2025-10-11, 18:27
Medlem
Jag har kraftig övervikt och har jobbat hårt med det hela hösten och gått ner 14 kg, jag är ingen idioit och förstår att det är i köket man går ner i vikt men det finns många andra vinster med att träna, nu får jag ångest för snön kommer snart.
Kommer folk titta snett på mig om jag frustar och stönar på gymmet? Måste jag gå konstiga tider för att kunna slappna av?

Jag är dessutom handikappad i ena benet efter en motorcykelolycka så jag springer konstigt och på mitt eget vis.
Senast redigerad av Bib-bo 2025-10-11 kl. 18:33.
Citera
2025-10-11, 18:29
Medlem
Du kommer få respekt för att du tar tag i fysiken/träningen. Det kommer bli jättebra, kämpa på nu.
Citera
2025-10-11, 18:30
Medlem
Ingen kommer bry sig utan bara tänka att det är strongt av dig att gå till gymmet.
Citera
2025-10-11, 18:31
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Ingen kommer bry sig mer än kanske de blir oroliga när du börjar bli blå på din kondiscykel för du gått för hårt in.
Citera
2025-10-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Jag har kraftig övervikt och har jobbat hårt med det hela hösten och gått ner 14 kg, jag är ingen idioit och förstår att det är i köket man går ner i vikt men det finns många andra vinster med att träna, nu får jag ångest för snön kommer snart.
Kommer folk titta snett på mig om jag frustar och stönar på gymmet? Måste jag gå konstiga tider för att kunna slappna av?

Absolut inte, på båda frågor.

Respekt!

Men är du inte van vid gym, ta med handduk in så du kan torka svett vid behov.
Citera
2025-10-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Absolut inte, på båda frågor.

Respekt!

Men är du inte van vid gym, ta med handduk in så du kan torka svett vid behov.

Jag svettas som fan, är mitt svett äckligare än nån annans svett? Man torkar väl av som en vanlig människa.
Senast redigerad av Bib-bo 2025-10-11 kl. 18:36.
Citera
2025-10-11, 18:35
Medlem
Full-Retards avatar
Du bör undvika att frusta och stöna för det vill ingen lyssna på, annars är det bara att köra så det ryker
Citera
2025-10-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Du bör undvika att frusta och stöna för det vill ingen lyssna på, annars är det bara att köra så det ryker

Hur låter du vid maxpuls när du kör hiit? Andas genom näsan och kör selfis? Det är såna som dig man vill undvika, folk som inte kan ta i ordentligt. Jag kommer frusta och stöna, det va hela frågan.
Senast redigerad av Bib-bo 2025-10-11 kl. 19:35.
Citera
2025-10-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Men det är fan lika störande med folk som vältränade som ska stöna högt tycker jag. Vill man köra max får man köra på kvällen då de andra stönarna också dyker upp och inte vid andra tider.
Citera
2025-10-11, 18:42
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Hur låter du vid maxpuls när du kör hiit? Andas genom näsan och kör selfis?

Jag kör inte maxpuls, det behövs inte för att bli tränad. Dessutom så om jag skulle maxa en övning så behöver man absolut inte låta något överhuvudtaget eftersom det bara är posers som gör det visst att nån kan göra det om de ska ta ett PB men att ständigt stöna och ha sig signalerar bara att man är rejält efterbliven
Citera
2025-10-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Men det är fan lika störande med folk som vältränade som ska stöna högt tycker jag. Vill man köra max får man köra på kvällen då de andra stönarna också dyker upp och inte vid andra tider.

Är man vältränad får man tar plats på gymmet. En tjockis som försöker nå maxpuls är inte samma sak
Citera
2025-10-11, 18:44
Medlem
Citat:
Är man vältränad får man tar plats på gymmet. En tjockis som försöker nå maxpuls är inte samma sak
Ja men då får man träna mellan 24:00-04:00 om man vill stöna som en jävla flodhäst så man slipper störa. Ser många vältränade som inte låter som flodhästar så när de lyfter 25kg hantlar bicepscurl. Det är bara avtändande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in