Citat:
Ursprungligen postat av
DiViNE
Varför är det så viktigt för dig att fokusförflytta allt till Jocke? Blir ganska pinsamt och du uppfattas som den mest pubertala vinalkis kärringen i världshistorien.
Varför fokusförflyttar du till mig hela tiden. Det blir ganska pinsamt och du uppfattas som väldigt needy efter uppmärksamhet. Riktigt äckligt faktiskt med hänsyn till min ålder.
Citat:
Ursprungligen postat av
wick
Sociala medier som vanligt. Men du är väl för gammal för sånt.
Inte OF alltså. Är det inte bättre att säga att du tog fel än att försöka prata bort det.
Både du och jag vet ju att du hade fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knowson
Bra försök.
OF startades 2016.
Detta med avundsjuka/svartsjuka ni jiddrar om.
Så fort man nämner något om Chrippa så är man avundsjuk/svartsjuk.
Då undra jag va i helvete är du då kring Jocke och Jonna? DÄR har vi någon som är avundsjuk, Du!
Kämpar som en vilde att Chrippa och Linnea ska nå upp till samma nivå som Jocke/Jonna för du inte kom in i deras krets.
Ser du inte själv hur pinsamt det ser ut?
Vilket försök?
Jag sa inte att det var OF, utan hade tillägget att det kan ha hetat något annat.
Principen var dock densamma.
Nej, jag säger inte alltid det. Utan bara när någon beter sig som en svartsjuk höna -- och ja specifikt "svartsjuk" .. vilket inte är synonymt med "avundsjuk"
Jag kämpar inte alls, men jag hoppas Chrippa kommer att kunna bli av med Jocke så fort som möjligt - så att han, Linna och barnet kan leva utan den läskiga dvärgen på ryggen.