Citat:
Ursprungligen postat av
Klas-Vegas
Hon är ju snygg, och jag knullar visserligen allt, men om 125 andra på skolan doppat hade jag nog avstått.
Fatta hur trasig hon är.
Detta för att kunna köpa väskor för 100k och annan skit för att få status, men får bara status hos andra fattiga.
Hon är fejk med fläskiga implantat i kinderna. Åtminstone är det vad jag har läst. Sen så ser hon mycket äldre ut än hon är. Plastikoperationer har ofta en åldrande effekt i ansiktet.
Och nej, det finns ingen status i att vara en billig hora (kvinnlig som manlig) som särar för vad som helst, hur mycket dyra väskor eller kläder de än visar upp.
Kläder betyder noll när de sitter på någon som helt saknar respekt, både för sig själv och för andra, och ej heller får någon respekt i retur.
Något denna mänskliga toalett till "kvinna" verkar vara för korkad för att inse. Ingen, ej ens de O.F-torskar som utnyttjar hennes könsorgan, respekterar henne. Precis som ingen normal kvinna respekterar en O.F-torsk, eller andra typer av torskar för den delen.
Hennes egna barn (hoppas av hela mitt hjärta att hon aldrig får några) kommer inte att respektera henne. Hon kommer att förstöra deras rykte och liv i övrigt för evigt med den dynglåga livsstil hon valt och exploaterat sig själv med för hela världen att bevittna. För nej, det går inte att skydda sina barn mot sådant. Inte när man hunnit arbeta upp en så ökänd och avskydd persona som Tia Billinger nedgraderat sig till att bli.
Blev själv helt förundrad när jag såg en intervju med henne på Youtube där Tia på allvar trodde att hon kunde hålla sin äkta identitet hemlig (det tar typ fem sekunder att leta upp hennes riktiga namn) och att hon även kunde avskärma sina framtida barn från sin egen degenererade historia genom att ge dem "hemskolning".
Hur jäkla dum får man lov att bli? Men å andra sidan så visar hon ju verkligen på ett redan bottenuselt omdöme med tanke på den väg hon valt. Sjuk människa. Sjuka män (störda incels med diagnos) som stödjer henne. Måtte hon falla snart och falla hårt med all dynga hon sprider till världen, både i form av könssjukdomar och en allmänt vedervärdig inställning till kvinnor och kvinnlig sexualitet. Spyr.