2025-10-01, 13:52
Medlem
Privattaxins avatar
Mitt ex har köpt en pitbull och jag gjorde då en undersökning och kom fram till att hon är helt dum i huvudet och det hon har gemensamt med alla andra pitbulls är att dom är farliga och korkade. Lämnar du en hungrig skitnödig pitbull ensam med en skål mat och en nyfödd bebis instängd i ett rum i 1 timme så kommer hunden ha ätit både maten och ungjäveln och sedan skitit på golvet och tror att du kommer bli glad. Jävla idioter! Som tur är så kommer alla pitbulls att med tvång avlivas inom bara några få år!! Efter det så ska vi tvinga vetrinärer att avliva alla farliga kattraser också som cheetas
2025-10-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Mitt ex har köpt en pitbull och jag gjorde då en undersökning och kom fram till att hon är helt dum i huvudet och det hon har gemensamt med alla andra pitbulls är att dom är farliga och korkade. Lämnar du en hungrig skitnödig pitbull ensam med en skål mat och en nyfödd bebis instängd i ett rum i 1 timme så kommer hunden ha ätit både maten och ungjäveln och sedan skitit på golvet och tror att du kommer bli glad. Jävla idioter! Som tur är så kommer alla pitbulls att med tvång avlivas inom bara några få år!! Efter det så ska vi tvinga vetrinärer att avliva alla farliga kattraser också som cheetas

Vad ska diskuteras?
2025-10-01, 14:15
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad ska diskuteras?
Har du några.åsikter om vegetarian, dom gör mig fucking förbannad som har blod på mina händer
2025-10-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin

Det är många som vill ha totalförbud på dessa hundar. Hoppas det går igenom.
2025-10-01, 14:42
Medlem
Förhoppningsvis införs det förbud mot att äga ett mordvapen.
2025-10-01, 14:45
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Det är många som vill ha totalförbud på dessa hundar. Hoppas det går igenom.
99% av befolkningen hatar dessa hundar till den grad att dom är beredda att mörda dom, hur kan dom fortfarande vara tillåtna??
2025-10-01, 15:12
Medlem
japp. alla som har det är 'speciella'
2025-10-01, 17:43
Moderator
blomvattnares avatar
Inget för detta delforum. Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto