Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Nytillträdde sjukvårdsministern Elisabet Lann faller ihop på pressträffen.
Vad orsakade det här?
Stress?
Sjukdom?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/h...bf5185af86fb45
Hahahaha Sponken kanske ....Rödvinet .. Dem är ju medvetslösa på Tidö Juntan ..jag har bara väntat på att även Justitieministern skulle dyka så man ser lädersulan på de handsydda kängorna på det allmännas Bekostnad.
Dock inte dyket pga av undernäring Podiet rasar under lasten.
RIPO chefen har gått under Jorden typ Ministrar behöver slimma buken hinna undan Lynchmobben klädkod .. Spikskor .. hahahaha slut nu med HBTQ Certifierat Högklackat.
INGEN MÄRKER NÅGOT KONSTIGT
Äntligen lite drag Under Galoscherna som det hette på Wachtmeisters tid. Känns inte helt fel.
Är man ett pucko som har svårt säga det alla vet .. + Tjänstefel inte finns så mycket ..jaee ..h hur kan det sluta.
Är han sedan jude som en del tror. Får man stanna hemma. NO BRAINER ..
hahahaha Öppna Hjärtan upplägget .,Har vi hör ngn Självkritik från Dårarna " DET BLEV FEL "
RIPO chefen har gått under Jorden
" Vem Är chef över Snuten egentligen vem JAG Va aa eee ? Kan det stämma NAee tänkte inte på det jag är bara här för hämta lönen "
Det Positiva med detta är att ngn kärring kommer aldrig mer att få ett Riktigt jobb där det behövs hår på Bröstet + lite stake. Jänkarna har fattat detta Är det en kärring eller en Dåre Tar vi dåren alla dagar i veckan Alla valen framöver Fatta det .. NO BRAINER
Kompetens Skicklighet ..kan vara att man inte tuppar av på uppdraget. hahahaha
Man såg Kristersson sprang runt som en yr höna typ finns det ingen annan '
I och för sig är Oppositionen inte heller ur Blocken Luktsaltet behövs där Också
"Ropen skalla Misstroendevotum mot alla " operation " Skeppa Fettot "
Hur svårt kan det vara ---- " .När är det lågintensiva inbördeskriget LÖST ...Tröge Dumfan "
Ville man se Åkesson förhindra att den nollan Åker ut -- Så det visslar om det likt en Häxpipa
damma av gamla Omdömet " Borgarbracka "
Blir Nostalgisk på Riktigt - Som det hette förr
" Hur länge skall dessa satans Mördare få lov att Hålla på "
Finns det ngt land kvar han inte anfallit där nere ?