Citat:
Ursprungligen postat av
flb3455
ICA har ca 50% av mat-marknaden i Sverige och ICA har en hel del färdigrätter och halvfabrikat.
ICA:s rykte och trovärdighet har sjunkit kraftigt de senaste åren. Trots det behåller ICA många kunder och går med vinst. Men vi som vet, vet. Hur de blandar ut kött, hur de minskar kyckling i deras egna kycklingwraps så att själva kycklingen är obefintlig. Hur de förlöjligar sis själva på reklamen.
Här är en sumptråd om ICA: där kan du dela med dig av alla hemskheter du har upplevt på ICA, allt från oätlig mat till otrevliga kassörskor till onödiga kontroller eller konstiga blickar. Tips om hur man anmäler ICA och är allmänt otrevlig tillbaka är väldigt välkomna! För varje gång man går in i en ICA-butik blir man rånad. Idag köpte jag 2 liter mjölk och den kostade 21 kr, det var ett hån och ett rån!
På min närmaste ICA-butik jobbar det bara ungdomar, den yngsta är 16 år. Jag tycker det är diskriminerande och osmakligt av ICA, jo men jag fattar varför, en 16-åring är billigare att anställa en en 30-åring, då så, ICA tjänar pengar som vanligt!
Har bara positivt att säga om ICA , o mjölk priset är väl helt normalt ! ? va har du gjort för dumt ? snattat o blivit påkommen? Nä inte ICAS fel att dom är stora, bara se vart folk handlar mm!