2025-08-23, 12:30
Medlem
Jag tittar sällan på svensk mainstreamporr, men av det jag har sett är det väldigt sällan man ser tjejer göra allt som amerikanska tjejer gör. Hur kommer det sig? En average amerikansk porrtjej kan t.ex. göra dubbel anal, slicka röv, bli halsknullad och bli påsatt i alla hål av 5 män utan att blinka. Det har jag aldrig sett i en svensk produktion. Vad beror detta på? Varken i USA eller i Sverige betalas det väl särskilt bra till tjejer som inte är ”stjärnor”, men i USA gör tjejerna så mycket mer utan knussel.
Citera
2025-08-23, 12:32
Medlem
kalkryggars avatar
Var hittar du svensk mainstream porr någonstans?
Citera
2025-08-23, 12:35
Medlem
Galejans avatar
Svenskorna är bortskämda och här finns alltid socialen som en utväg ur den värsta misären. Man är alltså inte lika förhandlingsvillig i Sverige. Det finns alltid ett skyddsnät, särskilt för unga tjejer. I USA finns inte detta. Ett par tusen dollar för ass to mouth med Big Dick Tyrone är mer lockande för någon som bor i en trailerpark och är ensamstående med ett par ungar.
Citera
2025-08-23, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var hittar du svensk mainstream porr någonstans?

Tja, klipp på internet. Oftast är det väl iofs gamla dvd-rippar från dvd:er som brukade följa med porrtidningar, samson biceps, Johan vilde och sånt.
Citera
2025-08-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Svenskorna är bortskämda och här finns alltid socialen som en utväg ur den värsta misären. Man är alltså inte lika förhandlingsvillig i Sverige. Det finns alltid ett skyddsnät, särskilt för unga tjejer. I USA finns inte detta. Ett par tusen dollar för ass to mouth med Big Dick Tyrone är mer lockande för någon som bor i en trailerpark och är ensamstående med ett par ungar.

Det kan säkert vara en delförklaring, men har du väl bestämt dig för att göra porr kanske inte detaljer kring vad du ska göra spelar så himla stor roll. Eller?

Hur som helst - ta dubbel anal som exempel. I USA kryllar det ju av no name-brudar som gör detta med ett leende läpparna. Har de tränat på detta i sina trailer parks eller är de bättre på att bedöva tjejernas underliv vid inspelningar i USA?
Citera
2025-08-23, 13:03
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Tja, klipp på internet. Oftast är det väl iofs gamla dvd-rippar från dvd:er som brukade följa med porrtidningar, samson biceps, Johan vilde och sånt.

Men är inte det sånt som idag är typ vintage då?

Hur många porrisar hittar du från USA som går under mainstream där flickorna gör det du beskrev från den tiden?
Citera
2025-08-23, 13:04
Medlem
OneTaps avatar
de finns svenska tjejer som gör sjuka grejer men de finns ingen porr industri i sverige så dom flesta vänder sig till onlyfans. dock så döljer många sitt content för inhemska användare av integritets skäl så du behöver VPN o utländskt kredit kort för o upptäcka dom :P
Citera
2025-08-23, 13:07
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Så vackert! Jag kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2025-08-23, 13:08
Medlem
Citat:
Men är inte det sånt som idag är typ vintage då?

Hur många porrisar hittar du från USA som går under mainstream där flickorna gör det du beskrev från den tiden?

Jo, men den svenska DVD- produktionen pågick långt och väl till 2010. Åtminstone från slutet av 90-talet var det jag talar om vanligt i amerikansk DVD-porr.
Citera
2025-08-23, 13:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Jo, men den svenska DVD- produktionen pågick långt och väl till 2010. Åtminstone från slutet av 90-talet var det jag talar om vanligt i amerikansk DVD-porr.

ok.. jag kanske inte är så bevandrad med porren så ber om ursäkt.

Men svensk porr har väl alltid varit lite tråkigare, mildare och mindre i volym eftersom vi har allmänt bättre liv i Sverige. Så det är väl egentligen ett gott tecken för det svenska samhället.
Citera
2025-08-23, 13:42
Medlem
Citat:
ok.. jag kanske inte är så bevandrad med porren så ber om ursäkt.

Men svensk porr har väl alltid varit lite tråkigare, mildare och mindre i volym eftersom vi har allmänt bättre liv i Sverige. Så det är väl egentligen ett gott tecken för det svenska samhället.

Eller kanske är det för att Sverige är ett så litet land att en tjej som gör alltför hardcore porr här är rädd att det ska förfölja henne på ett annat sätt än vad det skulle göra i USA? Susy-Ann från Alabama kanske kan ha några slynår framför kameran och sen flyttar hon hem och skaffar man och barn utan att någon höjer på ögonbrynen.
Citera
2025-08-23, 13:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tittar sällan på svensk mainstreamporr, men av det jag har sett är det väldigt sällan man ser tjejer göra allt som amerikanska tjejer gör. Hur kommer det sig? En average amerikansk porrtjej kan t.ex. göra dubbel anal, slicka röv, bli halsknullad och bli påsatt i alla hål av 5 män utan att blinka. Det har jag aldrig sett i en svensk produktion. Vad beror detta på? Varken i USA eller i Sverige betalas det väl särskilt bra till tjejer som inte är ”stjärnor”, men i USA gör tjejerna så mycket mer utan knussel.

För den porren du onekligen tittar på är lite sjukt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in