• 1
  • 2
2025-10-21, 12:42
Medlem
Har fött två barn. Senaste ganska nyligen. Tränar knipövningar och bålövningar varje dag. Inga bestående besvär efter detta.
Funderar på om känslan vid sex blir annorlunda, att man blir mindre tight?
Ni som kan jämföra samma partner innan med efter vad tycker ni?
Min sambo älskar mig nog för mycket för att säga om det känns annorlunda, även om han skulle tycka det
Citera
2025-10-21, 13:03
Medlem
Varenda en som jag knullat efter att de fått barn, har varit slappa. Det har varit som att knulla en hink med vatten jämfört med hur de var innan de hittade någon att skaffa ungar med.
Citera
2025-10-21, 13:14
Medlem
PungiMunninens avatar
Nope, ingen skillnad, men det skiljer sig nog från kvinna till kvinna.
Citera
2025-10-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Varenda en som jag knullat efter att de fått barn, har varit slappa. Det har varit som att knulla en hink med vatten jämfört med hur de var innan de hittade någon att skaffa ungar med.
Säger kanske mer om vilka kvinnor du lyckas attrahera - om du inte bara är en av alla Flashback-incels som sitter o spyr över tangentbordet. Eller hur många har du verkligen varit inne i både före och efter de fått barn ... ?

Som mycket annat är det nog en viss individuell variation. Men sen beror det nog väldig mycket på fysisk form. Ju mer vältränad du är före förlossning resp efter förlossning, ju mindre skillnad blir det nog. Jag märkte ingen stor skillnad på mitt första barns mamma, och min nuvarande har fött två barn utan att jag på något sätt tycker att hon blivit mindre skön eller attraktiv, utanpå eller inuti. Men hon tränar regelbundet och är i sjukt bra form för sin ålder
Citera
2025-10-21, 13:31
Medlem
Nej det är ingen skillnad om man vet hur man ska göra!
Citera
2025-10-21, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Säger kanske mer om vilka kvinnor du lyckas attrahera - om du inte bara är en av alla Flashback-incels som sitter o spyr över tangentbordet. Eller hur många har du verkligen varit inne i både före och efter de fått barn ... ?

Som mycket annat är det nog en viss individuell variation. Men sen beror det nog väldig mycket på fysisk form. Ju mer vältränad du är före förlossning resp efter förlossning, ju mindre skillnad blir det nog. Jag märkte ingen stor skillnad på mitt första barns mamma, och min nuvarande har fött två barn utan att jag på något sätt tycker att hon blivit mindre skön eller attraktiv, utanpå eller inuti. Men hon tränar regelbundet och är i sjukt bra form för sin ålder
Minst tre olika som jag varit kk med innan de fick ungar och som sedan av någon anledning det sket sig mellan deras kille och dom, så att de återigen blev kk. En var otrogen mot sin man (inget jag visste om). Men alla var slappare efteråt.

Så lägg ner skitsnacket.
Citera
2025-10-21, 14:27
Medlem
Kvinna men känner mig precis lika tight efter 3 barn. Kanske har att göra med om man gör sina knipövningar eller inte?
Citera
2025-10-21, 14:56
Medlem
Haha..knipövningar.

Tänk efter själva, en eller två stycken 4.2 kilos skallar skall ut ur livmodern..
Citera
2025-10-21, 16:23
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Liten skillnad i känslan, men faktiskt inte slappare. Hon sprack och fick sys, men jag vet inte det kan påverka något.
Däremot fick hennes bröst en helt ny och lite lösare konsistens. Det blev lite som ett par helt nya boobs, att leka med!
Citera
2025-10-21, 16:29
Medlem
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Liten skillnad i känslan, men faktiskt inte slappare. Hon sprack och fick sys, men jag vet inte det kan påverka något.
Däremot fick hennes bröst en helt ny och lite lösare konsistens. Det blev lite som ett par helt nya boobs, att leka med!
Så fula brösten blir
Citera
2025-10-21, 16:43
Medlem
Jag tror absolut det kan bero på träning, min sambo är slappare nu men även större men inte konstigt efter 2 barn och 15 år senare. Men hade helt klart önskat att hon gjort knipövningar och tränat men hur säger man det utan att såra ngn..
Träna på med knipövningar är mitt tips, är väl även viktigt för att undvika inkontinens om jag minns rätt.
Citera
2025-10-21, 17:49
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Så fula brösten blir

Tycker jag inte.
Finns inget ofräschare än tjejer med mammakropp och sillisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in