Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-20, 15:57
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så i en tråd om anledningar till varför folk hatar Donald Trump så tror du att det är off topic att fråga någon om han har allvarligare problem med Trump än de som tidigare nämnts? På fullaste allvar?

Har du några fler buzzwords du vill slänga med eller är du nöjd där?

Jag skulle iaf vilja dra din uppmärksamhet till att det var DU - i en tråd om vilka problem folk har med Trump - som gång på gång vägrade nämna ett enda problem du hade med Donald Trump, och när du till slut gjorde det vägrade att på minsta sätt utveckla dina ståndpunkter. Men det är alltså Fiffiniffi som inte besvarar frågor för att han inte vill börja prata om vilka problem han har med en administration för 25-30 år sedan?
Återigen en cirkle jerk post.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
https://www.axios.com/2025/02/07/jan...x-crimes-death

Jag sa inte att de benådades från DE sakerna, dummer

Jag sa att de benådades från 6 jan TROTS att det var personer som uppenbarligen är kräk. Förstår du skillnaden?
Citera
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Han köpte sex av Stormy Daniels medans hans fru var gravid. Dömd för detta också. Trots det så anser han sig vara en fin religös människa som ber till gud varje kväll

Clinton blev avsugen av en praktikant i ovala rummet. Flera gånger.
Citera
2025-10-20, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Clinton blev avsugen av en praktikant i ovala rummet. Flera gånger.

Glöm ej att han -78 våldtog en ung kvinna, Juanita Broaddrick, han våldtog henne 1978 i ett hotellrum i Little Rock, Arkansas. Vid den tidpunkten var Clinton justitieminister i Arkansas.

Tystades ner, hade nog ej funkat så idag.
Citera
2025-10-20, 16:36
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jämfört med Obama, hur många har han bombat ihjäl?

Jämfört med Obama, hur många fredspriser har han?
Citera
2025-10-20, 16:37
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag sa inte att de benådades från DE sakerna, dummer

Jag sa att de benådades från 6 jan TROTS att det var personer som uppenbarligen är kräk. Förstår du skillnaden?
Nej, det gjorde du inte:
Citat:
140 poliser skadades och samtliga gärningsmän benådades av Trump, inklusive de som hade väntande åtal om våldtäkt, sexuellt utnyttjande av minderårig, dråp, barnporrbrott och drogsmuggling. Men det är väl inga problem i din värld, antar jag.
Citera
2025-10-20, 16:43
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Jag tror vi är lite bortom att jag lägger en timme på att utveckla nånting så stort för dig.

Vi kan ta en punkt. Otroheten. Förnekar du att Donald Trump varit otrogen?
Cry baby cry!

Amerikansk msm, ja SvT kallade också in experter, som sa att USA skulle krascha ekonomiskt precis som Wall Street inom några veckor efter Trumps tillträdande! Dessutom var han den nya Hitler, fascist, rasist och nazist!

Jag garvar ihjäl mig, globalisterna golvade på drygt ett halvår!

I USA händer det något som kommer att få västvärlden att nyktra till. Förresten, begreppet sunt förnuft är det inte många som känner till idag, ett begrepp som undvikits inom msm de senaste 25 åren.

Trump är så ohyggligt underhållande!
Citera
2025-10-20, 16:44
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Jämfört med Obama, hur många fredspriser har han?

Inga. Du är inte ensam om att värdera medaljer mer än ökenmänniskors liv. Det hedrar dig.
Citera
2025-10-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektivtrafiken
Jag hatar inte Trump, jag känner inte ens honom!

Problemet jag har med Trump är hans närvaro i Epstein-filerna, jag tror han sitter under utpressning..
Jag är mer nyfiken på hur det egentligen är med att han sitter under utpressning från ryssarna, finns en hel del rykten om vad han ägnade sig åt i lyxsviterna på hotell i St.Petersburg och Moskva.
Citera
2025-10-20, 17:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, det gjorde du inte:

Jo, jag gjorde ju det. Men det förutsätter att man förstår hur ordföljd fungerar.

Eller så kan man bara göra en rimlighetsbedömning, inte ens Trump är såklart så dum så att han benådar folk för kommande barnporrsåtal.
Citera
2025-10-20, 17:07
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
SvT kallade också in experter, som sa att USA skulle krascha ekonomiskt precis som Wall Street inom några veckor efter Trumps tillträdande!

Kan du länka till detta påstådda inslag?

Citat:
Dessutom var han den nya Hitler, fascist, rasist och nazist!

Kan du länka till detta påstådda inslag?

Jag förutspår att du inte ens kommer försöka.
Citera
2025-10-20, 17:08
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jo, jag gjorde ju det. Men det förutsätter att man förstår hur ordföljd fungerar.

Eller så kan man bara göra en rimlighetsbedömning, inte ens Trump är såklart så dum så att han benådar folk för kommande barnporrsåtal.
Nej, du säger något du påstår senare du menade implicit för att jag fact checked. Ärligt talat, det är ungefär lika roande att diskutera med dig som att runka med en osthyvel. Skriv inte mer till mig, jag kommer inte svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in