2025-09-21, 15:34
Medlem
Låt oss vara tydliga nu. Du vill inte att staten ska ta del av din försäljning av sexuella tjänster/handlingar på grund av den nya lagen som kriminaliserar sexköp på distans. Du vill med andra ord att sexkommersen ska fortgå i skymundan på nätet.

Vi fortsätter och växer på andra sätt, denna lag hjälper ingen, inga stöd för våra företag osv, det handlar bara om att upprätthålla en sexuell moral.

Staten kartlägger inte heller din sexualitet utan den nya lagen syftar till att minska prostitutionen och förebygga sexhandeln på nätet.

Dom kartlägger, jag tror inte dom fått kartlägga utan denna lag men nu kan dom, även om det handlar om våra kunder, blir våra kroppar blottade för staten. Man slutade med detta när tvångs steriliseringen upphörde. Du är naiv, detta handlar inte om oss det visar du så bra själv, det handlar om makt och kontroll.

Fast nu får inte era kunder köpa era tjänster längre, sexköp på distans är förbjudet från den 1 juli. Det är därför ni försöker kringgå den nya sexköpslagen med hjälp av VPN och andra plattformar.

Våra kunder får köpa, bara inte önska. Ja dom bör använda vpn. Det är normalt att också sälja och köpa mellan vuxna även om det inte är lagligt. Så bryr sig inte folk om det

Fast nu ignorerar du återigen att de som säljer sexuella tjänster på nätet utgör endast en liten marginaliserad grupp av människor, den stora majoriteten av Sveriges befolkning är för sexköpslagen.

Vi är ingen liten grupp vi är många
Du vet dessutom lika väl som alla andra att riksdagen röstade igenom den nya sexköpslagen med bred majoritet.

Ni är inga seriösa "företagare" om man nu ens kan kalla försäljning av sexuella tjänster för vanligt arbete, ni är dessutom beroende av plattformar som förmedlar era tjänster som är förbjudna att köpa.

Vi är företagare, Skatteverket säger att vi måste skatta våra pengar. Även om du inte gillar det är vi höginkomsttagare.

Det är därför OF har stängt sin chattfunktion för svenska användare och det är därför ni försöker runda den nya sexköpslagen med hjälp av VPN och andra plattformar.

Ja men dom har bara gjort det för taliban Sverige skrämt dom, andra sidor förstår att dom inte måste följa denna taliban lag. Det var regeringen medveten om när dom stiftade lagen att det råder dubbla lagar och att lagen gäller där sidan är fäst i.

Och dessa sidor är i mängder, en del sidor har tom öppnat upp igen som tex camsoda
.

En positiv effekt av den nya sexköpslagen är att många svenska säljare på exempelvis OF funderar på att lägga ner, har du några tankar kring detta?

Dom som inte vill jobba med detta ska inte göra det. Jag tycker absolut ingen som inte vill ska göra det. Vi som vill, fortsätter som vanligt. Älskar visa min vackra slida för flera 100 män.
Citera
2025-09-21, 15:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Nej eftersom jag inte ber tjejen penetrera sej din dumma fan. Olja in benen i högklackat är ingen sexuell sak. Och roleplay kan vara sjuksköterska polis eller nåt behöver inte innehålla nåt sexuellt.

Du köper roleplay av kvinnor på plattformar för sexhandel, roleplayen du köper innehåller dessutom sexuella handlingar. Sexköp på distans handlar definitivt inte bara om penetrering din virrhjärna.
Citera
2025-09-21, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du köper roleplay av kvinnor på plattformar för sexhandel, roleplayen du köper innehåller dessutom sexuella handlingar. Sexköp på distans handlar definitivt inte bara om penetrering din virrhjärna.

Jo det gör den att strippa omfattas tex inte av den nya lagen. Den som är virrig är ju du.
Citera
2025-09-21, 15:49
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Fast nu är det du som vill att de fortsätter med sin försäljning av sexuella tjänster livet ut. Du borde verkligen omvärdera din kvinnosyn.

