2025-09-06, 11:48
Medlem
BorgeHs avatar
TS har förmodligen ett stort problem att lösa.

Kvinnan vill inte gärna ha sex och påstår sig få orgasm snabbt. Det troliga är då att hon inte alls vill ha sex och spelar att hon får orgasm för att få slut på det hela. Hon tycker sig göra TS en tjänst och ställer upp för husfridens skull.

Men TS bör vara försiktig, ju mer kvinnan ställer upp på sex hon inte vill ha desto mer motbjudande blir det för henne.

Har ni barn? Tar de mycket tid? Det är kanske idé att TS med kvinna själva åker bort en helg i så fall utan barn till något trevligt ställe.

Föreslår också att TS slutar att tjata sig till sex. Ha istället en allvarlig diskussion med henne och fråga hur hon ser på det hela. Vad är hennes sexuella behov? Är det något hon saknar?

Skulle gissa att hon inte är så sexuellt intresserad som TS. Då är det svårt att få henne mer intresserad. En del kvinnor ser sex som något som är pirrigt och spännande i en ny relation men snart blir rutin och tråkigt längre in i relationen. Sexet blir något som de ställer upp på för att hålla kvar mannen.

Är det på detta sätt får TS fundera på om han accepterar detta. Ett gott råd är att gräset inte är grönare på andra sidan staketet. Ett förhållande är mycket mer än ”bra” sex.

Ett annat råd är att strunta i kvinnans ”body count”. Det är sånt tonåringar bryr sig om. Eftersom hon är så ointresserad av sex och varit tillsammans med TS i 15 år är hon troligtvis inte speciellt sexuellt vidlyftig och har lågt antal gamla partners. Kvinnor som ”åker kuk-karusell” brukar snabbt byta partner och ha korta relationer.
Citera
2025-09-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jw1891
Förhållande sen 15 år. Ligger typ en gång i månaden. Jag skulle önska minst en gång i veckan. Runkar dagligen och tänker ofta på tjejen när jag gör det, vilket jag ändå tycker känns bra.

Men hon är så tråkig. Tar ej för sig. Jag är tydlig med va jag vill. Jag skickar henne, försöker kyssa henne direkt efteråt men hon vänder bort ansiktet och skrattar. Typ säger blä. Försöker ge tillbaka genom att kyssa henne efter avsugning men hon liksom förutsätter att jag inte vill det.

Hon vill inte veta hur många jag legat med, och jag vet inte hennes bc. Börjar fundera på om hon har en orimlig hög bc och inte vill berätta det. Jag skulle tycka det vore jobbigt om hon knullat med 40+ liksom, då har hon varit sexuellt aktiv men vill inte va det med mig...

Ska sägas att hon kommer varje gång vi ligger, före mig.

Men va fan gör man? Jag vet att man ska prata men är så rädd för sanningen. Att de typ är att hon är nöjd, att hon inte har sexlust... Då blir det så verkligt att det här är var jag har att förhålla mig till
Ska man va otrogen då?
Säger hon nej när du försöker? Eller blir det bara inte av.

När åkte ni iväg tillsammans, till något mysigt ställe?

Hon brukar inte gilla när du kysser henne efter du gått ner på henne säger du iallafall. Det tror jag blir svårt att vänja henne vid, så det kanske du borde släppa. Kan annars bli en avtändande grej för henne. Kyss henne på andra ställen först möjligtvis så kanske det underlättar.
Senast redigerad av Jessicaa92 2025-09-06 kl. 12:38.
Citera
2025-09-06, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Har ni barn? Tar de mycket tid? Det är kanske idé att TS med kvinna själva åker bort en helg i så fall utan barn till något trevligt ställe.

Jag tycker att rådet att muta kvinnan med en resa belönar dåligt beteende. Skulle råda TS att öka konkurrensen instället. Kanske skaffa en sugarbaby som han gör klart för frugan att han träffar. Då vet hon att hon riskerar åka ut om hon inte skärper sig.

Citat:
Föreslår också att TS slutar att tjata sig till sex. Ha istället en allvarlig diskussion med henne och fråga hur hon ser på det hela. Vad är hennes sexuella behov? Är det något hon saknar?

Finns inget att prata om. Hans fru har redan visat att hon inte tänder på honom och inte vill ligga med honom. Att gnälla om det kommer göra henne än mer avtänd.
Citera
2025-09-06, 12:19
Medlem
Citat:
Förhållande sen 15 år. Ligger typ en gång i månaden. Jag skulle önska minst en gång i veckan. Runkar dagligen och tänker ofta på tjejen när jag gör det, vilket jag ändå tycker känns bra.

