Citat:
Ursprungligen postat av
buhbye
Finns ingen här som kan veta vad som händer i hans inre. Han kanske har försökt att prata med dig om det 100 gånger med dig förut och varit ärlig med dig. Men du är skitjobbig och bara stackar problem efter problem?
Något som är vanligt dock är att folk gör slut ibland i affekt och hör av sig efter någon vecka när de fått betänketid och ångrar sig. Det är faktiskt något helt mänskligt.
Vad du gör med den infon är upp till dig. Men det är inte onormalt att "dumparen" sedan ångrar sig.
Nämnde jag att han straffat mig genom silent treatment och inte svarar mig när han blir sur? Jag är inte den som fuckar ur och ringer ner honom när han gör så.. jag är en väldigt lugn person..som tycker att man pratar med varandra i en relation. Positivt och negativt.
Det är han som skapar problem, jag kanske säger att jag vill mysa i soffan ikväll för jag saknar det.. det hade jag blivit pissglad för om min pojkvän sa till mig.. men i sånna situationer reagerar han såhär ”vaddå vi brukar väl mysa jättemycket vad menar du att du saknar det” och så påstår han att jag startat något när han är den som uppfann problemet. Så förbannat trött på skiten