2025-08-13, 19:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag tappar då och då prenumerationer på trådar. Trådarna tappar stjärnmarkeringen och syns inte bland mina prenumerationer trots att de uppdateras.

Någon gång tror jag stjärnan var kvar men tråden syntes inte förrän jag tagit bort och lagt till stjärnan.

Och sedan det klassiska att man hamnar i redigeringsläge när man bläddrar till sidan 2 i prenumerationer.

Menar du enstaka prenumerationer?

Annars ryker ju alla prenumerationer vid avstängningar och avstängd har du ju varit ett antal gånger.
Citera
2025-08-13, 20:08
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Menar du enstaka prenumerationer?

Annars ryker ju alla prenumerationer vid avstängningar och avstängd har du ju varit ett antal gånger.
Ja, enstaka. (Jag tror inte man förlorar prenumerationer vid avstängning. Men signaturen försvinner.)
Citera
2025-08-14, 06:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Ja, enstaka. (Jag tror inte man förlorar prenumerationer vid avstängning. Men signaturen försvinner.)

Från FAQ:

Citat:
Q: Varför ser jag inga signaturer?
A: Man måste vara inloggad för att se signaturer. Vid en avstängning försvinner signaturen, likaså prenumerationer.
Citera
2025-08-14, 06:42
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Från FAQ:
Jag vet inte hur det fungerar. Prenumerationer har försvunnit. Kanske vid avstängningar. Men långt ifrån alla. Det skulle jag ha märkt. Endast enstaka.

Man kanske förlorar prenumererationer på känsliga ämnen? Nu senast var det tråden om Nordkorea. Tidigare var det Northvolt och kanske andra, vad jag kan komma ihåg.

Men det är ett bra tips. Den som har några varningar och riskerar en avstängning bör spara sin signatur och ladda ned de första sidorna med prenumerationer i händelse allt ryker vid en avstängning.

Funktionen att ladda ned sidor verkar ha försvunnit? Jag hittar den inte i Chrome Android. Firefox collections verkar bara spara adressen, inte hela sidan?
Senast redigerad av wwr 2025-08-14 kl. 07:19.
Citera
2025-08-18, 11:20
Medlem
Är det meningen att reklamen längst ner på sidan ska ligga "under" vissa element som t ex hur många sidor tråden har, svara-knappen osv så det blir svårt att läsa dessa?

Chrome - senaste versionen - inga adblockers.
Citera
2025-09-23, 13:37
Medlem
Hellesylts avatar
Just an ordinary day on Flashback: "Tillfälligt fel. Var vänlig försök igen."

Tillfälligt my ass.
Citera
2025-10-25, 23:35
Medlem
Ganonitos avatar
Alla rubriker i de senaste trådarna där man annonserar ut avstängningar är fucked up.
Citera
2025-10-26, 08:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Alla rubriker i de senaste trådarna där man annonserar ut avstängningar är fucked up.

Gäller även texten inne i själva inläggen.
Citera
2025-10-26, 09:15
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Citat:
Gäller även texten inne i själva inläggen.
Samma här när man klickar på länkarna med "förtydliganden": https://www.flashback.org/regler
Citera
2025-10-27, 10:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Samma här när man klickar på länkarna med "förtydliganden": https://www.flashback.org/regler
Tja!
Det senare verkar vara fixat nu.
Citera
2025-10-27, 10:48
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tja!
Det senare verkar vara fixat nu.
Nope. Samma fel kvar
Citera