Du vill helt uppenbart inte att dessa kvinnor lämnar porrvärlden och prostitutionen, du anser med stor sannolikhet inte att de är värda ett bättre liv.

Här är en artikel du borde läsa.

"Stort samband mellan prostitution och psykisk ohälsa"

https://www.sverigesradio.se/artikel...psykisk-ohalsa
tjejer i porrbranchen gör det av fri vilja din dåre. En tjej som älskar att knulla och dessutom tjänar pengar på det. Varför existerar inte dom enligt dej? Jo gör du vill inte dom ska existera. Du sitter bara och snackar lika mycket skit dom dom 5 jubel idioter som skapat denna lag. Samma politiker skyddar pedofiler men vuxna människor som gör en frivillig överenskommelse ska ni jaga och förtrycka jävla idioter. Hade ni istället lagt energi på pedofili och grooming hade det varit bättre men sånt är väl inte ni intresserade av. Nu får dumpen göra jobbet istället.
Senast redigerad av rudi1985 2025-09-21 kl. 15:53.
Citera
2025-09-21, 15:51
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men din hönshjärna jag betalade tjejerna för att smörja in benen i olja med kjol och högklackat på och det är inte sexuell handling. Och tjejerna på Livejasmine säger alltid ifrån om det var något dom inte ville göra. Jag har aldrig bett dom penetrera sej.
Citera
2025-09-21, 15:51
Medlem
https://advokaternas.se/2025/07/01/v...op-pa-distans/

Så egentligen om man betalar i efterhand kan lagen inte tillämpas ?
Citera
2025-09-21, 16:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vi fortsätter och växer på andra sätt, denna lag hjälper ingen, inga stöd för våra företag osv, det handlar bara om att upprätthålla en sexuell moral.

Vilka företag då? Ni är beroende av digitala plattformar för sexhandel vilket vi kunnat se med allt gnäll om den nya sexköpslagen. OF tex har ju stängt chattfunktionen som tur är för att inte främja försäljningen av sexuella handlingar och tjänster.

Du känns inte heller som rätt person att prata om moral, dina kunder bryter mot lagen och du har helt uppenbart ingenting emot detta.

Citat:
Dom kartlägger, jag tror inte dom fått kartlägga utan denna lag men nu kan dom, även om det handlar om våra kunder, blir våra kroppar blottade för staten.

Du vill alltså inte att man kartlägger personer som bryter mot lagen?

Citat:
Våra kunder får köpa, bara inte önska. Ja dom bör använda vpn. Det är normalt att också sälja och köpa mellan vuxna även om det inte är lagligt. Så bryr sig inte folk om det

Enda anledningen till att era "kunder" ska använda VPN helt plötsligt är för att ni vill runda sexköpslagen.

Citat:
Vi är företagare, Skatteverket säger att vi måste skatta våra pengar. Även om du inte gillar det är vi höginkomsttagare

Några "kreatörer" tjänade mycket pengar men de allra flesta tjänade bara småsummor. Dessutom har intäkterna minskat på grund av den nya sexköpslagen.

Citat:
Ja men dom har bara gjort det för taliban Sverige skrämt dom, andra sidor förstår att dom inte måste följa denna taliban lag. Det var regeringen medveten om när dom stiftade lagen att det råder dubbla lagar och att lagen gäller där sidan är fäst i.

En åtgärd som kan bli riktigt effektiv är att helt blockera sexköpssajter i Sverige, du känner kanske till att Novus har genomfört en undersökning där det framgår att 8 av 10 svenskar vill stänga ner sexköpssajter?

https://www.mynewsdesk.com/se/childx...verige-3354095

Citat:
Dom som inte vill jobba med detta ska inte göra det. Jag tycker absolut ingen som inte vill ska göra det. Vi som vill, fortsätter som vanligt

Nu undvek du att ett antal kreatörer har uttalat att de lägger ner sin OF på grund av den nya sexköpslagen. De verkar inte heller ha några planer på att fortsätta på andra plattformar.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-21 kl. 16:13. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-21, 16:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
https://advokaternas.se/2025/07/01/v...op-pa-distans/

Så egentligen om man betalar i efterhand kan lagen inte tillämpas ?

