2025-10-14, 12:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tja nu när du säger det, med tanke på att han ju försöker få ut uppgifter om Rask från dom så kanske det ser lite desperat och maniskt ut vad vet jag..

Jag tyckte mer det var kul men du tolkade mig negativt såklart. Taggarna utåt alltid på er

På er?

Vad vill vi veta om Rask?

Vi vet nu att ingen vet något om honom i lilla staden
Citera
2025-10-14, 17:41
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Så du har inga bekymmer tex med att Anjo och Rask sprider medvikts gamla bilder på nätet genom att prata om de återkommande och Anjo sitter och beskriver bilder i detalj. Men att nån filmar på stan och folk kommer med i bild tycker du är omoraliskt och hemsk att de inte skyddar deras personliga integritet.

Du är fan i mig tappad, sök hjälp. Typiskt lågbegåvad raskfanboi. Sådana som du stärker min tro att alla inte är värda rösträtt.

Det finns inte några "raskfanbois", det har du bara hittat på i ditt eget huvud.
Citera
2025-10-14, 23:11
Medlem
Krakatoas avatar
JAG BLEV STALKAD I HELGEN!

https://www.bitchute.com/video/AAXMJiWUPTxb

Analys:

Det han säger i videon:

"Han säger flera gånger att han inte kan gå ut med familjen utan att bli filmad"

Tvivlar jag på, över hälften i Strosa i Trosavideon vet inte ens vem byfånen är.
Citera
2025-10-15, 00:01
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Analys:

Det han säger i videon:

"Han säger flera gånger att han inte kan gå ut med familjen utan att bli filmad"

Tvivlar jag på, över hälften i Strosa i Trosavideon vet inte ens vem byfånen är.

Slutsat. Konstant-nr2 baronen är helt bränd i hjärnan.
Citera
2025-10-15, 00:02
Medlem
Citat:

Analys:

Det han säger i videon:

Det var ett bra tag sen jag pallade se en baronenvideo så jag gav kvällens alster en chans.

Ett par saker av värde.

06:05 - JuristBaronen tror att hans anmälningar mot Axel kommer gå till åtal och fällande dom... för att det brukar gå mycket snabbare för Polisen att lägga ner hans skitanmälningar.

17:00 - Oerhört kränkt av att bli kallad Baronen. Det verkar tära på hans psyke.

20:10 - IntelektBaronen erkänner att han saknar den intellektuella förmågan att bemöta den kritik han får. "Jag har inte den strukturella hjärnan som krävs"

Sen upprepar han återigen den gamla harangen om att "Chrippa minsann pratat om honom i alla ÅR!"

Även om videon med Axel och medviktarna va lite löjlig är det bra att de sätter lite press på skithögen. Han behöver lära sig hur saker fungerar i verkligheten. Om man förtalar någon och vägrar ta ansvar för sina handlingar får man räkna med att bli uppsökt och konfronterad av personen i fråga.

Kännde att det va svårt att lyssna på det eviga gnället så kommer nog dröja ett bra tag innan jag pallar se en till. Det får fan ta och väckas åtal snart, så det blir lite action!
Senast redigerad av Ralfhead 2025-10-15 kl. 00:19.
Citera
2025-10-15, 00:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Analys:

Det han säger i videon:

Baronen sitter och gnäller i sin offerkofta. “Dom filmar mig!” kvider han och försöker övertyga sig själv att det är synd om honom.

Men när Badbollen springer runt, flåsande och svettig och filmar folk genom fönster, då sitter Baronen istället med ett hånleende. Inget gnäll om stalking då, för då är det ju “content”. Baronen försvarar Badbollen med en sån lojalitet att jag undrar om han får betalt för sitt rövslickande.
Citera
2025-10-15, 00:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Slutsat. Konstant-nr2 baronen är helt bränd i hjärnan.

Hahaha, så jävla sant!
Citera
2025-10-15, 00:21
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hahaha, så jävla sant!

Inte ens när han skulle beskrivs hur dåligt han sjunger, var han ärlig. Det va 100 gånger värre än vad han sa. Låter som en runkpundare med halsfluss när han sjunger.
Citera
2025-10-15, 00:24
Medlem
180mgs avatar
Men hur kan han ta illa upp av att kallas Baronen?? Han kallar sig ju för fan realbaronen? Han har kallat sig själv Baronen i alla år!
Citera
2025-10-15, 00:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Nu var är det ett bra tag sen jag pallade se en baronenvideo så jag gav kvällens alster en chans.

Jag måste erkänna att jag pallar inte heller. Det är samma jävla förutsägbara upprepningar i varje ny video. Jag rippar dem, lägger upp dem och i den mån jag orkar så lägger jag in dem i ChatGPT som analyserar, sen läser jag igenom den och fetmarkerar det jag tycker verkar relevant.

Eller så ser jag när skilleras streamar, pausar, och poängterar faktum. Exempelvis när Baronen ljuger, förtalar, beter sig allämäng odrägligt. Och det är detta jag tror nöter ner både Baronen, Anjo och Motvikt. Att skilleras inte "besvarar" en video på en gång utan bara maler på, monotont, och nöter ned dem.

Citat:
06:05 - JuristBaronen tror att hans anmälningar mot Axel kommer gå till åtal och fällande dom... för att det brukar gå mycket snabbare för Polisen att lägga ner hans skitanmälningar.

Här är han ute på en tvåhjuling.

Citat:
17:00 - Oerhört kränkt av att bli kallad Baronen. Det verkar tära på hans psyke.

Absolut. Han försöker äga "baronen" men det går inte. Sharky har snott hans nick på instagram så han kan aldrig mer byta tillbaka till Realrask. Som du säger, "Baronen" är verkligen hans Akilleshäl.

Citat:
20:10 - IntelektBaronen erkänner att han saknar den intellektuella förmågan att bemöta den kritik han får. "Jag har inte den strukturella hjärnan som krävs"

Triple facepalm.

Citat:
Sen upprepar han återigen den gamla harangen om att "Chrippa minsann pratat om honom i alla ÅR!"

Absolut. Men INGEN minns dessa alla ÅR. Alla minns några gliringar hit och dit och så länge inte Lögnarbaronen kan presentera några bevis så har det inte hänt!

Citat:
Även om videon med Axel och medviktarna va lite löjlig är det bra att de sätter lite press på skithögen. Han behöver lära sig hur saker fungerar i verkligheten. Om man förtalar någon och vägrar ta ansvar för sina handlingar får man räkna med att bli uppsökt och konfronterad av personen i fråga.

Exakt så. Den var jävligt cheesy men det var ju meningen. Klart som fan att de fattade att majoriteten inte skulle veta vem Byfånen af Trosa är men precis som du säger, om man förtalar någon och vägrar ta ansvar för det så väntar.... *trumvirvel*..... Det riktiga livet!

Citat:
Det får fan ta och väckas åtal snart, så det blir lite action!

Jag kommer öppna en flaska Pommac!
Citera
2025-10-15, 00:35
Medlem
Crabby88s avatar
Dp
Citera
2025-10-15, 00:48
Medlem
Krakatoas avatar
Här kommer en bonus. Målsägandebaronen:

https://www.bitchute.com/video/6nGNP5PWBhB3