Citat:
Ursprungligen postat av
RitesOfPassage
Haha, ok så han anmäler någon som skickar hans egna porrbilder till honom? Hahahaha
Inte till dig, men alla andra som vill se porren och lite suttande på en spliff kan googla:
adultphotosets ritesofpassage onlyfans
Jag tror man måste komma ihåg att hon, eller de (om maken fungerat som hallick), frivilligt spridit enorma mängder bilder helt utan betalvägg. Precis som jag antog har hon/de har haft reddit- och instagramkonton dedikerade för att nå största möjliga spridning på materialet. Den största samlingen jag sett hade nästan 3000 unika bilder, producerade och spridda över mer än ett år. Kontona på Reddit och IG raderades först när sexköp på distans kriminaliserades tidigare i år.
Det är troligt att både Anjo och Rask bidragit till en ökad spridning av bilderna, men att det skulle röra sig om olaga integritetsbrott har jag svårt att se när materialet frivilligt både i stor mängd och över tid publicerats av producenterna själva. Vissa av bilderna har kanske legat bakom betalvägg, de kan således ha stulits och upphovsrätten kan ha skadats, men då återstår att klargöra om Anjo och Rask isåfall bär skuld i just det fallet.
Jag har inte följt dramat mellan sekten och temu i nån större utsträckning så vet inte vilka stenar man vänt på, men i det fall bilderna har legat bakom betalvägg och inte bara spridits fritt som reklam på Reddit och IG, så vore det intressant att veta i vilken utsträckning de kommersiella bilderna har skapat några inkomster att ta om. Det bör synas i hennes deklaration om inkomsterna varit större än de som en mer blygsam hobbyverksamhet tillåter.