2025-10-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag håller inte med, enligt mig är det makthavarna som stämplar henne som galen.

Dom som ser igenom propagandan och faktiskt vågar lyssna på vad hon säger, brukar märka att hon är en sanningssökare och mycket intelligent.
I 5 av de 9 första inläggen i tråden kallas hon galen. Från ett forum känt för sina "alt-right"-åsikter. Menar du att alla dessa fem skribenter är makthavare? Eller vänsterfolk som inte ser igenom propagandan?

Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Dom som sponsrar/styr MSM, influencers, det militärindustriella komplexet, läkemedelsindustrin, universiteten, forskningen osv osv
Själv läser jag sällan uttalanden från läkemedelsindustrin, militärindustriella komplexet och universitet, har du några källor på där de klassar henne som galen?

Förstår jag dig rätt om du tycker att vi inte ska lyssna på "forskningen" (när uttalade sig "den" om Candace' sinnestillstånd?) utan istället förlita oss på Candace åsikter och drömmar?

Håller helt och hållet med dig om att många "influencers" stämplar henne som galen. Hon är ju dock en sådan själv, och många sådana hyllar ju också henne till skyarna, och säger som du att hon är oerhört intelligent, klartänkt och ser sanningen.

Själv tycker jag hon är underhållande, just för att hon verkar helt galen. Tänker ibland att hon kanske är mentalt frisk men gillar att trolla och vara känd och tjäna pengar, och då vet hon vilka ämnen som ska reta upp en viss typ av människor och ge erektion åt andra.
2025-10-08, 15:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Jag skulle inte gå så långt som att kalla Candace Owens galen, hon är uppenbarligen en intelligent kvinna som vet en hel del. Däremot har hon på senare år framfört en del väldigt märkliga åsikter och även konspirationsteorier, och att baserat på en dröm dra tvärsäkra slutsatser som motsäger omfattande bevisning känns väl kanske inte så förtroendeingivande.
Men kära nån.. Är vi ense om iaf en sak?
Haha!

Nej, hon är knappast galen i med juridiska eller psykiatriska mått mätt eller har lågt IQ.
Men hon är insmord med konspiratorisk smörja.

Jag har även lite svårt för att Tucker Carlson blev riven av demoner i sin säng?
Jätteskumt.

En passus.
2025-10-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snippjanne
I 5 av de 9 första inläggen i tråden kallas hon galen. Från ett forum känt för sina "alt-right"-åsikter. Menar du att alla dessa fem skribenter är makthavare? Eller vänsterfolk som inte ser igenom propagandan?

Själv läser jag sällan uttalanden från läkemedelsindustrin, militärindustriella komplexet och universitet, har du några källor på där de klassar henne som galen?

Förstår jag dig rätt om du tycker att vi inte ska lyssna på "forskningen" (när uttalade sig "den" om Candace' sinnestillstånd?) utan istället förlita oss på Candace åsikter och drömmar?

Håller helt och hållet med dig om att många "influencers" stämplar henne som galen. Hon är ju dock en sådan själv, och många sådana hyllar ju också henne till skyarna, och säger som du att hon är oerhört intelligent, klartänkt och ser sanningen.

Själv tycker jag hon är underhållande, just för att hon verkar helt galen. Tänker ibland att hon kanske är mentalt frisk men gillar att trolla och vara känd och tjäna pengar, och då vet hon vilka ämnen som ska reta upp en viss typ av människor och ge erektion åt andra.
Jag menar att makten har fått många att tro att hon är galen.
Folk köper ofta narrativet utan att själva kolla upp hur det faktiskt förhåller sig.
2025-10-08, 15:50
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Vad anser ni om detta? Hon var ju faktiskt den som avslöjade Macronfamiljen så hon vet nog mer än de flesta.

Hon säger att detta kommer att få internationella konsekvenser
Det cirkulerar ju en massa filmer om att Kirk började kritisera Israel innan han blev skjuten.

Det är inte något som är helt konspiratoriskt att tro då de till och med döda en av våra kungar över att bli kritiserade.
2025-10-08, 16:25
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Oj så du har läst hela brevet? Var kan man ta del av detta?

Klarade du inte googla eller?

https://www.scribd.com/document/924955773/Kirk-Letter#from_embed
2025-10-08, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Candace Owens är skvatt galen, så oavsett om hon har rätt i en del avseenden överskuggas och drunknar det alltid i hennes dårskap.

Vi får väl reda på om 50 år vad som hände. FBI med största sannolikt inblandade.
Summerar väl ungefär min uppfattning. Även dårar som Candace och Alex Jones lyckas ju träffa rätt ibland. I just det här fallet är jag öppen för att det ligger någon form av hund begraven dock.
2025-10-08, 16:37
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Summerar väl ungefär min uppfattning. Även dårar som Candace och Alex Jones lyckas ju träffa rätt ibland. I just det här fallet är jag öppen för att det ligger någon form av hund begraven dock.
Ja, FBI är kända för att rekrytera människor för att försöka dra ut konspiratörer. När de sedan utfört dådet är det lätt att plocka ut gärningsmannen.
2025-10-08, 16:40
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
att baserat på en dröm dra tvärsäkra slutsatser som motsäger omfattande bevisning känns väl kanske inte så förtroendeingivande.
Jag tror också att vi vet för lite detaljer om drömmen. Var Trump och Kash Patel med och vad berättade dom i så fall?

Det finns mycket paranormalt outforskat. Nog därför detta har ett eget delforum här på FB.

Vi får helt enkelt beväpna oss. Med tålamod. Till dess vi får mer utförliga fakta.
2025-10-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Det går ju rykten online, baserat på videon av hur han blir skjuten, att kulan inte kom framifrån utan från sidan. Vilket förklarar varför kulan inte gick rakt igenom (vilket denna kraftfulla kaliber alltid gör) utan verkar gå ut framtill eller på sidan fram och trasar sönder hans hals.

Candice Owens är totalt galen anser jag, men underhållande att hon uppmärksammar detta som just nu är något av ett mysterium.
Jag såg en video att kulan träffar precis kanten på hans skottsäkraväst, byter i princip 90 grader rikting och åker vertikalt uppåt in i hans hals och huvud stället.
2025-10-08, 18:09
Moderator
Ancistruss avatar
Vänligen fortsätt här tack: (FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?

Tråden låses.

/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in