Citat:
I 5 av de 9 första inläggen i tråden kallas hon galen. Från ett forum känt för sina "alt-right"-åsikter. Menar du att alla dessa fem skribenter är makthavare? Eller vänsterfolk som inte ser igenom propagandan?
Citat:
Själv läser jag sällan uttalanden från läkemedelsindustrin, militärindustriella komplexet och universitet, har du några källor på där de klassar henne som galen?Förstår jag dig rätt om du tycker att vi inte ska lyssna på "forskningen" (när uttalade sig "den" om Candace' sinnestillstånd?) utan istället förlita oss på Candace åsikter och drömmar?
Håller helt och hållet med dig om att många "influencers" stämplar henne som galen. Hon är ju dock en sådan själv, och många sådana hyllar ju också henne till skyarna, och säger som du att hon är oerhört intelligent, klartänkt och ser sanningen.
Själv tycker jag hon är underhållande, just för att hon verkar helt galen. Tänker ibland att hon kanske är mentalt frisk men gillar att trolla och vara känd och tjäna pengar, och då vet hon vilka ämnen som ska reta upp en viss typ av människor och ge erektion åt andra.
Var kan man ta del av detta?