2025-08-27, 19:26
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Finns det personer anställda som lyfter lön för att sitta och leta kränkande kommentarer i kommentarsfält?

Känns som det kommer såna här fall lite hela tiden.

Ja.

"Näthatsgranskaren" har det som affärsidé/fetish.

"Drakar och Dragqueens" har tydligen också gjort över 100 polisanmälaningar. Och helt uppenbart är det en del av deras affärsidé. De vill bli näthatade. Och använder sedan detta som ett säljargument för varför skolor och dagis skall anlita dem.

Det är många som tjänar pengar på kulturkrig. ETC själva ingår i detta. När de gör inlägg om att barn bör exponeras för så många transor som möjligt så utgör det en form av bete. De vill att pensionären skall bli rasande och skriva vad han tänker. Så att de själva kan citera det som exempel på hat och dessutom sadistiskt njuta av när pensionären får höga böter. Eftersom vi inte har yttrandefrihet längre.
Citera
2025-08-27, 19:30
  #62
Medlem
Fojoss avatar
Ingen skulle någonsin råka ut för samma sak för att de sa att katolska präster är pedofiler.
Citera
2025-08-27, 19:35
  #63
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja.

"Näthatsgranskaren" har det som affärsidé/fetish.

"Drakar och Dragqueens" har tydligen också gjort över 100 polisanmälaningar. Och helt uppenbart är det en del av deras affärsidé. De vill bli näthatade. Och använder sedan detta som ett säljargument för varför skolor och dagis skall anlita dem.

Det är många som tjänar pengar på kulturkrig. ETC själva ingår i detta. När de gör inlägg om att barn bör exponeras för så många transor som möjligt så utgör det en form av bete. De vill att pensionären skall bli rasande och skriva vad han tänker. Så att de själva kan citera det som exempel på hat och dessutom sadistiskt njuta av när pensionären får höga böter. Eftersom vi inte har yttrandefrihet längre.

Det är ganska precis så jag föreställer mig. Att det anmäls inte för att man ojar sig över det hemska som sagts. Mer njutningen av att trycka dit en äldre människa som är orolig för sitt väl och ve. "Haha, där tryckte vi dit en SD-väljare till. Nu får kärringen käka kattmat när boten kommer". Lite så. Det är så jävla cyniskt och det är mestadels äldre eller folk med lite dålig impulskontroll de går på. Folk som skriver utifrån en oro där de ser problem i samhället.

När Bert-Ove 75 skriver "Skicka tillbaks de jävla kamelryttarna" när han för 55e gången denna månad läser om en våldtäkt utförd av personer från MENA samt lite åldringsrån och är alldeles förtvivlad och slänger iväg kommentaren i affekt är de där direkt och hugger. Folk SKA tystas.
Det är rent utsagt vidrigt. Och Facebook med sina öppna profiler är ju rena julafton när man vill få till ett åtal.
__________________
Senast redigerad av Kedox 2025-08-27 kl. 19:37.
Citera
2025-08-27, 19:40
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Det är ganska precis så jag föreställer mig. Att det anmäls inte för att man ojar sig över det hemska som sagts. Mer njutningen av att trycka dit en äldre människa som är orolig för sitt väl och ve. "Haha, där tryckte vi dit en SD-väljare till. Nu får kärringen käka kattmat när boten kommer". Lite så. Det är så jävla cyniskt och det är mestadels äldre eller folk med lite dålig impulskontroll de går på. Folk som skriver utifrån en oro där de ser problem i samhället.

När Bert-Ove 75 skriver "Skicka tillbaks de jävla kamelryttarna" när han för 55e gången denna månad läser om en våldtäkt utförd av personer från MENA samt lite åldringsrån och är alldeles förtvivlad och slänger iväg kommentaren i affekt är de där direkt och hugger. Folk SKA tystas.
Det är rent utsagt vidrigt. Och Facebook med sina öppna profiler är ju rena julafton när man vill få till ett åtal.

Så är det. Det är motbjudande.

Och det är i allra högsta grad att sparka nedåt som vänstern annars säger sig vara emot.

Liksom det är folkförakt.

Näthatsgranskaren, Ehrenberg och hans transpolare har blivit det vänstern en gång i tiden föraktade mest av allt.
Citera
2025-08-27, 19:59
  #65
Medlem
Gridiots avatar
Najs big up på dommarn 💂
Citera
2025-08-27, 20:10
  #66
Medlem
JoakimBalls avatar
Börjar folk inse att vi har mindre yttrandefrihet i SVERIGE ÄN i Kina!
Citera
2025-08-27, 20:15
  #67
Medlem
Grattis Sverige!

Alla får tycka och tänka som dom vill - så länge dom tycker som oss!
Citera
2025-08-27, 20:32
  #68
Avslutad
Stackars gubbe säkert arbetat hela sitt liv och gjort rätt för sig
Citera
2025-08-27, 20:47
  #69
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Att han skrek ja - det är sjukt. Att han döms - helt rätt.
Vad skrek han?
Citera
2025-08-27, 20:53
  #70
Medlem
AndersPersson99s avatar
Att kritisera att vuxna människor tar ut sina sexuella fetischer på barn är alltså olagligt.

Det betydet i min mening att lagen inte längre är legitim.
Citera
2025-08-27, 21:11
  #71
Medlem
scraftys avatar
Det är alltid projicering med dessa som hatar på dragqueens. Polisen borde kolla hans dator.
Citera
2025-08-27, 21:18
  #72
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/MnKa5M/kallade-dragqueens-for-pedofiler-man-doms




Helt sjukt

Ja helt sjukt är det! Vem ska han betala skadeståndet till? Till drag queensen eller? Och vem var tönten som seriöst polisanmälde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in