2025-10-30, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Sociala medier som vanligt. Men du är väl för gammal för sånt.

Man måste va supernoga med vad man skriver till henne.
Hon vet att OF och TF är typ samma lika, nu märker hon bara ord och försöker få allt till att det är Jocke som gjort nått.
Dom har inte haft OF utan kör via TF.
Hon vet det och kommer nu säga att du ljög om OF :/
Citera
2025-10-30, 09:40
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Man måste va supernoga med vad man skriver till henne.
Hon vet att OF och TF är typ samma lika, nu märker hon bara ord och försöker få allt till att det är Jocke som gjort nått.
Dom har inte haft OF utan kör via TF.
Hon vet det och kommer nu säga att du ljög om OF :/

Haha jaha! Se där ja 😂 Ja hon prenumererar väl för fullt på dom hon som har så mycket koll!
Citera
2025-10-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De kör inte OF.
Däremot gjorde väl Jonna det en period eller var det någon annan sida hon valde att posera på?
Ska vi prata om värdighet så kanske du ska dig en funderare på vad Jockiboi sysslade med ...

Är du svartsjuk? Vill du ha Chrippa för dig själv -- är det vad det hänger på.

Bra försök.
OF startades 2016.

Detta med avundsjuka/svartsjuka ni jiddrar om.
Så fort man nämner något om Chrippa så är man avundsjuk/svartsjuk.
Då undra jag va i helvete är du då kring Jocke och Jonna? DÄR har vi någon som är avundsjuk, Du!
Kämpar som en vilde att Chrippa och Linnea ska nå upp till samma nivå som Jocke/Jonna för du inte kom in i deras krets.
Ser du inte själv hur pinsamt det ser ut?
Citera
2025-10-30, 10:02
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Vad lade de upp?
Det var möjligen inte på TF då?

Spelar det verkligen någon roll vilken plattform det gäller? I nutid lägger paret upp och säljer sina kroppar på internet. Var spelar mindre roll, tänker jag. Att dessutom påstå att någon som är så fruktansvärt desperat och har så dålig självrespekt så man säljer ut sig och sin partner på det sättet har värdighet blir så skrattretande.
Citera
2025-10-30, 10:08
Medlem
BitterFittas avatar
Citat:
De kör inte OF.
Däremot gjorde väl Jonna det en period eller var det någon annan sida hon valde att posera på?
Ska vi prata om värdighet så kanske du ska dig en funderare på vad Jockiboi sysslade med ...

Är du svartsjuk? Vill du ha Chrippa för dig själv -- är det vad det hänger på.

Men, är du på riktigt? Hur snett kan det bli?
Citera
2025-10-30, 10:15
Medlem
esetts avatar
Målet för Chrippa är upplagt på Linköpings tingsrätt för kommande förhandlingar. 2025-11-17 klockan 9:00. Sal 3. Sal 3 är en säkerhetssal.
https://ibb.co/nM4pNQ4w
Citera
2025-10-30, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tänk att utredarna satt och följde Chrippa live när han spelade på Kick.
Vad länge de trots allt har utrett detta.

Kommer ihåg att vi skrev om det i tråden men några hävdade här inne att polisen inte skulle ägna sin tid till att sitta och kolla en stream men tydligen följde dom flera streams.
Citera
2025-10-30, 10:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Varför är det så viktigt för dig att fokusförflytta allt till Jocke? Blir ganska pinsamt och du uppfattas som den mest pubertala vinalkis kärringen i världshistorien.
Varför fokusförflyttar du till mig hela tiden. Det blir ganska pinsamt och du uppfattas som väldigt needy efter uppmärksamhet. Riktigt äckligt faktiskt med hänsyn till min ålder.

Citat:
Sociala medier som vanligt. Men du är väl för gammal för sånt.
Inte OF alltså. Är det inte bättre att säga att du tog fel än att försöka prata bort det.
Både du och jag vet ju att du hade fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Bra försök.
OF startades 2016.

