2025-09-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo är avskyvärd som använder en mordhotad kvinna mot Chrippa för att få tillåtelse att fortsätta rimjoba Jocke offentligt.
Så Anjo är avskyvärd? Det var väl Chrippa som använde henne? Är du dum på riktigt?
Citera
2025-09-19, 20:15
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Om hon kan manipulera folk så är hon väl smartare än dom och Julia kan inte manipulera någon inte ens när hon ligger med bresade ben låter vem som helst köra av sig. Du vet att det är sant att hon gjort det som det sprutluder hon är

Aaa så du är hinkens modigaste krigare. Bara psykopater manipulerar folk. Det borde även du inse.
Citera
2025-09-19, 20:16
Avstängd
DiViNEs avatar
Citat:
Nej Julia har klättrat igenom många fler än Linnea ens träffat så nej. men tycker du Linnea är en hink så måste du tycka sprutluder är ett bra namn på Julia Hon hade fler på ett år än Linnea haft i hela sitt liv.

Hinken är väl uppe på 3 siffrigt? Svenska Bonnie Blue 2026
Citera
2025-09-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det vet jag inte.

Kanske han inte vill utsätta barnet för det men det vore ju lika bra så de här dumheterna upphörde.

Hade Chrippa velat ha flickan och ansett sig ha rätt till det, hade han sett till att hon kom till honom. Via polis/soc eller genom att hota Julia. Han har ju inga gränser och vill nog inte ha henne.
Citera
2025-09-19, 20:17
Avstängd
DiViNEs avatar
Citat:
Jag är inte upprörd det är du som är det. Jag bara konstaterar hur det är. Klart jag är en del av dramat precis som dig och alla andra som sitter här och smutskastar folk.

Öh nej, jag är inte en del i något drama.. Du tar detta personligt och det är väldigt konstigt.
Citera
2025-09-19, 20:17
Medlem
Citat:
Kärring? Jag sa väl inte att sprutludret Julia sålde några kläder Jag sa att hon inte kunde göra det för Linnea är för smart för att låta henne komma i närheten av sina saker och sin man.

”Linnea är för smart”, ändå försöker hon sälja Julias skor och låtas att dom är äkta.
Dum i huvudet är nog mer passande.
Citera
2025-09-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ja det är mitt rätta jag som vet att hon kommer förlora vårdnaden och att hon är ett sprutluder vet hela internet Hur många har hon särat för sedan Chrippa dumpa hon? Det är många så ingen kan nog räkna alla
Ungefär lika intressant som hur många Linnea gjorde det för, innan Chrippa.
Citera
2025-09-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tror inte jag heller.
Jag tänker på när Anjo gick hem till Chrippa för något år sedan. Visserligen filmades det, och förmodligen spelades in. Så väldigt dumt om man skulle agera. Men likväl hade man kunnat lösa det fysiskt om det nu är det man ville. Inget hände. Spela in, filma, anmäla, alltså jag tror aldrig hört så mycket inspelningar, anmälningar och soc, polisen, rättegångar i något drama någonsin. Haha.
Citera
2025-09-19, 21:20
Medlem
Linneas snap:
”Giiirl, slut med andra chanser för folk som behandlar dig illa. Har de visat dem de är en gång, så är det bara att tacka och bocka.”

Lite komiskt med tanke på hennes video om allt Chrippa gjorde mot henne..
Citera
2025-09-19, 21:33
NU kom jackes anledning varför han postat storys...
Men Jacke .. en fråga du som läser här.. svara gärna... I story... DU som var med.. varför ringde ni inte polis för att berätta vad J gör ? Om hon begår brott och fel ? Och egenmäktighet...
Citera
2025-09-19, 21:34
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
NU kom jackes anledning varför han postat storys...
Men Jacke .. en fråga du som läser här.. svara gärna... I story... DU som var med.. varför ringde ni inte polis för att berätta vad J gör ? Om hon begår brott och fel ? Och egenmäktighet...

För han är en nerknarkad tjock horunge som har IQ som en plattfisk
Citera
2025-09-19, 22:28
Medlem
Hejda dig nu!
Citat:
Om hon kan manipulera folk så är hon väl smartare än dom och Julia kan inte manipulera någon inte ens när hon ligger med bresade ben låter vem som helst köra av sig. Du vet att det är sant att hon gjort det som det sprutluder hon är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in