Men hon är så tråkig. Tar ej för sig. Jag är tydlig med va jag vill. Jag skickar henne, försöker kyssa henne direkt efteråt men hon vänder bort ansiktet och skrattar. Typ säger blä. Försöker ge tillbaka genom att kyssa henne efter avsugning men hon liksom förutsätter att jag inte vill det.

Hon vill inte veta hur många jag legat med, och jag vet inte hennes bc. Börjar fundera på om hon har en orimlig hög bc och inte vill berätta det. Jag skulle tycka det vore jobbigt om hon knullat med 40+ liksom, då har hon varit sexuellt aktiv men vill inte va det med mig...

Men va fan gör man? Jag vet att man ska prata men är så rädd för sanningen. Att de typ är att hon är nöjd, att hon inte har sexlust... Då blir det så verkligt att det här är var jag har att förhålla mig till
Ska man va otrogen då?
Du måste ju våga lite mer!

Gå och knacka på dörren när hon sitter och skiter och fråga om hon vill bajsa på dig istället. Eller överraska henne när ni dricker té på kvällen och fråga henne vad hon tror att du tänker på. Hon kommer säkert säga att hon inte vet och då säger du att du vill pissa på henne. Du kan ju köpa en Strapon modell större också och fråga om hon vill trycka den i skitan på dig. Varför inte besöka ett Gloryhole tillsammans och dela på upplevelsen?
Citera
2025-09-06, 13:18
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Runkar dagligen och tänker ofta på tjejen
Du förstår inte tanken med porr överhuvudtaget klarligen 🤣

Hon vill inte veta hur många jag legat med, och jag vet inte hennes bc.
Hur gamla är ni? 14? Vilka normala vuxan pratar om sånt?

Fortsätt tro det 🤣🤣🤣🤣 du menar att hon fejkar att hon kommer före dig för att slippa ha sex mer än hon känner sig tvngad till för att hålla ihop relationen?

Ska man va otrogen då?
Det äe nog bäst så för jag kan garantera dig att hon redan är det.

Kvinnor har alltid sex så som dom vill ha det med eller utan sin partner. Med andra ord tänder hon inte på dig längre och har sex med andra och har tappat lusten för dig. Och när det gäller bc? Kvinnor passerar 40 kukar i bc redan innan de har fyllt 20 så nog har hon haft fler.

Haha hur gammal är du? 20 eller? Du får förmodligen aldrig knulla själv och isf med någon som inte ens låtsas komma.
Citera
2025-09-06, 14:22
Medlem
Citat:

Ska man va otrogen då?

Fan vad äckligt att kyssa någon som sugit ens kuk,
Eller vice versa!

Använd henne som knulldocka, vill du ha vilt sex så ha det,
Citera
2025-09-06, 14:53
Medlem
Citat:

Ska man va otrogen då?
Låter som du dragit en nitlott? Inte brukar väl brudar vara sådär tråkiga? Antigen är hon väldigt nervös kring dig. Eller så kanske hon inte är attraherad. 1 gång i månaden är patetiskt lite. Säg vad du vill ha. Lämna om du inte får det. När jag är i Thailand får man mycket mer än en gång i månaden iallafall
Citera
2025-09-06, 14:57
Medlem
Sorry to say it men hon är inte kär i dig längre.

I ett sunt förhållande vill en kvinna ha sex och det är sjukt att det är så accepterat att kvinnor helt plötsligt slutar vilja ha sex efter några år.

Tänk såhär, vad är viktigt för kvinnan? Kärlek och trygghet förmodligen.
Visar du sånt rent allmänt?

Vad är viktigt för mannen? Sex.

Om du inte är en bra man ska du inte förvänta dig sex men är du det och inte får sex ändå så ger du endast utan att få nåt tillbaka, och så ska det inte vara
Citera
2025-09-06, 14:59
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modernfamily
Tror många kvinnor inte vill kyssas om mannen varit nere på henne precis och är helt kladdig i ansiktet, mig själv inklusive. Är väl inget att hänga upp sig på?

Har haft två sådana kvinnor.
Gemensam nämnare var att de var riktigt tråkiga i sängen.
Citera
2025-09-06, 15:09
Medlem
Var singel
Citera
2025-09-06, 15:57
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Haha hur gammal är du? 20 eller? Du får förmodligen aldrig knulla själv och isf med någon som inte ens låtsas komma.

Det sved för sig märker jag...knullar frugan andra och fejkar orgasm med dig så du försöker övertyga dig själv att du har allt under kontroll genom att svara på mitt inlägg 😅
Citera
2025-09-06, 17:16
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Låter som hon inte är kär i dig, för en kvinna som kär i sin man vill ju honom väl och ser till att han mår bra. Och mår han bra av att få murra, så får han ju det.
Murra🤣 det var längesen man hörde det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in