Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-30, 22:03
Medlem
Snapcounts avatar
Ex frun Sarah blir visst kastad under bussen så det sjunger om det !

Sarah Ferguson will have to find her own home after she and Prince Andrew have been told to leave the Royal Lodge.

It had been reported that Andrew and his ex-wife Sarah had agreed to leave their Royal Lodge home in exchange for two separate residences. But now it seems that she will not be provided with accommodation while Andrew will relocate to the Sandringham Estate.

https://www.mirror.co.uk/news/royals...-live-36160113
Citera
2025-10-30, 23:26
Medlem
Lao Tzus avatar
Fruktansvärt. Han är inte dömd för något men ändå väljer mannen som misstänks anstiftat mordet på prinsessan Diana att vidta privatjustis med bara Goffries rykten som grund. Och den där fotoshoppade bilden av Goffri och Andrew på ön.

Vilken bror. Historien om Karin och Abel upprepar sig. Till Charles försvar ska sägas att jag uppskattar att han inte ryckte princesstitlarna från Andrews oskyldiga barn. Till skillnad från vad den danska drottningen gjorde helt utan orsak.

Husomhelst är jag övertygad om att hans insats som krigshjälte i Falklandskriget blir det som eftervärlden kommer att minnas. Och hans Fergie. Jag hade gärna sett mer privatbilder av henne. Det måste finnas.

Men Andrews enda möjlighet till comeback är nog tyvärr att hela familjen prins William omkommer i en flygolycka och att prins Harry och prinsessan Meghan då bestiger tronen och benådar honom.
Citera
2025-10-31, 03:09
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Spekuleras i att något större är på väg att läcka ut, och därför sker detta nu !

Får se sedan vart Andrew tar vägen, finns visst ett palats i Dubai som är tillgängligt för honom.
Vad kan det vara? Något mer från Epstein's estate?

(Giuffres bok har publicerats.)
Senast redigerad av Madagascar 2025-10-31 kl. 03:14.
Citera
2025-10-31, 04:40
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Fruktansvärt. Han är inte dömd för något men ändå väljer mannen som misstänks anstiftat mordet på prinsessan Diana att vidta privatjustis med bara Goffries rykten som grund. Och den där fotoshoppade bilden av Goffri och Andrew på ön.

Vilken bror. Historien om Karin och Abel upprepar sig. Till Charles försvar ska sägas att jag uppskattar att han inte ryckte princesstitlarna från Andrews oskyldiga barn. Till skillnad från vad den danska drottningen gjorde helt utan orsak.

Husomhelst är jag övertygad om att hans insats som krigshjälte i Falklandskriget blir det som eftervärlden kommer att minnas. Och hans Fergie. Jag hade gärna sett mer privatbilder av henne. Det måste finnas.

Men Andrews enda möjlighet till comeback är nog tyvärr att hela familjen prins William omkommer i en flygolycka och att prins Harry och prinsessan Meghan då bestiger tronen och benådar honom.
Han mutade Giuffre för att undkomma lagen.
Citera
2025-10-31, 05:44
Medlem
Mullrets avatar
Verkar som Harry o Meghan sitter löst till.

https://www.dailymail.co.uk/debate/a...-CALLAHAN.html

Verkar tufft vara kunglig numera.
Citera
2025-10-31, 10:22
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad kan det vara? Något mer från Epstein's estate?

(Giuffres bok har publicerats.)

Tror det, men vad..och när..? Ett annat alternativ är hans finanser och förbindelser med skummisar från -stan länder. Kommit fram bla hur han har kommit med väskor av pengar därifrån och bara visslat igenom tullen, och hur hans säkerhetsdetalj har varnat uppåt för dessa förbindelser o pengarna. Svaret de har fått ovanifrån är : "-Om det inte passar, så kan du börja patrullera på gatan igen !"

Hävdas även att han skall ha lärt sina döttrar att vara lika giriga också.

Vedrörande Epstein...saken är ju att det "jämt och trutt" har kommit fler avslöjanden där ifrån med nya emails som har blivit publicerade..., och det väntas att fler emails släpps..

Sist så, i.o.m att Andrew nu flyttar till Sandringham..så sätter jag ett tvek på om att det blir ngt rättsligt av detta i slutändan. För då skulle han ha lämnat landet.