Detta med avundsjuka/svartsjuka ni jiddrar om.
Så fort man nämner något om Chrippa så är man avundsjuk/svartsjuk.
Då undra jag va i helvete är du då kring Jocke och Jonna? DÄR har vi någon som är avundsjuk, Du!
Kämpar som en vilde att Chrippa och Linnea ska nå upp till samma nivå som Jocke/Jonna för du inte kom in i deras krets.
Ser du inte själv hur pinsamt det ser ut?
Vilket försök?
Jag sa inte att det var OF, utan hade tillägget att det kan ha hetat något annat.
Principen var dock densamma.

Nej, jag säger inte alltid det. Utan bara när någon beter sig som en svartsjuk höna -- och ja specifikt "svartsjuk" .. vilket inte är synonymt med "avundsjuk"

Jag kämpar inte alls, men jag hoppas Chrippa kommer att kunna bli av med Jocke så fort som möjligt - så att han, Linna och barnet kan leva utan den läskiga dvärgen på ryggen.
Citera
2025-10-30, 10:39
Medlem
Citat:
Haha jaså de gör inte det? Senast för några dagar sedan lade de upp de på sociala medier. Men du kanske är för gammal för sånt?

Jag tror inte ens de fattiga är avundsjuka på deras tragiska liv. Mängder med skulder åtal som väntar etc.

Wow vilket liv!

Dessutom så höll ju inte Jonna på med nakenbilder eller körde live och visade upp både det ena och andra.
Men någon här inne skrev att C & L hade of också men jag vet inte om det stämmer.
Citera
2025-10-30, 10:39
Medlem
Citat:
Varför fokusförflyttar du till mig hela tiden. Det blir ganska pinsamt och du uppfattas som väldigt needy efter uppmärksamhet. Riktigt äckligt faktiskt med hänsyn till min ålder.

Inte OF alltså. Är det inte bättre att säga att du tog fel än att försöka prata bort det.
Både du och jag vet ju att du hade fel.

Vilket försök?
Jag sa inte att det var OF, utan hade tillägget att det kan ha hetat något annat.
Principen var dock densamma.

Nej, jag säger inte alltid det. Utan bara när någon beter sig som en svartsjuk höna -- och ja specifikt "svartsjuk" .. vilket inte är synonymt med "avundsjuk"

Jag kämpar inte alls, men jag hoppas Chrippa kommer att kunna bli av med Jocke så fort som möjligt - så att han, Linna och barnet kan leva utan den läskiga dvärgen på ryggen.

Så du är svartsjuk på Jocke då?

Kan du inte be Chrippa och främst Linnea sluta höra av sig till Jocke om det är det ni vill?
Man hör ju inte av sig till folk man inte vill ha kontakt med eller hur?
Så då kanske det är så att dom vill ha kontakt med Jocke men han vill inte ha kontakt med dom? Därav kontaktförbuden?
Citera
2025-10-30, 10:51
Medlem
Citat:
Vilket kontaktförbud?

Det där med svartsjuka - gå tillbaka och läs, sen kan du prova igen.

Chrippa har ju haft minst ett kontaktförbud mot Jocke. Alltså att Chrippa inte får ta kontakt med Jocke på något sätt.

Vill du inte erkänn att du är svartsjuk eller vad menar du?
Citera
2025-10-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
Men, är du på riktigt? Hur snett kan det bli?

Personen i fråga är på lika låg nivå som paret. Därför hon är arbetslös och hatad av halva orten hon bor på!

Ingen vettig människa vill ha med henne att göra, det är inget att bry sig om. Vissa människor är störda av naturen och de är för korkade för att förstå det själva.

1 sak har hon och Axel gemensamt, de tror att folk ska dansa efter deras pipa.. De älskar när svaga hundar som medvikt följer deras skeva verklighetsuppfattning.

Skönt att det bara är en bråkdel som gör det! Betydande liten del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in