Citat:
Ursprungligen postat av
notwanted
Jag har några namn och vad de gjort och gör.
Problemet är att jag inte vet vem du är, och ditt problem blir att du inte kan visa det.
Mom22. Annars är mina närmaste, de mest hatiska, toxiska stalkers lätt att ange. Vad de än blir lagförda för skulle förstöra deras arbetsliv, precis som de förstört mitt med sina otäcka lögner.
Sjuka rykten, 2-timmmarsdrev mot judar mm.
Riktigt farliga personer de här hatgrupperna, stalkers som förstör livet för andra människor.
Det är faktiskt alla som är folkbokförda på min gatuadress.
De sprider mina journaler från vården. Det är privat.
Just denna som sprider sekretessbelagda handlingar kom hit 2020 och heter s-ara. Hon sprider också en bot för innehav från början av 90-talet. En gallrad bot.
”Vi känner en POLIS” skryter hon.
Ska vi ha korruption i Sverige?
En av dem som bor på detta märkliga hvb i en lgh har 2 barn med en hon bor här med, fast han är folkbokförd i Grimsta, Vällingby. De är intagna på detta konstiga hvb som några lycksökare köpt br för i vår brf.
De boende, brukarna, har en pundarkompis med sig i hushållet. Knappt någon har sett honom, en intagen som inte får gå ut kanske, men han heter Bj-örn, och är partner till en annan granne med initialerna S.S. Finns fler S.S.
De är noga här, de kriminella, för de känner sig kränkta när man påtalar sin rätt.
Det var hon som startade drevet. S.S den yngre runt 2016.
De är samhällshotande. De motarbetar oss samhällsbärande.
Det har pågått och påverkat under många år.