2025-10-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Anders nämde nåt om att de använder bögtekniker mot dårar så att de inte skaffar barn.

Nej jag tror inte att det är frågan om det ibland verkar det som om dom bara vill jävlas med en genom att mixtra med Facebook flödet så att man börjar se transsexuella män i flödet och med dejting appar så att man bara börjar se rullstolsbundna och grovt handikappade kvinnor 🙄
Citera
2025-10-25, 17:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Men varför då? Om dom förespråkar ondskan genom att hyra in folk som låtsas vara satanister för att i slutändan på något vis gynna katolska kyrkan jag menar här i våra breddgrader så finns inte det så mycket katolska kyrkor här finns mer lutherska och frikyrkor? 🤔 Jag vet inte om jag köper det där. 🙄

Det är stor skillnad på en rik satanist och en rik kristen jag menar en rik kristen kan kanske ge 500 kronor i kollekt medans en rik satanist kan ge flera 100 000 för att gynna satanism och ge det mer kraft i samhället.

Så det är inte så svårt att tänka att dom då skulle kunna skänka ganska mycket pengar till sådana aktiviteter som gang stalking🤔

Jag tror inte att "rika satanister" är bakom GS. Att de rekryterar familj och vänner är en viktig ledtråd om varför och hur. Åtminstone utgår en typ av programmet att familj och vänner är del av operationen - det är ultimata svek och trauma. Att skapa sådan otroligt smärta och misstro samt paranoia. Ingen utomstående kan inte föreställa sig att ens familj, vänner och partner deltar vilket leder till att GS-måltavlan utsätt för mer misshandel och misstro om sina påståenden.

Det här är olagligt, oetiskt och amoraliskt. Det är mycket troligt att GS-förövare är bedragna i vad de deltar i eftersom GS-gruppen är experter i psykologisk manipulation och sociala operationer. Deras största sätt att komma undan är att sprida information om att det gäller mentala sjukdomar eller liknande, eller att det handlar om något mer "religiöst". Oavsett är det trauma-skapande aktiviteter som förstör personers liv och även leder till självmord. Fy skäms på er som deltar! Jag kommer se till att de ansvariga hamnar i fängelse och att deras familjer och vänner blir doxxade online.

Om någon vill dela information om vilka det är - skriv i PM. Jag har resurserna att ställa dem till svars!
Citera
2025-10-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror inte att "rika satanister" är bakom GS. Att de rekryterar familj och vänner är en viktig ledtråd om varför och hur. Åtminstone utgår en typ av programmet att familj och vänner är del av operationen - det är ultimata svek och trauma. Att skapa sådan otroligt smärta och misstro samt paranoia. Ingen utomstående kan inte föreställa sig att ens familj, vänner och partner deltar vilket leder till att GS-måltavlan utsätt för mer misshandel och misstro om sina påståenden.

Det här är olagligt, oetiskt och amoraliskt. Det är mycket troligt att GS-förövare är bedragna i vad de deltar i eftersom GS-gruppen är experter i psykologisk manipulation och sociala operationer. Deras största sätt att komma undan är att sprida information om att det gäller mentala sjukdomar eller liknande, eller att det handlar om något mer "religiöst". Oavsett är det trauma-skapande aktiviteter som förstör personers liv och även leder till självmord. Fy skäms på er som deltar! Jag kommer se till att de ansvariga hamnar i fängelse och att deras familjer och vänner blir doxxade online.

Om någon vill dela information om vilka det är - skriv i PM. Jag har resurserna att ställa dem till svars!

Jo det är så dom arbetar man kan inte lita på någon tänk om det är så att detta nätverk har funnits runtomkring oss sedan vi föddes det är bara frågan när dom aktiveras?

Många av de släktingar som man har fått bekräftat att dom är medlemmar i gang stalking nätverket så betedde sig ganska konstig och aggressivt från första början så det förvånade mig inte att vissa av dem var medlemmar, men en sak som var mest chockerande var att en av ens egna förälder var medlem i detta nätverk tecknen fanns där men man ville bara inte tro det. .

