentär om en offentlig person som sysslat med mobbing via YT i många år.

Det är inte förbjudet vilket Rask borde välkomna om han inte har något att dölja.
Citera
2025-10-31, 12:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tycker du han verkar bra och bara lycklig? Lider av så mycket ångestattacker så Jonna hellre anlitade en barnvakt än att låta han ta hand om barnen.
Dom har så mycket att göra, med jobb och allt. Att ANNA BOOK passar den minsta. Tycker du det låter som en lycklig familj?
Hans maniska krigade på instagram och youtube, gällande hans bror. Där han kontinuerligt snackar om honom på ett eller annat sätt. Låter det som en lycklig man?

Med tanke på allt som händer nu runt omkring plus jobb, barn. flytt, försäljning av hus. Tokiga bröder mm så är det inte konstigt alls med lite avlastning. Hade det känts bättre för dig om Jonnas Mamma hade tagit hand om barnet?
(Hon kanske inte orkade och Anna erbjöd sig? Vad vet vi?
Lycka? Det är väl som för oss alla. Det går upp och det går ner. Tror dom har det ganska tufft nu men det lugnar nog ner sig snart
Tycker du att C& L verkar lyckliga eller är det bara en påklistrad fasad?
Kanske sitter han i källaren och ringer sin Pappa med gråten i halsen. Vad vet vi?
Citera
2025-10-31, 12:23
Medlem
Duger denna bättre?

https://imgur.com/a/37OGa0B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in