Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
Cannabis är viktigare för svennen än att brottsligheten minskar, i stort sett all kriminalitet handlar o blattarnas drogförsäljning å svennen tycker det är ok, bara vänja sig ju.
Av vilken anledning är det rimligare att vi som hellre väljer lättare droger framför dom tunga (alkohol) bara skall sluta? skall vi kapitulera och misshandla våra kroppar för att regeringen valt att lägga cannabis marknaden på kriminella invandrare menar du?
Vi rökte cannabis långt innan Sverige fick problem med gängkriminalitet, vi har skrikit under alla dessa år som invandrarklanerna byggt stora kapital - den som inte lyssnat och inte agerat är boven i dramat, inte vi som använder cannabisen, desto tidigare folk med din mentalitet kan sammankoppla detta desto tidigare kan vi börja sponsra vita marknader istället.
Nej vi kommer INTE vika oss hur mycket du än tjatar om det, hade hellre suttit i fängelse halva livet än att begränsa mig till att berusa mig med enbart lösningsmedel, för berusa mig kommer jag passa på att göra så fort det finns utrymme till det i vardagen, livet är på tok för kort för att inte berusa sig vid varje tillfälle man får.