Som jag har sett så gillar dom att para ihop en med just deras folk så om man är en man som söker efter tjej så försöker dom para ihop en med just nätverkets kvinnor. Detta för att dom ska ha kontrollen över en. Dom verkar inte bry sig i hur denna kontroll uppnås bara att dom har fast en i en viss situation som är väldigt svår att förändra eller ta sig ur det är viktigast för dom.

Men någonstans har detta nätverk helt flippat ur och dom försöker para ihop en med transsexuella personer alltså något som man absolut inte är eller är intresserad av.

Eller den gången dom tyngde något riktigt jävligt virus i min mamma för att på så sätt kunna göra mig riktigt dödligt sjuk🤔

Kan hända att dom har under de senaste åren fått så mycket pengar och makt att dom inte verkar bry sig längre vad dom gör mot sina offer.

Jo detta program är tänkt att trigga en till självmord men då är det oftast så att offret inte är medveten om att man är gang stalkad bara att man verkar ha maximal otur. Så fort man får kunskap om att man är utsatt för detta så får man en fighting spirit jag menar det är så det funkar för de flesta som är gang stalkad och är medveten om det.
Senast redigerad av Anders43J 2025-10-25 kl. 19:41.
Citera
2025-10-25, 20:02
Medlem
Citat:
Jo det är så dom arbetar man kan inte lita på någon tänk om det är så att detta nätverk har funnits runtomkring oss sedan vi föddes det är bara frågan när dom aktiveras?

Många av de släktingar som man har fått bekräftat att dom är medlemmar i gang stalking nätverket så betedde sig ganska konstig och aggressivt från första början så det förvånade mig inte att vissa av dem var medlemmar, men en sak som var mest chockerande var att en av ens egna förälder var medlem i detta nätverk tecknen fanns där men man ville bara inte tro det. .

Som jag har sett så gillar dom att para ihop en med just deras folk så om man är en man som söker efter tjej så försöker dom para ihop en med just nätverkets kvinnor. Detta för att dom ska ha kontrollen över en. Dom verkar inte bry sig i hur denna kontroll uppnås bara att dom har fast en i en viss situation som är väldigt svår att förändra eller ta sig ur det är viktigast för dom.

Men någonstans har detta nätverk helt flippat ur och dom försöker para ihop en med transsexuella personer alltså något som man absolut inte är eller är intresserad av.

Eller den gången dom tyngde något riktigt jävligt virus i min mamma för att på så sätt kunna göra mig riktigt dödligt sjuk🤔

Kan hända att dom har under de senaste åren fått så mycket pengar och makt att dom inte verkar bry sig längre vad dom gör mot sina offer.

Jo detta program är tänkt att trigga en till självmord men då är det oftast så att offret inte är medveten om att man är gang stalkad bara att man verkar ha maximal otur. Så fort man får kunskap om att man är utsatt för detta så får man en fighting spirit jag menar det är så det funkar för de flesta som är gang stalkad och är medveten om det.
En av dina föräldrar? Inte båda? Hur gömde den ena föräldern sin agenda för den andre föräldern? Samt; är föräldrarna aktiva i något religiöst samfund? Till sist; inga föräldrar vill driva sina barn mot självmord. Av alla dina inlägg att döma trollar du hårt eller är jävligt sjuk i huvudet och bör spärras in på livstid. Så vad är det?
Citera
2025-10-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
En av dina föräldrar? Inte båda? Hur gömde den ena föräldern sin agenda för den andre föräldern? Samt; är föräldrarna aktiva i något religiöst samfund? Till sist; inga föräldrar vill driva sina barn mot självmord. Av alla dina inlägg att döma trollar du hårt eller är jävligt sjuk i huvudet och bör spärras in på livstid. Så vad är det?

Den tredje vägen skulle kunna vara att Anders visat upp kopior av sina konversationer i forumet för biståndshandläggare på socialkontoret eller försäkringskassan.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-10-26 kl. 02:25.
Citera
2025-10-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Jag tror nog att min pappa var medveten om att något inte stämde med henne men jag har full förståelse för det eftersom jag vet hur svårt det är att identifiera en tjej kvinna i början av ett förhållande som är delaktig i det här nätverket om dom inte själv gör det uppenbart för en.

