2025-10-15, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, misstänks för ekobrott)

Antal inlägg: 2.
Citat:
Ja Linnea hänger i chatten ofta 😁
Citat:
Så fort Marikas namn togs upp var de tvungen nämna ett annat namn för att byta fokus 😁😆

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk

Det 1a inlägget är ju helt sjukt. Hur motiverar du det?

Mvh

Första inlägget kan ha åkt med av misstag. Men det är ändå 1 varning oavsett hur många inlägg som tas med i varningen.

Mvh Carlbom

pewpew har ännu inte svarat utan gav en ny varning på äldre inlägg.
2025-10-15, 10:05
Avstängd
Det är verkligen iq reserven här inne Som vanligt.

"Båda varningarna anser jag är fel men denna tråd är hur de inte svarar på PM."

Denna tråd HANDLAR inte om varninga utan att mod inte svarar i PM. Svårt att fatta? Ser att Carlbom inte förstår det heller och är inte förvånad.
2025-10-15, 10:10
Avstängd
Citat:
Jag har idag besvarat PM:et som jag missade i lördags.

Hela frågan handlar om detta. Över 3 dagar utan svar. Det är knappast 1a gången moden i denna delen "missar" att svara på PM. De skiter I att göra det ofta. Carlbom har hyfsat hög svarsfrekvens men de andra 2 verkar inte lärt sig svarar på PM.
2025-10-15, 10:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hur är det trams? Har du ens följt tråden? Den diskuterar knappast bara kräftan utan även människor runt honom.

Nu handlar inte denna tråd om varningarna i sig, tänkte ta det med mod när de svarar, men tycker inte inlägg 2 är varning heller. Diskuteras människor runt omkring nåt enormt men ibland är det okej och ibland inte.

Och nej mod modar i blindo vissa varningar är verkligen fel men tyvärr så det är. Man får prata personer runt omkring beroende på vilken användare man är. Jag får det inte.

Inlägg 2 är faktiskt inte varning heller. Kommer ses i FUP på fredag.
2025-10-15, 10:19
Avstängd
Citat:
Oh ja, det har jag. Det är OT att diskutera andra människor utan koppling till trådens ämne. Och inlägg 2 är utan tvekan OT vilket TS inte heller säger emot.

1. Det finns koppling till trådens ämne.

2. Jag tänkte ta inlägg 2 när du svarat på inlägg 1 som var riktigt sjukt att det var med.

Tyvärr är mod foliehattar.

Finns det nån regel att man måste motsätta sig båda inläggen direkt och samtidigt? Man får inte ta inlägg 1 först?
2025-10-15, 10:24
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
1. Det finns koppling till trådens ämne.

2. Jag tänkte ta inlägg 2 när du svarat på inlägg 1 som var riktigt sjukt att det var med.

Tyvärr är mod foliehattar.

Finns det nån regel att man måste motsätta sig båda inläggen direkt och samtidigt? Man får inte ta inlägg 1 först?

Nej det finns ingen som regel vad jag vet. Jag anser inte "Marika" vara topic för tråden öht.
2025-10-15, 10:28
Avstängd
pewpew nu 48 timmar utan svar. Jag skickade en påminnelse innan denna tråd startade tom.

Hen har vart aktiv efter PM 1 minst 2 gånger.

Jag fattar att moda kan vara viktigare och att tidsbrist kan ske. Men denna forumdel har mod svårt generellt att svara på PM. Ingen behöver ta åt sig eller bli kränkt. Kanske att admin behöver slänga in en ny mod bara? Jag lyfter bara ett problem många känner.
2025-10-15, 10:30
Avstängd
Citat:
Jag anser inte "Marika" vara topic för tråden öht.

Den diskussionen kan vi ta i PM då. Vi tar det på fredag när mitt case stärkts 😁
2025-10-15, 10:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
PM:et till moderatorn ska redovisas oavsett om det besvarats eller ej.

Hej paragrafrytare.

"moderatorn". Är 2 st "moderatorn"?

Vill man leka så gäller det inte då det är 2 här inte 1.

Skönt att få smaka på sin egna medicin?
2025-10-15, 10:36
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Den diskussionen kan vi ta i PM då. Vi tar det på fredag när mitt case stärkts 😁

Då du verkar ha en aktiv konversation med moderatorn får du börja den vägen. Denna tråden låses. Kommer du inte vidare med PM konversation får du kontakta oss så får vi låsa upp tråden. Men att köra både här och i PM går inte.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in