2025-10-30, 09:32
Medlem
Svensk politik i ett nötskal! Liberaler som vill begränsa hur vuxna har sex och så vänsterpartiet som börjar bli mer hatiska mot judar än vad hitler var på sin tid och Sossarna som vill tvångsblanda alla utom sig själva. Man kan minst sagt säga att dom famlar och lider av identitetskris.
Citera
2025-10-30, 09:48
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Svensk politik i ett nötskal! Liberaler som vill begränsa hur vuxna har sex och så vänsterpartiet som börjar bli mer hatiska mot judar än vad hitler var på sin tid och Sossarna som vill tvångsblanda alla utom sig själva. Man kan minst sagt säga att dom famlar och lider av identitetskris.

Man kan bokstavligen tala om att valet 2026 blir mellan pest eller kolera... URK!
Citera
2025-10-30, 10:02
Medlem
Det är så kul hur hårt de trollar genom att kalla sig liberalerna.Sanningen är att det i regel är kvinnan som tar upp att hon vill ha strypsex... Inte mannen.
Som nämnts tidigare i tråden, somliga kvinnor klagar för att mannen inte tar hårda tag, för att de inte gillar det eller för att de är oroade över de eventuella konsekvenserna.
Citera
2025-10-30, 10:34
Medlem
Tavastehuss avatar
Tror vanligt folk drar öronen åt sig när sexuella avarter blir politiska frågor. Det är liksom ingen valvinnande fråga.

L ska passa sig för att kliva ner i detta träsk med tanke på hur sjuka saker LUF velat normalisera för bara något år sen.

Företeelsen är sjuk i sig. Men vad beror dessa nya sexuella preferenser på? Liberalism såklart. Ja, det är en ism som kan betyda vad fan som helst, men ändock.

L är det dummaste parti som finns.
Citera
2025-10-30, 10:36
Medlem
Själv älskar jag att ligga i sked och få kuk bakifrån och ha en hand på min hals med lite tryck och samtidigt juck, det blir orgasm för mig

/ mvh kåt kvinna
Citera
2025-10-30, 10:36
Medlem
Ilimitados avatar
Nu börjar man ju förstå varför de bytte partilogga till en som liknar en dildo.
Citera
2025-10-30, 10:37
Medlem
Smekarn87s avatar
Jävla brist på fantasi. Som om vuxna människor inte kan tycka det är lite spännande med stryper.
Citera
2025-10-30, 10:39
Medlem
Misshandel med skador som följd är väl redan kriminellt?

Jag menar att du kan ju lika gärna stå i en hall och bli utsatt för en strypning av en galen partner.

Same, same förutom att den första kanske fick orgasm först. Vad spelar det för roll? Den andra kanske istället blev bjuden på världens godaste avsmakningsmeny från lyxrestaurangen innan partnern försökte strypa ihjäl henne/honom i hallen. God mat är också njutning.

Bara för att folk inledningsvis samtycker till sex betyder inte det att det är fritt fram att skada någon med våld - lika lite som i andra sammanhang. Utövaren måste ha omdöme och kunna hantera sina impulser.

Misshandel är misshandel - man behöver inte blanda in något annat än vem som orsakade skadan och hur mycket någon blev skadad,. Därför har LUF fel med sitt förslag. Det borde vara onödigt.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-10-30 kl. 10:56.
Citera
2025-10-30, 10:43
Medlem
Tycker såna här förbud är bra, regeringens vettigaste parti helt klart.
Citera
2025-10-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Misshandel med skador som följd är väl redan kriminellt?

Jag menar att du kan ju lika gärna stå i en hall och bli utsatt för en strypning av en galen partner.

De syftar på att det ska vara förbjudet trots att samtycke skett, vilket är bra att det förbjuds. Kan tänka mig att en del tjejer känner sig pressade till att ge samtycke till såna här sjuka saker.
Citera
2025-10-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
Det är så kul hur hårt de trollar genom att kalla sig liberalerna.Sanningen är att det i regel är kvinnan som tar upp att hon vill ha strypsex... Inte mannen.
Som nämnts tidigare i tråden, somliga kvinnor klagar för att mannen inte tar hårda tag, för att de inte gillar det eller för att de är oroade över de eventuella konsekvenserna.

Just detta är min erfarenhet. Första gången jag blev tillfrågad om strypsex trodde jag hon skämtade. Nu många år senare har jag insett att det är tjejer som framförallt är intresserade av detta.
Citera
2025-10-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Kommer strypronk klassas som illegalt självskadebeteende ifall dom får igenom denna lag?

Bra fråga. Michael Hutchence är ju en ikon för sysslan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in