Ja det är i sydvästra utkanten av Vara samhälle, inte alls långt från Vara kyrkogård om man tittar på en karta.
Tack för den uppgiften.
Då vet jag vilket område det handlar om. Någon som skulle kunna skicka mig namnuppgifterna via PM på # 504 och # 691? Kommer naturligtvis inte att använda uppgifterna på ett felaktigt sätt.
Jag är dessvärre nära vän till Stephan Andius familj! Hade ingen aningen om hans läggning. Tänk då att han jobbat som läkare både i Hanoi och i Afrika. Blir äcklad!
Jag är dessvärre nära vän till Stephan Andius familj! Hade ingen aningen om hans läggning. Tänk då att han jobbat som läkare både i Hanoi och i Afrika. Blir äcklad!
Man kan ju bara gissa vad han haft för sig och snuskat omkring sig den avarten
Då har han alltså lyckats hålla sin dom hemlig i nästan 5 år för omgivningen? Barnporr tillsammans med en utländsk mamma som utnyttjat sina barn för posering mot betalning 2021. Dumpen gör nytta på många sätt...
Det känns ju som att han haft en liten tanke någonstans med att söka sig till dessa länder. Man vill ju knappt tänka på varför! 😳
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!