2025-10-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Målet för Chrippa är upplagt på Linköpings tingsrätt för kommande förhandlingar. 2025-11-17 klockan 9:00. Sal 3. Sal 3 är en säkerhetssal.
https://ibb.co/nM4pNQ4w

Bra, nu är det äntligen på gång.

En kanske korkad fråga. Säkerhetssal, betyder det att anhöriga får komma och lyssna?

Jag tänkte på en annan sak.
Linnéa gjorde stor grej av att de två inte vittnar mot varandra i en live för några dagar sedan. Båda såg väldigt nöjda ut.
Jag tror tamejfasen att det var deras anledning till att de gifte sig.

Nu vet jag att det kommer viktigpettrar och säger annat.
Men efter jag såg dom prata om det och ffa hur Linnéas ansiktsuttryck såg ut då är jag nästan helt säker på att det var anledningen ur deras synsätt.
Citera
2025-10-30, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Bland annat från en artikel från SVT Rättegången pågår i säkerhetssalen, sal 3, vid Linköpings tingsrätt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...n-i-norrkoping
OK .. då är det dubbla bud på nätet .. men då stämmer säkert sal 3.
Citera
2025-10-30, 13:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du tycker inte det känns lite perverst av en gammal vinkärring att sitta och fråga om folk vill ha någons nakenbilder btw?

Du är en mycket sjuk individ.
Nej, jag tycker inte det är sjukare än om någon annan i vilken ålder som helst ställer frågan.
Krasst har väl folk i min ålder hanterat porr och naket långt längre än folk i din ålder.
Citera
2025-10-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kommer ihåg att vi skrev om det i tråden men några hävdade här inne att polisen inte skulle ägna sin tid till att sitta och kolla en stream men tydligen följde dom flera streams.

Minns det också. Vi som trodde det var de största idioterna på hela planeten tellus.
Chrippa, du kanske skulle lyssnat på andra.
Citera
2025-10-30, 13:45
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag tycker inte det är sjukare än om någon annan i vilken ålder som helst ställer frågan.
Krasst har väl folk i min ålder hanterat porr och naket långt längre än folk i din ålder.

Min ålder?
Möjligen så, men folk i allmänhet är inte så sjuka att de random frågar folk om dom vill ha en delad länk på någons nakenbilder. Sjukt perverst beteende 🤮

(Var jag intresserad av Jonnas bilder hade jag väl dessutom hållit mig i en tråd om henne alt. Relaterat till henne. Inte i Chrippa tråd)
Citera
2025-10-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Undra vad Chrippas fans kommer tycka då de får reda på varför ett nytt kontaktförbud har upprättas?

Precis. Dom tror att de vet allt. De tror att Chrippa är helt sanningsenlig när han berättar hur det är.
Inte minst fupen visar att det har hittats på i mängder.

Några har ändrar sig från att han inte kommer att få straff till att hmm, det blir nog straff och nu är det åren där vissa tror på fotboja, andra tror nåt år bara. Vi fär se. Domen bör komma innan detta året är slut.
Citera
2025-10-30, 13:49
Medlem
wicks avatar
Sociala medier:

”Jag lyssnar på Tiesto och har ett leende på läpparna” snart rättegång med och han står inför ett gäng punkter med grova brott.

En mer verklighetsfrånvänd människa får man leta efter, men sen besitter han väl en 4 årings IQ med.
Citera
2025-10-30, 13:50
Avstängd
Såg nån video där linnea säger att folk tror vi är rädda för fängelse. Och chrippa rabblar upp att han suttit i fängelse i Spanien och det är minsann inga problem om han skulle få sitta i fängelse. Ingen bryr sig om ni skulle älska att sitta i fängelse. Det är inte coolt som ni verkar tro. Det enda jag iaf tänker på är att han är en far. Du har satt dig i en situation där yta gått före din dotter och du riskerar fängelse i flera år för det. Du har blivit häktad flera ggr. Kronofogden dyker upp hos dig med polisen. Du flyr landet. På vilket sätt är det rätt mot chloe att utsätta henne för allt detta. Och då har jag inte ens kommit till att du gifter dig med hennes förövare.
Citera
2025-10-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kommer ihåg att vi skrev om det i tråden men några hävdade här inne att polisen inte skulle ägna sin tid till att sitta och kolla en stream men tydligen följde dom flera streams.

Det skrevs även om att det skulle sitta poliser och kolla på hur mycket Chrippa förtalade Anjo och Rask.

Hur gick det med det?
Citera
2025-10-30, 13:52
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Såg nån video där linnea säger att folk tror vi är rädda för fängelse. Och chrippa rabblar upp att han suttit i fängelse i Spanien och det är minsann inga problem om han skulle få sitta i fängelse. Ingen bryr sig om ni skulle älska att sitta i fängelse. Det är inte coolt som ni verkar tro. Det enda jag iaf tänker på är att han är en far. Du har satt dig i en situation där yta gått före din dotter och du riskerar fängelse i flera år för det. Du har blivit häktad flera ggr. Kronofogden dyker upp hos dig med polisen. Du flyr landet. På vilket sätt är det rätt mot chloe att utsätta henne för allt detta. Och då har jag inte ens kommit till att du gifter dig med hennes förövare.

Vill säga att det var Bölmans video dom sa det!? Kan ha fel dock.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Min ålder?
Möjligen så, men folk i allmänhet är inte så sjuka att de random frågar folk om dom vill ha en delad länk på någons nakenbilder. Sjukt perverst beteende 🤮

(Var jag intresserad av Jonnas bilder hade jag väl dessutom hållit mig i en tråd om henne alt. Relaterat till henne. Inte i Chrippa tråd)
Jag frågad inte random - utan någon som uppenbarligen gillade att grotta i det.

Sjukt är när man som du kör med dubbla måttstockar -- du kunde behöva en reality check när du jämför materialet.
Citera
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Bra, nu är det äntligen på gång.

En kanske korkad fråga. Säkerhetssal, betyder det att anhöriga får komma och lyssna?

Jag tänkte på en annan sak.
Linnéa gjorde stor grej av att de två inte vittnar mot varandra i en live för några dagar sedan. Båda såg väldigt nöjda ut.
Jag tror tamejfasen att det var deras anledning till att de gifte sig.

Nu vet jag att det kommer viktigpettrar och säger annat.
Men efter jag såg dom prata om det och ffa hur Linnéas ansiktsuttryck såg ut då är jag nästan helt säker på att det var anledningen ur deras synsätt.

Nej, vem som helst får komma in och lyssna. En säkerhetssal har en glasvägg mellan rättssalen och åhörarsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in