Som sagts tidigare dom skilde sig i början av 90 talet och jag måste säga att det var en lättnad för alla i familjen för hon hade varit helt outhärdlig att vara i samma hus som🤔

Jo bara ena föräldern alltså min mamma är delaktig i detta. Det fanns tecken där hela tiden att något inte var som det skulle med henne bland annat att hon under en längre tid försökt smitta ner mig med olika patogener för att försämra min livs kvalitet.

Hon hade hela tiden bettet sig konstigt och aggressivt under hela min uppväxtid.

Dessutom var hon medveten om att jag inte har samma tillgång till antibiotika som hon har jag menar hon behöver bara ringa åt sin privat läkare så får hon antibiotika samma möjligheter har inte jag som måste förlita mig på den urdåliga kommunal vården och det är hon medveten om.

Men droppen var nog när hon började umgås med nån konstig sekt liknande familj som bara besöker henne när jag inte var där dessutom så slängde hon bort alla biblar ur huset🤔

Efter hennes senaste försök att förgifta mig med en ny patogen som jag blev sängliggande av i flera veckor så bröt jag helt kontakten med henne har inte haft kontakt med henne sedan dess.
Citera
2025-10-26, 23:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Hur döljer GS-gruppen 5:e generationens mass psykologiska vapen som utnyttjar samhällets resurser och verkar genom civila och civil infrastruktur som sociala medier, sociala nätverk och massmedia?

Attackera personer som redan har psykologiska sårbarheter och svagheter (t.ex. depression, PTSD, autism, låg EQ etc.) som gör dem mentalt sjuka genom psykologiska operationer och hävda att det är för att testa hjärnan genom att undersöka "paranoid schizofreni"? Om GS-måltavlor reagerar hävdar de att vi är "sjuka" vilket rättfärdigar deras narrativ om vad GS-gruppen använder för kontext att utför olagliga, oetiska och amoraliska trakasserier, psykningar, sabotage, förföljelse och dylikt. Det kallas för att "schizo-trolla" genom olika medel - speciellt via sociala nätverket. Familj måstet ställa upp för att det här ska ens initieras - det handlar om full-dominans i kontroll av intryck och perception i syfte av "beteendemodifikation" eller vilken än lögn används för kriminell organiserade trakasserier.

Schizofreni påstås utgöra 1% av den generella populationen så GS-gruppen gömmer deras väldigt olagliga program mot civila genom att påstå attackera "sjuka" personer eller sprider narrativa att GS-måltavlor är "sjuka" genom desinformation och otroliga berättelser om science fiction-vapen och övernaturliga fenomen. Hur göms en riktig GS-måltavla bland 10 oriktiga GS-måltavlor?

Det GS-gruppen utför är dödligt seriösa operationer mot civil befolkning utan riktig anledning och bedrar alla inblandade om vad effekten egentligen är på GS-måltavlan. Det är menat att bli destruktivt över tid och leda till självsabotage, låg självkänsla, självmordstankar, depression och annat som kommer från att bli utsatt för emotionell och mental stress och förvirring.

Alla som läser det här är bedragna av experter i psykologisk manipulation om vad de egentligen deltar i. Ni förstör människors liv och dödar helt oskyldiga personer. Skriv till mig och utan tvekan kommer jag att ställa de ansvariga med deras familj till svars! Ni blir kontaktade via telefon och tror att ni lyder en ärlig auktoritet som "undersöker". Egentligen deltar ni i en organiserad trakasserikampanj som är menad att pressa GS-måltavlor till att förstöra deras egna liv av desperation, depression och ilska som ni ska "rapportera" om. De begår självmord och skadar andra medan de beskylls under kontexten "psykiskt sjukdom" som är ett paraply att komma undan med kriminella aktioner och kriminella operationer som samhället aldrig accepterat om det blir känt. Därför hålls det hemligt till all kostnad.

Jag har varit en GS-måltavla i minst 12 år men snart kommer ni alla ställa till svars speciellt ni längst fram mot GS-måltavlor. Min flickvän och jag vet i första hand hur det här leder till självmord och vi vet om 100-tals som förlorat livet till GS. Fy skäms på er och alla ni som tiger!
Senast redigerad av RiktigTI 2025-10-26 kl. 23:52.
Citera
2025-10-27, 11:33
Medlem
Citat:
Hur döljer GS-gruppen 5:e generationens mass psykologiska vapen som utnyttjar samhällets resurser och verkar genom civila och civil infrastruktur som sociala medier, sociala nätverk och massmedia?

