2024-01-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpaz87
Ah lilla detaljen. Standard med disc menar ja☝️😁

Lite enklare att förstå då. Men den billigast jag har sett på disc edition är från amazon för 6 699 kr
Citera
2024-02-01, 08:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Om typ 5år är min gissning. Seriöst. Tror inte på nån större prisdropp inom närmaste tiden. Kanske nån liten deal men inte att MSRRP sänks.

Jag köpte mitt PS5 precis innan det började komma ut i butiker, när det fortfarande var halvsvårt att få tag på. Följde ett Twitterkonto som uppdaterade och hade aviseringar på men sålde alltid slut fort men lyckades till slut få tag på en via Amazon. Priset var 6590kr för disc version och det är ju typ en röding billigare än idag. Förvisso slim idag och med större hårddisk men slim är ju fulare designmässigt.
Citera
2025-07-30, 20:08
Medlem
EltonToilets avatar
Ni blir inte lyckligare bara för att ni har bestämt att första prissättning automatiskt är FÖR dyrt och måste ha ett lägre..

Är det vart och gå och dra under tiden... Säker på att slösa mångdubbelt på almänt skit ändå till vardags..

Köp ps5 pro nu.. Dels är det roligt, för power, elgiganten sprattlar som mask på kroken när de försöker snacka ner dig till ps5slim som nu täcker hyllorna och hemsidor till URUSLA deals... De får förfan skylla sig..

Det tog mig flera timmar att power att bekräfta vad som som fanns på lager lokalt, att jag ville lägga åt sidan och komma inom en timme och köpa...

Tillslut allt ordnas, kommer till butik i tid... De försökte slarva bort ordern och allt men hade allt på luren bekråftat till sist, fick jsg gjort köpet och pusta ut, sista gången jag handla hos POWER.

SAKER KOSTAR OCH PENGAR SKA SPENDERAS.. lipa inte köp nu och lev
Citera
2025-07-30, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
Ni blir inte lyckligare bara för att ni har bestämt att första prissättning automatiskt är FÖR dyrt och måste ha ett lägre..

Är det vart och gå och dra under tiden... Säker på att slösa mångdubbelt på almänt skit ändå till vardags..

Köp ps5 pro nu.. Dels är det roligt, för power, elgiganten sprattlar som mask på kroken när de försöker snacka ner dig till ps5slim som nu täcker hyllorna och hemsidor till URUSLA deals... De får förfan skylla sig..

Det tog mig flera timmar att power att bekräfta vad som som fanns på lager lokalt, att jag ville lägga åt sidan och komma inom en timme och köpa...

Tillslut allt ordnas, kommer till butik i tid... De försökte slarva bort ordern och allt men hade allt på luren bekråftat till sist, fick jsg gjort köpet och pusta ut, sista gången jag handla hos POWER.

SAKER KOSTAR OCH PENGAR SKA SPENDERAS.. lipa inte köp nu och lev

Vill man ha något så är det bara spara in på något annat ett par månader.
Jag har kunnat skaffa det mesta jag vill ha, trots att man är arbetslös, inklusive PS5 och Switch 2.
Citera
2025-08-01, 03:07
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niceweathertoday
Vill man ha något så är det bara spara in på något annat ett par månader.
Jag har kunnat skaffa det mesta jag vill ha, trots att man är arbetslös, inklusive PS5 och Switch 2.

Exakt så är det

men folk får aldrig lära sig... Och är fast i ett tänk kring pengar som endast gynnar sossAr
Citera
2025-08-01, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
Exakt så är det

men folk får aldrig lära sig... Och är fast i ett tänk kring pengar som endast gynnar sossAr

Har man inte köpt PS5 nu kan man lika gärna vänta på PS6 dock, skulle tippa på att den kommer lagom till GTA6 eller typ nästa sommar.
Citera
2025-08-01, 10:49
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Har man inte köpt PS5 nu kan man lika gärna vänta på PS6 dock, skulle tippa på att den kommer lagom till GTA6 eller typ nästa sommar.

Ps6 kommer nog tidigast 2027 helt meningslöst köra med att vänta på den logiken...
Citera
2025-08-02, 10:21
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ps4 pro släpptes 2016. Ps5 kom 2020

PS5 pro släpptes i november 2024. Och PS6 skulle komma våren 2026? Ca 18 månader efter PS5 pro. I en spelvärld där allting tar längre tid.

Ps6 kommer släppas tidigast 2028.
Citera
2025-08-03, 08:58
Medlem
Tavastehuss avatar
Konkurrensen är inte lika hård längre för Sony. De har sina trogna kunder, Nintendo sina. Microsoft verkar uträknat. Sony borde vänta till 2030 innan de släpper en ny konsol.
Citera
2025-08-03, 15:48
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Konkurrensen är inte lika hård längre för Sony. De har sina trogna kunder, Nintendo sina. Microsoft verkar uträknat. Sony borde vänta till 2030 innan de släpper en ny konsol.

Precis, xbox är ute ur leken förra generationen och nu idag är dom helt bortblåsta i princip. Alla exklusiva spel hittar man hos sony och nintendo även om sony spel senare kommer till pc.
Citera
2025-08-25, 06:29
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ps6 kommer nog tidigast 2027 helt meningslöst köra med att vänta på den logiken...

jag håller med ... och se, mitt gamla ps4 standard edition hänger med bra och det släpps nya spel, nu drar psn dock ner frekvensen precis nu, men ändå det kommer fortsätta komma grejer och vissa spel behöver inte lyftas över till 5an blir knappt nån skillnad vad jag förstår .... jag har bara testat farcry primal som inte ska ha piffats upp alls för ps5 men det BLEV klart bättre ... far cry new dawn märker jag noll skillnad på
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in