Om vi försvinner så vet Ni nu varför
https://www.youtube.com/watch?v=jyCo1fa52AQ
"Vi har blivit ett hot emot etablissmanget...."

ROFL!!!!
"ganska logiska, kloka analyser och slutsatser....." LMFAO!!!! Detta är humor på hög nivå, det är hybris och en självbild som skulle behöva psykoanalyseras!!!!!!!
"Man sätter in ordningsmakten, SÄPO, FRA andra som helt plötsligt, vi har några exempel på det som inte har drabbat oss personligen ännu, men det finns indikationer på att det kan ske......." Vänta här nu har det inte varit en Herr Bergmark som skrikit om censur och han har blivit stoppad av makten o.s.v. Dessutom så har du blivit varnad/bannad för att du inte har följt Youtubes regler.......men du deletade din egen kanal!
Ryan Fullmilch misstänkt för trolöshet emot huvudmän, genom att ta ut ett privat lån från donationer till Corona-kommittén och använda det för personliga ändamål, inklusive investeringar i sin fastighet. Har ingenting med hans anti-vaccin motstånd eller som de säger i denna skit video "pandemi-bluffen" att göra. Han är häktad inte dömd och inte i flera år......
Sedan detta påstående att någon i kyrkofullmäktige skulle blivit häktad hittar jag inga spår av på internet.
"Och vi vet inte när de knackar på våra dörrar....då handlar det om att ordningsmakten har ingripit" TA VAR FAN ME TIDEN OM DE GJORDE DET!!!!!!
Rönne "Ordningsmakten lyder ju inte folket, den tjänar inte folket...." NÄ DIN IDIOT DE FÖLJER LAGEN! Vi har inte pöbelvälde och lynchmobbar i Sverige som du vill ha......Ditt jävla FET-MONGO!!!!
Sedan en fin 'felsägning' "Vi vill försöka tjäna, du och jag makt..eh folket jag skall säga folket...Vilket innebär att vi är ett hot emot makten...... Vi har en större spridning än SVT......." Nä du är en makt galning som vill införa ditt styre och störta den demokratiska ordningen! Återigen hybris och en övertro på sin egen viktighet....Hur bombad är man om man tror detta???
"Makten tar sig drastiska uttryck.... " Som när ni hotade att bomba Rikets ledning i under Folk och Försvar? Eller ni ville att Pål Jonsson skulle få huvudet av skjutet o.s.v.? Följer man inte lagen så blir det en respons....
Den mest dumma skit jag någonsin har hört!!!!

Sicket infamt skit och övertro på sig själva jag orkade 4 minuter, så det finns DYNGA att hitta för den orkar.....
Hoppas verkligen att SÄPO och PET griper dessa båda för omstörtande verksamhet, landsförräderi, underminerade av försvarsviljan, förskingring, olaga hot, uppmaning till våld, föregivande av allmän ställning mm.