Attackera personer som redan har psykologiska sårbarheter och svagheter (t.ex. depression, PTSD, autism, låg EQ etc.) som gör dem mentalt sjuka genom psykologiska operationer och hävda att det är för att testa hjärnan genom att undersöka "paranoid schizofreni"? Om GS-måltavlor reagerar hävdar de att vi är "sjuka" vilket rättfärdigar deras narrativ om vad GS-gruppen använder för kontext att utför olagliga, oetiska och amoraliska trakasserier, psykningar, sabotage, förföljelse och dylikt. Det kallas för att "schizo-trolla" genom olika medel - speciellt via sociala nätverket. Familj måstet ställa upp för att det här ska ens initieras - det handlar om full-dominans i kontroll av intryck och perception i syfte av "beteendemodifikation" eller vilken än lögn används för kriminell organiserade trakasserier.

Schizofreni påstås utgöra 1% av den generella populationen så GS-gruppen gömmer deras väldigt olagliga program mot civila genom att påstå attackera "sjuka" personer eller sprider narrativa att GS-måltavlor är "sjuka" genom desinformation och otroliga berättelser om science fiction-vapen och övernaturliga fenomen. Hur göms en riktig GS-måltavla bland 10 oriktiga GS-måltavlor?

Det GS-gruppen utför är dödligt seriösa operationer mot civil befolkning utan riktig anledning och bedrar alla inblandade om vad effekten egentligen är på GS-måltavlan. Det är menat att bli destruktivt över tid och leda till självsabotage, låg självkänsla, självmordstankar, depression och annat som kommer från att bli utsatt för emotionell och mental stress och förvirring.

Alla som läser det här är bedragna av experter i psykologisk manipulation om vad de egentligen deltar i. Ni förstör människors liv och dödar helt oskyldiga personer. Skriv till mig och utan tvekan kommer jag att ställa de ansvariga med deras familj till svars! Ni blir kontaktade via telefon och tror att ni lyder en ärlig auktoritet som "undersöker". Egentligen deltar ni i en organiserad trakasserikampanj som är menad att pressa GS-måltavlor till att förstöra deras egna liv av desperation, depression och ilska som ni ska "rapportera" om. De begår självmord och skadar andra medan de beskylls under kontexten "psykiskt sjukdom" som är ett paraply att komma undan med kriminella aktioner och kriminella operationer som samhället aldrig accepterat om det blir känt. Därför hålls det hemligt till all kostnad.

Jag har varit en GS-måltavla i minst 12 år men snart kommer ni alla ställa till svars speciellt ni längst fram mot GS-måltavlor. Min flickvän och jag vet i första hand hur det här leder till självmord och vi vet om 100-tals som förlorat livet till GS. Fy skäms på er och alla ni som tiger!

Nej jag tror inte att det är något av ovannämnda orsaker dom väljer målpersoner från sådana personer som är ensamma och inte har ett så där jätte stort socialt nätverk runtomkring sig
.

Man måste tänka lite hur ett dylikt nätverk kan tänka och agera 🤔

Och jag tror inte att dom väljer någon som har ett stort socialt nätverk runt sig som första kandidat eftersom det skulle vara för mycket arbete att bearbeta målpersonens sociala umgängeskrets är man däremot ensam utan speciellt mycket kontakter så anses man vara ett lätt mål.

Det spelar ingen roll om personen har mycket pengar för pengar kan försvinna från kontot man kan bli rånad osv. Men vanligast är nog att nätverket skickar ut en snygg flickvän om det är en manlig Targeted Individual och en kille om det är en kvinna.

Denna person som skickas ut brukar genast börja med att försöka bryta ner personen i värsta fall kan Targeted Individual bli mördad av den utskickade personen plus att dom tar alla pengar dom skyr inga medel 🤔

Man märker det ofta på att dessa personer är väldigt aggressiva och blir lätt irriterad för små helt nonsense saker.

