Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-10-23, 21:31
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen
Citera
2025-10-23, 21:39
Avstängd
bithaxs avatar
Det är jävligt hett enligt mig, men min Sambo gör inte det och jag har aldrig tjatat om att hon ska börja göra det.

Har bara varit tillsammans med en brud som tyckt om det hittills.
Senast redigerad av bithax 2025-10-23 kl. 21:41.
Citera
2025-10-23, 21:41
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen

Tycker du ska prata med din flört om att du aldrig har svalt. Han måste respektera detta.

Det smakar egentligen ingenting, lite salt. Luktar desto mer vill jag påstå.Kan irritera lite i halsen efteråt, men inte så farligt.

Tyckte det var äckligt i början, blev illamående, men sedan lärde jag mig att gilla det väldigt mycket och tycker bara det är varmt och gott. Kladdigt. 🐱

Ställ aldrig upp på något du inte gillar.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-23 kl. 21:44.
Citera
2025-10-23, 21:42
Medlem
Mittokrats avatar
Citat:
Om du har sperman i munnen innan du spottar ut den borde du känna hur den smakar. Det har inget med att svälja den att göra. Smaklökarna sitter på tungan. Du ska göra det som du själv känner dig bekväm med. Men du måste ju för den sakens skull inte låta dig ridas av dina fördomar.
Citera
2025-10-23, 21:43
Medlem
S.O.Stolps avatar
Smaken känner man ju även om man spottar ut. Smaklökarna sitter inte i svalget. Aldrig varit på vinprovning?
Citera
2025-10-23, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Tycker du ska prata med din flört om att du aldrig har svalt. Han måste respektera detta.

Det smakar egentligen ingenting, lite salt. Luktar desto mer vill jag påstå.Kan irritera lite i halsen efteråt, men inte så farligt.

Tyckte det var äckligt i början, blev illamående, men sedan lärde jag mig att gilla det väldigt mycket och tycker bara det är varmt och gott. Kladdigt. 🐱

Ok , ja jag har hört att det ska vara salt och lite som snor i konsistensen
Citera
2025-10-23, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Mittokrat
Om du har sperman i munnen innan du spottar ut den borde du känna hur den smakar. Det har inget med att svälja den att göra. Smaklökarna sitter på tungan. Du ska göra det som du själv känner dig bekväm med. Men du måste ju för den sakens skull inte låta dig ridas av dina fördomar.

Jag har bara sugit av killar som förspel så dom har inte kommit i munnen..
Citera
2025-10-23, 21:48
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Smaken känner man ju även om man spottar ut. Smaklökarna sitter inte i svalget. Aldrig varit på vinprovning?

Nej det har jag inte
Citera
2025-10-23, 22:00
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ok , ja jag har hört att det ska vara salt och lite som snor i konsistensen

Ja, lite så som snor. Ha ha.😅😂🤣

En del killar kan komma väldigt fort, så du vet. För mig blev första gången i munnen som en överraskning och jag tänkte "Neeej, jag har fått det i munnen" och jag ut på hans toa och spottade ut det i handfatet. Jag var äcklad till max.Spyfärdig.

Fattar knappt att jag kände på det viset där och då.

Idag är det bara mysigt. Känns gott, om det är med någon jag verkligen gillar, någon som njuter av att ge mig i mun.
Citera
2025-10-23, 22:12
Medlem
Citat:

Hur lärde du dig gilla det om du ogillade det om du inte ställde upp på något du inte gillar?
Citera
2025-10-23, 22:18
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av def321
Hur lärde du dig gilla det om du ogillade det om du inte ställde upp på något du inte gillar?

Genom att ha sex med rätta killar och att våga prova. Och nu tio år senare - yehoo!
Citera
2025-10-23, 22:45
Citat:
Ja, lite så som snor. Ha ha.😅😂🤣

En del killar kan komma väldigt fort, så du vet. För mig blev första gången i munnen som en överraskning och jag tänkte "Neeej, jag har fått det i munnen" och jag ut på hans toa och spottade ut det i handfatet. Jag var äcklad till max.Spyfärdig.

Fattar knappt att jag kände på det viset där och då.

Idag är det bara mysigt. Känns gott, om det är med någon jag verkligen gillar, någon som njuter av att ge mig i mun.

Ja snor känns ju inte direkt så upphetsande... Men jag går ju igång på att han gillar det.

Ja jo han kommer rätt snabbt ibland eller ja nån gång när vi pratade i cam så kom han på bara några minuter när han såg mig men vi hade ju skrivit lite innan och så 😅 antar att jag ska ta det som en komplimang att han kom fort av att se mig 😅🫣
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in