2025-10-21, 02:07
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Eftersom förtalsmålet tuffar på och du tror dig kunna så mycket bättre än åklagaren så har du ju alternativ att ta till:

● Gör något åt det här genast.
● Ta över målet och utredningen.
● Tydligen behövs din expertis.
● Åklagaren har missat det du ser.

Nä du, utredningen av förtalsmålet tuffar på och det på goda grundar eftetsom det är en kompetent och opartisk åklagare som håller i det här fallet.
Det kommer bölas, på ett sätt när förtalet mot Chrippa och Linnea leder till åtal.

Och det kommer bölas ännu mera när domen meddelas.
Citera
2025-10-21, 02:08
Medlem
Citat:
Det vet ni inget om.
Enbart obekräftade påståenden.

Då får de ta det rättsligt precis som man ska istället för att vråla om det på YT och skapa videor med ytterligare förtal på internet.

För det så måste de börja med en anmälan.

Tycker du Anjo är tyst om Kräftan o Linnea nu?
Verkar det som han är rädd?
Nä han tuffar på som vanligt och pratar om dom han vill prata om
Citera
2025-10-21, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det har spammats dag ut och dag in av väldigt många att Chrippa är luspank. Har en enda varit karl för sin hatt och erkänt att hen haft fel?

Har man konsumtionslån på 1,4 miljoner så får man nog anses som luspank ja.
Citera
2025-10-21, 02:13
Medlem
Citat:
Det kommer bölas, på ett sätt när förtalet mot Chrippa och Linnea leder till åtal.

Och det kommer bölas ännu mera när domen meddelas.

Ingen kommer böla, ingen kommer bry sig, anjo kommer fortsätta med YT och vara lika omtyckt som han är nu (och jocke lika framgångsrik) och inget som drog drottningen skrev kommer inträffa.
Citera
2025-10-21, 02:19
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Bara att öppna ögonen o öronen och använda dom, sen tar du den informationen o processar den i hjärnan har du sen en normalt fungerande hjärna så kan du ta till dej av allt dom själva lagt ut/vad dom säger.
Snälla du det skulle ta mej flera dagar att ta fram det du vill ha bevis på så mkt finns det.

Så den tiden får du lägga själv..
Jag bad dig exemplifiera en sak per påstående och exempel plattform.

”Anjo ljög om Chrippa på youtube när han sa att Chrippa beställt en misshandel på Anjo.”
”Anjo förtalade Linnea på Instagram när han sa att hon har borderline.”

Det tar 10 minuter att skriva men du kan inte för du ljuger.

Bra, tack för det.
Citera
2025-10-21, 02:23
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Det har spammats dag ut och dag in av väldigt många att Chrippa är luspank. Har en enda varit karl för sin hatt och erkänt att hen haft fel?

Han ÄR luspank. Har du inte läst Fupen? Han erkänner ju det själv där. Är du ens läskunnig?

"Jag kan lägga handen på hjärtat och säga att pappa har hjälpt mig ekonomiskt väldigt lång tid.
Som sagt jag har varit under en pressad situation och då har jag lånat väldigt mycket pengar.
Och hur ser det ut idag, då?
Ser ut idag?
Din ekonomiska situation?
Den är kraschad, fy fan.
Jag håller på att rinna mot mitt slut. Det är tajt.
Och hur har det sett ut överlag under de här åren vi pratar om?
Dåligt, väldigt dåligt. Det började redan när jag jobbade på BT. Jag köpte min första klocka
en Rolex på avbetalning. Sen gick det utför för mig."
Citera
2025-10-21, 02:26
Avstängd
han
Citat:
Nja jacke har ju inte mått bra han heller, missbruk osv precis som och chrippa så det ligger ju ngt bakom det plus att jag tycker jacke visat vem han är och hans människosyn otaliga ggr.

Jacke är en stark individ som lyckats med att ta sig ur missbruk och ersatt det med träning.

Han vet vem han är och står med/upp för sin familj utan att låta sig frestas och bli indragen i ekobrottens värld.

Hans familj är viktigare än drevet som uppstod när han inte längre dansade efter Jockes pipa.
Citera
2025-10-21, 02:30
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
han

Jacke är en stark individ som lyckats med att ta sig ur missbruk och ersatt det med träning.

Ändå har han små muskler. Borde inte denna träning ge någon effekt?
Citera
2025-10-21, 02:30
Avstängd
Citat:
Du är ju blåsare än blåstast.. VARFÖR skulle jockes o danjals PÅSTÅDDA inblandning vara med där?
Och somnjag skrivit tidigare, tror du på fullaste allvar att jocke fått vittna om åklagaren trodde han gjort sig skyldig till brott.

Suuuuuuuucck

Prata för dig själv.

Du vill gärna att vissa sanningar inte skall komma upp till ytan va?

Men med tiden kommer allt fram.
Vi kommer få se vissa fly eller falla.
Citera
2025-10-21, 02:31
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Personen verkar tro att myndigheter skiter fullständigt i barn som lever i en kriminell hemmamiljö.

Anjo har uppenbarligen inte själv fattat vad det här kommer göra med hans familj för om han visste det så skulle han ändrat riktning i livet för flera år sedan.

Men han likt andra kriminella lever med ett självbedrägeri.
Hen tror att det är unikt. Det gäller alla. Chrippa med Lillen efter årsskiftet 2023-2024 och snart för Rask och Anjo.

Hen tror att det görs som straff mot nån, men det är en säkerhet för barnen.

Användaren tror att praxis och lagar är lite på känn, domar sätts godtyckligt och av sektmedlemmar och socialtjänstens skyldigheter och befogenheter får inte tillämpas på youtubers i norrköping.

Jag hoppas han tänker så men han verkar bara inte bry sig. Nån måste väl varnat honom?
Senast redigerad av Pallal 2025-10-21 kl. 02:43.
Citera
2025-10-21, 02:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du anklagar någon annan för att vara imbecill så är det en fördel om du kan stava till det.

Jag tror det där är en rättvis beskrivning. Va d är det du reagerar på? Att de delat pengar .. eller vad?

Det där ser ut som en bra beskrivning och att hon har fått ta del av pengar så att inte ska känna sig livegen.

Sen är det svårt att veta hur mycket hon fått.
Citera
2025-10-21, 02:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den bevisar väl - precis tvärtom - att de inte ljugit, utan att Chrippa har haft så mycket pengar - och mer - att röra sig med som han sagt och visat.

Stämmer bra det men somliga har åsikter de fått av sin sektledare och kan inte tänka själva

Alla tankar filtreras genom hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in