2025-10-30, 08:33
Medlem
Det har varit så här väldigt länge säkert minst 1 år. Men inget verkar hända så jag har liksom accepterat det nu för tiden.
Är jag verkligen den enda som har det så?
I början trodde jag att det var min dator men eftersom jag har loggat på flera olika datorer så är det samma sak på alla.

Om jag använder sök funktionen och det som kommer upp är blandad information och har inget med vad jag söker efter. Det var värdelöst att söka innan också men ännu värre nu.

Dessutom så kan man inte se sökinformationen längst upp. Den börja alltid lite längre ner, trots att min rullninglista är maxad.
Citera
2025-10-30, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det har varit så här väldigt länge säkert minst 1 år. Men inget verkar hända så jag har liksom accepterat det nu för tiden.
Är jag verkligen den enda som har det så?
I början trodde jag att det var min dator men eftersom jag har loggat på flera olika datorer så är det samma sak på alla.

Om jag använder sök funktionen och det som kommer upp är blandad information och har inget med vad jag söker efter. Det var värdelöst att söka innan också men ännu värre nu.

Dessutom så kan man inte se sökinformationen längst upp. Den börja alltid lite längre ner, trots att min rullninglista är maxad.

Sökfunktionen är oduglig på flasback. du får t.om bättre resultat om du söker via google på flashbacktrådar.
Citera
2025-10-30, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Sökfunktionen är oduglig på flasback. du får t.om bättre resultat om du söker via google på flashbacktrådar.

Jag använder också google när jag söka efter trådar på Flashback. Men det var lite bättre innan men nu sedan länge är det helt meningslöst. Inte ett rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in