Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Nu var är det ett bra tag sen jag pallade se en baronenvideo så jag gav kvällens alster en chans.
Jag måste erkänna att jag pallar inte heller. Det är samma jävla förutsägbara upprepningar i varje ny video. Jag rippar dem, lägger upp dem och i den mån jag orkar så lägger jag in dem i ChatGPT som analyserar, sen läser jag igenom den och fetmarkerar det jag tycker verkar relevant.
Eller så ser jag när skilleras streamar, pausar, och poängterar faktum. Exempelvis när Baronen ljuger, förtalar, beter sig allämäng odrägligt. Och det är detta jag tror nöter ner både Baronen, Anjo och Motvikt. Att skilleras inte "besvarar" en video på en gång utan bara maler på, monotont, och nöter ned dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
06:05 - JuristBaronen tror att hans anmälningar mot Axel kommer gå till åtal och fällande dom... för att det brukar gå mycket snabbare för Polisen att lägga ner hans skitanmälningar.
Här är han ute på en tvåhjuling.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
17:00 - Oerhört kränkt av att bli kallad Baronen. Det verkar tära på hans psyke.
Absolut. Han försöker äga "baronen" men det går inte. Sharky har snott hans nick på instagram så han kan aldrig mer byta tillbaka till Realrask. Som du säger, "Baronen" är verkligen hans Akilleshäl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
20:10 - IntelektBaronen erkänner att han saknar den intellektuella förmågan att bemöta den kritik han får. "Jag har inte den strukturella hjärnan som krävs"
Triple facepalm.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Sen upprepar han återigen den gamla harangen om att "Chrippa minsann pratat om honom i alla ÅR!"
Absolut. Men INGEN minns dessa alla ÅR. Alla minns några gliringar hit och dit och så länge inte Lögnarbaronen kan presentera några bevis så har det inte hänt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Även om videon med Axel och medviktarna va lite löjlig är det bra att de sätter lite press på skithögen. Han behöver lära sig hur saker fungerar i verkligheten. Om man förtalar någon och vägrar ta ansvar för sina handlingar får man räkna med att bli uppsökt och konfronterad av personen i fråga.
Exakt så. Den var jävligt cheesy men det var ju meningen. Klart som fan att de fattade att majoriteten inte skulle veta vem Byfånen af Trosa är men precis som du säger, om man förtalar någon och vägrar ta ansvar för det så väntar.... *trumvirvel*..... Det riktiga livet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Det får fan ta och väckas åtal snart, så det blir lite action!
Jag kommer öppna en flaska Pommac!