• 1
  • 2
2025-10-23, 03:18
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar

Som rubriken förtäljer, eller mer frågar efter - vad skulle er föredragna metod för att dräpa en (och sedan fler) människa, vara? Tänker ni er vara lustmördare eller mer pragmatiska där du enkom önskar livet ur andra, brottsliga element, dvs. personer som begått ytterst, grov brottslighet, eller skulle det eventuella dödandet (lusten) vara det primära?

Skulle alltså någon av er kunna tänka er döda pga. enkom lust eller måste det mer därtill? Kanske ett hat gentemot brottslingen och dess speciella brott? Eller, kanske är du enkom en människohatare, i gemen, som önskar döda för din egna lusts skull? I vilket fall, gott folk - vad gör er till dessa dräpare och varför har ni valt, eller skulle välja, era ev. tillvägagångssätt?

Lust eller pragmatik - eller både och?
Citera
2025-10-23, 03:58
Medlem
Vardande?
Citera
2025-10-23, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Vardande?

Ja, möjligt blivande...
Citera
2025-10-23, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Som rubriken förtäljer, eller mer frågar efter - vad skulle er föredragna metod för att dräpa en (och sedan fler) människa, vara? Tänker ni er vara lustmördare eller mer pragmatiska där du enkom önskar livet ur andra, brottsliga element, dvs. personer som begått ytterst, grov brottslighet, eller skulle det eventuella dödandet (lusten) vara det primära?

Skulle alltså någon av er kunna tänka er döda pga. enkom lust eller måste det mer därtill? Kanske ett hat gentemot brottslingen och dess speciella brott? Eller, kanske är du enkom en människohatare, i gemen, som önskar döda för din egna lusts skull? I vilket fall, gott folk - vad gör er till dessa dräpare och varför har ni valt, eller skulle välja, era ev. tillvägagångssätt?

Hade jag haft pistol typ en glock så hade jag knäppt lite människor bara för skojs skull. Hade börjat med de jag inte gillar och sedan fortsatt på vanligt folk jag inte känner. Hade nog haft att göra med lust skull och skulle bli svårt att sluta med. Jag har begått grova brott, men inte riktigt något i klassen med mord.
Citera
2025-10-23, 05:48
Medlem
zombie-nations avatar
När jag funderade på att döda folk så var det sådana med makt över mig eller andra som agerat dåligt, tänkte hugga dem med en yxa. Jag var och kollade på yxor att köpa men kunde inte välja på en grön eller svart yxa. Då gick jag hem. Tappade drivet.

Länge sedan nu. Nu är min hjärna så omprogramerad att jag inte har sådana tankar.
Citera
2025-10-23, 07:01
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Av pragmatiska orsaker då. Med ett (oregistrerat) gevär med kikarsikte och ljuddämpare.
Citera
2025-10-23, 10:36
Medlem
Crabbofixs avatar
här har vi en som precis upptäckt tv-serien dexter...
Citera
2025-10-23, 13:33
Medlem
Snabb avrättning med vapen. Skjuta pedofiler. Brukar ibland somna gott till såna fantasier.
Citera
2025-10-23, 15:02
Medlem
Onanikrems avatar
Skulle kunna döda en inbrottstjuv om den varit på något som var mitt. Jagade en med en trädgårdsspade modell tyngre en gång. Hade jag fått tag i honom hade jag kluvit hans huvud med ett hugg. Skulle göra samma sak i dag.
Citera
2025-10-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Hade jag haft pistol typ en glock så hade jag knäppt lite människor bara för skojs skull. Hade börjat med de jag inte gillar och sedan fortsatt på vanligt folk jag inte känner. Hade nog haft att göra med lust skull och skulle bli svårt att sluta med. Jag har begått grova brott, men inte riktigt något i klassen med mord.

Vad har hindrat dig hittills? Obs, ingen uppmaning att börja...
Citera
2025-10-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
När jag funderade på att döda folk så var det sådana med makt över mig eller andra som agerat dåligt, tänkte hugga dem med en yxa. Jag var och kollade på yxor att köpa men kunde inte välja på en grön eller svart yxa. Då gick jag hem. Tappade drivet.

Länge sedan nu. Nu är min hjärna så omprogramerad att jag inte har sådana tankar.

Kommer du ihåg hur många du då kunde tänkt dig "avrätta" och varför yxa?
Citera
2025-10-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Av pragmatiska orsaker då. Med ett (oregistrerat) gevär med kikarsikte och ljuddämpare.

Brottslingar, eller sådana element som gjort dig illa eller gör dig illa nu? Ja, gevär med kikarsikte och ljuddämpare är effektivt och du lämnar knappt några spår efter dig. Dessutom skapar du en buffertzon mellan dig och offret vilket kan vara bra för psyket...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in