En till bok skall förresten bli publicerad nästa månad, av ett annat trafficking-offer i samma härva. Heter ngt i stil med "blue butterfly" tror jag det var..
Senast redigerad av Snapcount 2025-10-31 kl. 10:25.
Citera
2025-10-31, 12:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Verkar som Harry o Meghan sitter löst till.

https://www.dailymail.co.uk/debate/a...-CALLAHAN.html

Verkar tufft vara kunglig numera.

Kan du kopiera in lite eller sammanfatta? Det är en betalartikel.

Jag tänker, att det finns risker för Europas kungar med att börja rycka prins- och prinsesstitlarna från sina släktingar också. Hela monarkin bygger ju på en saga, ett slags fantasi eller (känslan av) magi. De personer som är födda kungliga anses ha kungligheten i sig, för inte alls länge sedan sa man att de hade kungligt blod. Och då ÄR de (enligt detta sätt att se) prinsar och prinsessor, titlarna är inget som kan tas ifrån dem eftersom de bara betecknar ett faktum. Kung Harald sa ju också detta angående Märtha Louise när denna fick behålla sin prinsesstitel trots att majoriteten av norska folket tycker att han ska ta den ifrån henne: "Hon ÄR Prinsesse Märtha Louise".

...men när alla ser att det går utmärkt att rycka titlarna, och att det inte fanns något magiskt där - så lätt går det att göra en vanlig Mr eller Herr Någonting av en tidigare prins liksom - då påverkar det ju även hur folk ser på de personer som har sina kungliga titlar kvar. De är inte så märkvärdiga längre.
Citera
2025-10-31, 12:32
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:

Du måste vara sarkastisk i allt?
Citera
2025-10-31, 13:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Fruktansvärt beslut

Det finns noll bevisning mot Andr*w

Om dom gör så här mot honom borde även K*te och Willi*m strippas på sina roller och blingbling.

Ja det verkar vara väldigt tunt med bevisning mot honom, en bild där han står i sällskap med en ung kvinna och mejlkonversationer mellan honom och en annan nu avliden man är inga vattentäta bevis direkt.

Anklagelserna mot honom grundar sig väl först och främst i den avlidna kvinnans påståenden?
Citera
2025-10-31, 13:34
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Du måste vara sarkastisk i allt?

Andrew hade nog önskat han var en tidigare kung,

Med sång till hans ära, https://open.spotify.com/track/08s1u...TBmudxapbc_nyA

Nu blir det till att skämmas. Rejält.
Citera
2025-10-31, 13:45
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Andrew hade nog önskat han var en tidigare kung,

Med sång till hans ära, https://open.spotify.com/track/08s1u...TBmudxapbc_nyA

Nu blir det till att skämmas. Rejält.

Youtube för de utan Spotify-konto:

https://m.youtube.com/watch?v=GisCRxREDkY

Sarah har valt Andrew men stackars döttrar och barnbarn. Jag tycker synd om dem även för att mormor Sarah stöttar morfar. Tur att prinsessorna har möjlighet att ha nannys och inte är ekonomiskt (men kanske emotionellt?) utelämnade till mormor och morfar som barnvakter. Hoppas barnen har vettigare farföräldrar.

Citat:
Husomhelst är jag övertygad om att hans insats som krigshjälte i Falklandskriget blir det som eftervärlden kommer att minnas.

Jomenvisst 😂
Senast redigerad av Angeliqa 2025-10-31 kl. 13:51.
Citera
2025-10-31, 15:16
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja det verkar vara väldigt tunt med bevisning mot honom, en bild där han står i sällskap med en ung kvinna och mejlkonversationer mellan honom och en annan nu avliden man är inga vattentäta bevis direkt.

Anklagelserna mot honom grundar sig väl först och främst i den avlidna kvinnans påståenden?
Japp. Ren avundsjuka eftersom han var omtyckt av kvinnor och var uthålligare än 99% av thilandsvenskarna i sängen.
Citat:
Andrew had 40 prostitutes brought to his five-star hotel in JUST four days during taxpayer-funded trip to Thailand, royal historian Andrew Lownie tells bombshell Daily Mail podcast

https://www.dailymail.co.uk/news/art...an-lownie.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in