2011-11-08, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Han sitter inte väll inne just nu?! Jag tycker han skall hålla låg profil, han har fått ett par tunga kriminella/gäng ute efter sig.Outlaws,M-falangen,Süyar (asirs ledare),Södertälje nätverket. Jag vet att en viss person i Södertälje ville åt honom och hans bröder men så åkte han in för 3-5 månader sedan.

Det var väl inte SN som ville åt Sami? SN och muslimska brödraskapet har inga problem med varandra. Snarare tvärtom..
Citera
2013-02-21, 20:50
Medlem
bumpar den här tråden då jag såg denna gamla artikel om detta gäng, http://www.folkbladet.se/nyheter/default.aspx?ArticleID=2825556

nån som vet vem det handlar om samt nån som vet ungefär hur många som ingår i detta nätverk?
Citera
2015-12-24, 11:21
Medlem
Intressant att han lyckas hamna i expressen på genomresa i Dubai. Snyft reportage . Journalisten glömde googla.
Citera
2015-12-24, 22:16
Medlem
[quote=peckapuder|55804841]Intressant att han lyckas hamna i expressen på genomresa i Dubai. Snyft reportage . Journalisten glömde googla.[/QUO

fan babblar du om??länk?
Citera
2025-10-29, 21:49
Medlem
[quote=Kurango|55807916]
Citat:
Ursprungligen postat av peckapuder
Intressant att han lyckas hamna i expressen på genomresa i Dubai. Snyft reportage . Journalisten glömde googla.[/QUO

fan babblar du om??länk?

Vad gör han idag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här