2023-08-29, 12:47
Medlem
Sqeptisks avatar
Som vanligt betyder inte korrelation på något sätt orsakssamband.

Men oviljan att utreda existerande korrelationer (även starka sådana) i covidinjektionsfrågan är oroväckande.

Om jag inte vetat bättre skulle man nästan kunna tro att våra styrande försöker dölja något för oss
Citera
2023-09-08, 10:59
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedaj
Ställde samma fråga på Rumble. Fick då svar från många som vittnade om samma sak. Hur folk tycks ha blivit mer känslokalla efter pandemin. Kan såklart ha med samhällsutvecklingen att göra också. Den ökade isoleringen. Pessimismen. Jag upplever iallafall att det skett en viss avtrubbning. Folk i gemen har blivit likgiltiga och elakare än de var från början. Ingen enorm skillnad men som ovaccinerad märker man det. De som tagit giftet och blivit avtrubbade i huvudet märker givetvis ingenting själva. Eller så är det bara samhällsutvecklingen.
Suddenly Changed? - Changes in Personality after Pfizer and Moderna mRNA Vaccine
https://www.bitchute.com/video/KkUft3d81K3U/

Kom och tänka på den här videon. Föreläsningen med Professor Sucharit Bhakdi är 22 min lång som utgör underlaget för diskussionen senare i videon. Föreläsningen i sig är klart sevärd men får ses som skrämmande och inget för lättskrämda.

0 till 4.54 om ICIC
4.54 till 7.00 introduktion till Professor Sucharit Bhakdi's föreläsning
7.00 till 28.00 Professor Sucharit Bhakdi's föreläsning
28.00 start av diskussion emellan Reiner Fuellmich, Psykiater Peter Breggin samt Författaren och Journalisten Naomi Wolf

Senast redigerad av arne99 2023-09-08 kl. 11:00. Anledning: Mer text.
Citera
2023-09-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Naturligtvis.
Antivaxxers trakasserar alla som tog vaccinet. Vi fick en ny bild om att vissa människor inte utvecklas trots tillgång till all kunskap som finns. Man kanske ska börja bry sig mindre om andra.
Är du go eller??!
Det är precis tvärtom! Hur i hela friden kan du ha missat den häxjakt som pågick på de personer som inte ville vaccinera sig och som ville tänka själva?

Du kan inte på allvar mena vad du säger!?
Citera
2025-06-14, 09:47
Medlem
ibland undrar man om det är vapenindustrin som ligger bakom covid eller har spetsat vaccinet med något som gör folk galna och paranoida samt startar krig helt oprovocerat?

titta bara på hur lilla sverige har agerat efter pandemin, vi har väl inte ännu startat något krig men rustar för ett

samma sak med tyskarna

putin har nog också tagit vaccin från pfizer?

i israel har väl 100% tagit pfizer, många gånger?

kineserna håller sig ovanligt lugna och dom hade väl eget vaccin?
Citera
2025-06-14, 10:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
ibland undrar man om det är vapenindustrin som ligger bakom covid eller har spetsat vaccinet med något som gör folk galna och paranoida samt startar krig helt oprovocerat?

titta bara på hur lilla sverige har agerat efter pandemin, vi har väl inte ännu startat något krig men rustar för ett

samma sak med tyskarna

putin har nog också tagit vaccin från pfizer?
Putin har i alla fall gått ut och sagt att han tog det ryska vaccinet - Sputnik.
Citera
2025-09-30, 20:01
Medlem
Faustik-Funks avatar
Traskade ner i den här forumdelen för att, i tongue-in-cheek, starta en tråd som skulle ställa frågan;
Har folk blivit mer binära i sitt tänkande efter att ha tagit Covid-vaccinet? Jag tycker det som om att människor rent generellt är mer ytliga i sitt självreflekterande och hur man analyserar sin omvärld numera än vad dom var innan massvaccinationen.

Dock fanns ju den här, liknande tråden redan, så jag kan lika gärna kasta in frågan här.
Citera
2025-09-30, 20:07
Medlem
Min bild är att folk blivit en aning mer som zombier eller lamm, som inte längre tänker utan bara rättar in sig efter fåraherden.

Det känns som att intelligenskvoten fallit med några steg. Om det sen beror på vaccinet, smittan eller 2 år av isolering är ju svårt att veta.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in