Så om jag var ensam och rik skulle jag vara i ännu värre situation än om jag inte hade ett rött öre på kontot.
Citera
2025-10-27, 20:09
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Du kan ta dina begrepp om TI och andra begrepp du skriver om skriv en dålig roman om det.
Jag vet att vänstern, EXPOs journalister tex, är ”ute” efter mig. Jag fattade det sedan länge, och jag vet vilka de är. Hatarna. De syns, en del filmar mig och lägger ut allt.
De dokumenterar sina egna brott. Bara att riktiga journalister att kolla på, och jag finns här, redo att hänga ut dem som gjort det här mot mig och andra.

… och sedan gav de sig på mina anhöriga.
Varför slutar de inte? De anklagar mig för fruktansvärda saker några ”trollare” hittat på, uppfunnit mig som, och som är fruktansvärt giftigt.
De är toxiska. De förstör samhället och jag har några namn på mina stalkers.
Det är smutskastning online och bland vänner de nosar upp, hot av adidasapor, allmänt äckel och vandalism. Sjuka rykten av tokkärringar utan meningsfullt liv, en del tyvärr med någon form av inflytande på andra.
Bara förstör och förföljer andra för att lindra eller leva ut sina egna besvikelser, avundsjuka och hat mot dem som lyckats bättre. Som vi.
Vanliga människor som mäktar med livet. Vi som överlever.

Får se vad Gunnar Strömmer vill göra åt dem som förföljer oss vanliga medborgare. Vi som inte är unga, snygga tjejer.
Lagen ska vara lika för alla. Allt annat är korrupt.
(Jag tappade mitt USB idag, shit)
Edit: jag röstar inte. Alla ljuger inför valrörelsen och skyller på koalitionen när de bryter löftena, sniffar droger på toan och begår brott. Lekstuga med högavlönade barn.
Senast redigerad av notwanted 2025-10-27 kl. 20:13.
Citera
2025-10-27, 20:48
Medlem
Citat:

Jag har några namn och vad de gjort och gör.
Problemet är att jag inte vet vem du är, och ditt problem blir att du inte kan visa det.
Mom22. Annars är mina närmaste, de mest hatiska, toxiska stalkers lätt att ange. Vad de än blir lagförda för skulle förstöra deras arbetsliv, precis som de förstört mitt med sina otäcka lögner.
Sjuka rykten, 2-timmmarsdrev mot judar mm.
Riktigt farliga personer de här hatgrupperna, stalkers som förstör livet för andra människor.
Citera
2025-10-27, 20:52
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Problemet är att jag inte vet vem du är, och ditt problem blir att du inte kan visa det.
Mom22. Annars är mina närmaste, de mest hatiska, toxiska stalkers lätt att ange. Vad de än blir lagförda för skulle förstöra deras arbetsliv, precis som de förstört mitt med sina otäcka lögner.
Riktigt farliga personer de här hatgrupperna, stalkers som förstör livet för andra människor.
Och du är utsatt för att? Är det för att du är ett hot mot djupa staten, eller är det helt enkelt att du har blivit utvald som ett mobboffer för att du har homosexuella funderingar?
Citera
2025-10-27, 21:35
Medlem
Citat:

Det är faktiskt alla som är folkbokförda på min gatuadress.
De sprider mina journaler från vården. Det är privat.
Just denna som sprider sekretessbelagda handlingar kom hit 2020 och heter s-ara. Hon sprider också en bot för innehav från början av 90-talet. En gallrad bot.
”Vi känner en POLIS” skryter hon.
Ska vi ha korruption i Sverige?

En av dem som bor på detta märkliga hvb i en lgh har 2 barn med en hon bor här med, fast han är folkbokförd i Grimsta, Vällingby. De är intagna på detta konstiga hvb som några lycksökare köpt br för i vår brf.
De boende, brukarna, har en pundarkompis med sig i hushållet. Knappt någon har sett honom, en intagen som inte får gå ut kanske, men han heter Bj-örn, och är partner till en annan granne med initialerna S.S. Finns fler S.S.
De är noga här, de kriminella, för de känner sig kränkta när man påtalar sin rätt.
Det var hon som startade drevet. S.S den yngre runt 2016.

De är samhällshotande. De motarbetar oss samhällsbärande.
Det har pågått och påverkat under många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in