Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Fan club? För att man inte håller med dig? Jag kan försäkra dig om att jag inte är något fan av Wolff, för jag har läst alldeles för lite av henne för att bilda mig en uppfattning.
Att få "mycket bok" för pengarna påverkas naturligtvis av hur tjock bokjäveln är. Men det säger fortfarande ingenting om bokens kvalitet eller om det är en roman, novellsamling, diktsamling eller en instruktionsbok för hur man är en rövhatt av rang på diskussionsforum.
Kom inte in och käbbla om irrelevant skit då. Är det nån som tvingar in dig i tråden om du inte har något intresse av den? Värker det i lilla fittan? Om klittan är så öm kanske du inte ska yttra dig?
Min kritik är relevant och vederhäftig. Varför börjar du dilla om kvalitet? Har jag nämnt något om kvalitet? Nej. Nej med emfas! Ditt jävla as! Kom inte här med dina inbillningars missfoster. Jag talar om den füsiska realiteten. Men du verkar vara investerad i att försvara detta bondfångeri. Varför!?
Kärringen månglar ut böcker i fickbibelformat under flask flagg som dom vore Bergtagen eller Hundra år av ensamhet. När det är dasspapper i ekonomiklass.