2025-03-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Inklusive "kriminella" de hittat på är "kriminella", det var inte länge sedan köpta regeringar i nästan hela väst fick sin poliskår att springa runt och bötfälla folk som var utomhus eller gick runt utan en dum mask, eller var på restaurang utan injektionspass.

Svårt att förstå dig när du skriver så rörigt, men både polisen och regeringen i Sverige har fullt upp med gängkriminalitet och har verkligen inte tid att jaga folk för skojs skull!
Citera
2025-03-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Svårt att förstå dig när du skriver så rörigt, men både polisen och regeringen i Sverige har fullt upp med gängkriminalitet och har verkligen inte tid att jaga folk för skojs skull!
Hur fan var det svårt att förstå, du kanske har minne ungefär som en guldfisk och redan glömt hur polis användes i hela väst under "pandemin". Skärp dig.
Citera
2025-03-22, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia

Om de nu inte använder civila för att övervaka civila där den aktiva insatsen främst sträcker sig till påverkansoperationer. Ett läge där gängkriminella då får immunutet ifall de agerar under totalförsvarets flagg.
Citera
2025-08-27, 12:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Hur känns det här för er?
Varje gång jag hamnar hos polisen och de lägger fram sina teorier om hur de tror att jag lever så slås jag av alla felaktigheter dessa teorier innehåller. Det gör mig lite besviken eftersom jag alltid förväntar mig att deras informationsinhämtning skall vara bättre än så.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in