Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Var resan inplanerad så förstår jag ännu mindre varför de isåfall kör en timme "fel" håll till lager 157 dagen innan. Ungen är snart utrustad för polar expedition.
Nej, förstår inte heller. Det hade väl räckt med Gekås. Det verkar som hon vill prova alla sortiment och hitta vad som är bäst kvalitet. Hahaha din sista mening 😂😂😂
Citera
2025-08-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hannas följare på snap verkar ha minskat med ett 20 tal. Har för mig att hon var uppe närmare 1000 igår och idag nere på 972.
Man skulle ju få följa med på allt- vad hände?
Vet inte om hennes målgrupp har snap. Folk brukar väl inte ha snap direkt. Använder ni det?
Citera
2025-08-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Ingen uppdatering från snapchat idag 😅gav hon upp där? Hon verkade vara så pepp på det
Nog svårt att hålla igång med alla sociala medier.
Citera
2025-08-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Vet inte om hennes målgrupp har snap. Folk brukar väl inte ha snap direkt. Använder ni det?

Jag skaffade snap enbart för att följa ett visst influenserspars förlossning.
Ska ta bort det nu. Men alla barn under 25 verkar ha snap.

Man kan ju tydligen tjäna massa pengar på det, om man drar till sig en stor publik.
Citera
2025-08-22, 18:23
Medlem
Citat:
Jag skaffade snap enbart för att följa ett visst influenserspars förlossning.
Ska ta bort det nu. Men alla barn under 25 verkar ha snap.

Man kan ju tydligen tjäna massa pengar på det, om man drar till sig en stor publik.
Familjen Borg?

Jag använder bara snap just nu för deras förlossning och Hanna, men kommer nog att avfölja dem då bebisen är född och Hanna om dålig uppdatering fortsätter
Citera
2025-08-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Familjen Borg?

Jag använder bara snap just nu för deras förlossning och Hanna, men kommer nog att avfölja dem då bebisen är född och Hanna om dålig uppdatering fortsätter

Precis. Hanna uppdaterar som sagt inte som utlovat.
Förstår egentligen inte varför hon skaffade snap när hon verkligen inte bryr sig.
Det skulle ju vara där man skulle få se "andra sidor" av henne.
Citera
2025-08-22, 18:48
Medlem
Jag kanske har missat nåt. Men är det något konstigt med att köpa barnkläder på flera olika ställen inför att ett barn ska börja på förskolan?
Citera
2025-08-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag kanske har missat nåt. Men är det något konstigt med att köpa barnkläder på flera olika ställen inför att ett barn ska börja på förskolan?

Det konstiga är väl att Hanna ,som inte har 150 :- över till Leos, har råd att köra runt typ 50 mil för att shoppa barnkläder som hon redan har mängder utav.
Bara bensinen går väl på nån tusenlapp.
Citera
2025-08-22, 18:55
Medlem
Citat:
Det konstiga är väl att Hanna ,som inte har 150 :- över till Leos, har råd att köra runt typ 50 mil för att shoppa barnkläder som hon redan har mängder utav.

Så kan man ju se det. Eller så hade de inte råd med Leos pga att de visste att de skulle ha massa kommande utgifter för kläder.
Citera
2025-08-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Så kan man ju se det. Eller så hade de inte råd med Leos pga att de visste att de skulle ha massa kommande utgifter för kläder.

Ja just Lars känns som ett barn med stort klädbehov 😂😂
Citera
2025-08-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ja just Lars känns som ett barn med stort klädbehov 😂😂

Jag vet faktiskt inte. Finns ju kläder för olika ändamål och har inte koll på deras garderob alls.
Citera
2025-08-22, 19:04
Avstängd
Citat:

Inte vet jag vad du har för bil men för 1000 kr får du väl i runda svängar 58 liter bensin. En normal förbrukning på strax över en halv liter milen så kommer du en bra bit. Hanna har ca 5 mil till Ullared.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in