Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-22, 16:57
Medlem
Får man säga att Steven Millers tal kändes som Tyskland på 30-talet, eller tycker ni högermänniskor att det fortfarande känns oschysst?
Citera
2025-09-22, 17:03
Medlem
GustavAnders avatar
Kan det bli mer uppenbart att maga är en sekt?
Trump ylar om att han hatar sina motståndare
Vance har pratat ned jesus i en vecka....
Steve Miller.... rena goebbels-kopian
rena taliban-mötet.
Citera
2025-09-22, 17:06
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Kan det bli mer uppenbart att maga är en sekt?
Trump ylar om att han hatar sina motståndare
Vance har pratat ned jesus i en vecka....
Steve Miller.... rena goebbels-kopian
rena taliban-mötet.

Betyder inte ordet sekt att vad medlemmarna håller på med är hemligt? Mig veterligen vet allmänheten vad Trump och Trumps administration står för.
Citera
2025-09-22, 17:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Då får du kolla vilka som har styrt USA under 1900-talet fram tills idag. Truman var en frimurare, Obama, Hilary Clinton, Kamala Harris bedrev och bedriver en antikristen politik som innebär att de står upp för aborträtten som i praktiken innebär att man dödar barn, HBTQ, woke och så vidare.

Vad tycker du om Roosevelt, Hoover, Nixon, Reagan, Bush och Bush jr? Var det också ett gäng satanister?
Citera
2025-09-22, 17:09
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vad tycker du om Roosevelt, Hoover, Nixon, Reagan, Bush och Bush jr? Var det också ett gäng satanister?

Bil Clinton legaliserade abortlagstiftningen år 1994. Bushfamiljens koppling till oljeföretag i Mellanöstern är också känd. Sådana krig som hände i Mellanöstern under 2000-talet har skett delvis på grund av girighet. jag säger inte att Bush Jrs administration var satanister, men de drevs dels av girighet när de utförde krig i Mellanöstern. Som vi vet är girighet, att älska pengar en synd i Bibeln.

Jag ska inte skriva någonting om de andra presidenterna innan jag vet någonting.
Citera
2025-09-22, 17:11
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Betyder inte ordet sekt att vad medlemmarna håller på med är hemligt? Mig veterligen vet allmänheten vad Trump och Trumps administration står för.
hemligt? Det är väl inte den allmänna definitionen av sekt?
Jag tänker på
hängivna mot auktoriteter
lyssnar inte på nåt utifrån
hat och våld bubblar upp hela tiden
Citera
2025-09-22, 17:14
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jaså betyder det "I love You" på teckenspråk?
Kan vi få det bekräftat så jag slipper avfärda Erika Kirk som en hycklande marionett?

Personligen tycker jag det är rejält underhållande i sammanhanget att hennes framlidne make dvs Charlie Kirk var av åsikten att teckenspråkstolkar vid officiella framträdanden enbart är en distraktion och inte ska få förekomma. Fast det kanske inte Mrs Kirk känner till

I övrigt ett sekt/kultmöte som verkar ha hållit på i 5 (fem) timmar och där många gick därifrån när Trump i vanlig ordning började improvisera, svamla och försöka få allt att handla om honom själv.
Senast redigerad av DaEzz 2025-09-22 kl. 17:18.
Citera
2025-09-22, 17:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Bil Clinton legaliserade abortlagstiftningen år 1994. Bushfamiljens koppling till oljeföretag i Mellanöstern är också känd. Sådana krig som hände i Mellanöstern under 2000-talet har skett delvis på grund av girighet. jag säger inte att Bush Jrs administration var satanister, men de drevs dels av girighet när de utförde krig i Mellanöstern. Som vi vet är girighet, att älska pengar en synd i Bibeln.

Jag ska inte skriva någonting om de andra presidenterna innan jag vet någonting.

Ok jag frågar så här då: vet du EN enda amerikansk president som levt upp till dina kristna ideal? Om inte - vet du en enda ledare i nåt annat land som gjort det?
Citera
2025-09-22, 17:15
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
hemligt? Det är väl inte den allmänna definitionen av sekt?
Jag tänker på
hängivna mot auktoriteter
lyssnar inte på nåt utifrån
hat och våld bubblar upp hela tiden

Vi behöver inte leka med orden här. Tänk på att Kristendomen också har varit en sekt i romarriket innan kristendomen erkändes som romarrikets officiella religion. De kristna som levde i romarriket innan kristendomen legaliserades var fredliga. Jag skulle inte säga att Trumpanhängare är särskilt våldsamma. i sådana fall är vänstern våldsam skulle jag säga.
Citera
2025-09-22, 17:19
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ok jag frågar så här då: vet du EN enda amerikansk president som levt upp till dina kristna ideal? Om inte - vet du en enda ledare i nåt annat land som gjort det?

JF Kennedy är den bästa kandidaten för mig. Han förhindrade krig mellan Sovjetunionen och USA när han fick veta att ryssarna hade hemliga militära anläggningar i Kuba, han försökte göra människor i USA oavsett hudfärg lika, han investerade mycket pengar i utbildning för de fattiga och så vidare.
Citera
2025-09-22, 17:20
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Vi behöver inte leka med orden här. Tänk på att Kristendomen också har varit en sekt i romarriket innan kristendomen erkändes som romarrikets officiella religion. De kristna som levde i romarriket innan kristendomen legaliserades var fredliga. Jag skulle inte säga att Trumpanhängare är särskilt våldsamma. i sådana fall är vänstern våldsam skulle jag säga.
Det är du som fantiserar och leker, sekt behöver inte betyda hemligt.

Var inte kuppförsöket våldsamt?, ok.....

Jag personligen får något obehagliga vibbar av dessa vapenfixerade religiösa knäppgökar, faktiskt.
Citera
2025-09-22, 17:21
Avstängd
JagSkaFixaDigs avatar
Tok- och extremvänstern kan dra åt helvete. Jag säger som Trump: "Charlie Kirks fru är stark som kan förlåta skytten och våra motståndare. Det kan inte jag, jag hatar våra motståndare". Och jag håller helt med! Jag hatar tok- och extremvänstern.

Mark Dice: 'Charlie Kirk's Memorial Causes EVEN MORE Liberal Meltdowns - And Was a Spiritual Wake-Up Call'
https://www.youtube.com/watch?v=BUi93hf3eKw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in