Om kunderna ska betala i efterhand så lär nog säljarna bli blåsta på pengarna 😁
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-21 kl. 16:12. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-21, 16:09
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men din hönshjärna jag betalade tjejerna för att smörja in benen i olja med kjol och högklackat på och det är inte sexuell handling.

Det är definitivt ett köp av sexuell handling på distans. Du har betalat för en sexuell tjänst. Du har avslöjat dig själv 😂

Citat:
Och tjejerna på Livejasmine säger alltid ifrån om det var något dom inte ville göra. Jag har aldrig bett dom penetrera sej.

Du får fortfarande inte be andra personer att utföra en sexuell handling mot ersättning, din fixering vid penetration känns förövrigt smått olustig ☺️
Citera
2025-09-21, 16:12
Medlem
Vilka företag då? Ni är beroende av digitala plattformar för sexhandel vilket vi kunnat se med allt gnäll om den nya sexköpslagen. OF tex har ju stängt chattfunktionen som tur är för att inte främja försäljningen av sexuella handlingar och tjänster.

Våra egna företag. Märks att du inte vet någonting, du är bara besatt av att vi inte ska få göra vad vi vill.

Du känns inte heller som rätt person att prata om moral, dina kunder bryter mot lagen och du har helt uppenbart ingenting emot detta.

Men detsamma gnällspik, har du någon erfarenhet alls? Du verkar helt besatt.

Ingen följer den nya lagen heller. Ledsen att säga det.

Du vill alltså inte att man kartlägger personer som bryter mot lagen?

Nej, eftersom det är samtycke, och vuxna personer som är nakna i sina egna hem ser jag det som ett statligt övergrepp. Det är också ett problem som jag mailat (IMY) om eftersom personer som inte begår ett brott riskerar att bli övervakade i sina hem nakna

Enda anledningen till att era "kunder" ska använda VPN helt plötsligt är för att ni vill runda sexköpslagen.

Ja och också för våran skull. Känns obehagligt .

Några "kreatörer" tjänade mycket pengar men de allra flesta tjänade bara småsummor. Dessutom har intäkterna minskat på grund av den nya sexköpslagen.

Jag hörde att några tjejer med mindre pengar har fått det svårt ekonomiskt, inte drabbat mig. Men så hemskt, jag kämpar för deras skull!

En åtgärd som kan bli riktigt effektiv är att helt blockera sexköpssajter i Sverige, du känner kanske till att Novus har genomfört en undersökning där det framgår att 8 av 10 svenskar vill stänga ner sexköpssajter?

https://www.mynewsdesk.com/se/childx...verige-3354095

Du får gärna visa hela undersökningar annars kan jag inte ta dom på allvar, jag är alltid källkritisk, det har vi fått lära oss när vi studerar att se saker nyanserat och att förstahandskällan är väldigt viktig om man skall använda som material, jag är till exempel en förstahandskälla

Nu undvek du att ett antal kreatörer har uttalat att de lägger ner sin OF på grund av den nya sexköpslagen. De verkar inte heller ha några planer på att fortsätta på andra plattformar.

Önskar dom lycka till, vi är flera som stannar och älskar vårat jobb, blir mer pengar till oss. Svenska tjejer är poppis
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-09-21 kl. 16:17.
Citera
2025-09-21, 16:13
Medlem
Citat:
Det är definitivt ett köp av sexuell handling på distans. Du har betalat för en sexuell tjänst. Du har avslöjat dig själv 😂

Du får fortfarande inte be andra personer att utföra en sexuell handling mot ersättning, din fixering vid penetration känns förövrigt smått olustig ☺️

Det är det inte alls, du sitter här och ljuger.
Läs om lagen.
Citera
2025-09-21, 16:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jo det gör den att strippa omfattas tex inte av den nya lagen.

Du är väldigt otydlig nu.

Vad vill du säga?

Ska du lägga ner OF och allt online och istället börja strippa eller vad vill du förmedla med ditt inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in