2025-08-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men för att förtydliga; Personen dom du lappade till för han sa något dumt. Du tycker på fullaste allvar han inte ska be om ursäkt?

Klart som fan man ska be om ursäkt, men ursäkten är inget värd om man lindar in den i att ställa krav på att den man har lappat till borde be en själv om ursäkt.

Det är väl ändå givet att en genuin ursäkt, när man har gjort katastrofalt fel, bara är bra? Problemet är att den ursäkt Medvikt levererade, och de ursäkter han förväntas framföra till Rask, håller inte måttet för att klassas vara genuin. Såna människor kan inte ens be om ursäkt utan att vara nedlåtande mot den de ber om ursäkt till. Den s.k. "ursäkten" var ett enda stort "Anjo vet inte hur man ber om ursäkt!" och det mörkret lyste igenom lika tydligt som allt annat äckligt dessa ursäkter till människor utstrålar.
Senast redigerad av tomtefris 2025-08-21 kl. 17:34.
Citera
2025-08-21, 17:27
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inarto
Är det någon som vet varför Robin (Herr Medvikt) sa så elaka grejer? Jag är inte megainsatt i hela diskussionen om allt detta så var snäll att ha det i åtanke så ni inte tror jag trollar eller så.

Genuint undrar varför han valde att säga så grova saker bara. Bortsett från vad alla andra tidigare sagt.

Allt gott.

Jag vet inte varför han var så himla jätteelak. Det är bättre att vara jättesnäll istället, mot någon som är jättedum.

Den som sig i leken giver, som farbror Melker sa.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-08-21 kl. 17:31.
Citera
2025-08-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inarto
Är det någon som vet varför Robin (Herr Medvikt) sa så elaka grejer? Jag är inte megainsatt i hela diskussionen om allt detta så var snäll att ha det i åtanke så ni inte tror jag trollar eller så.

Det är omöjligt att veta varför. Det enda man kan veta är att han sa så, och samma tankemönster går igen i allt som Herr Medvikt och Fru OF säger om de Youtubers, som exempelvis Rask, de trakasserar och försöker mästra.
Citera
2025-08-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Det är omöjligt att veta varför. Det enda man kan veta är att han sa så, och samma tankemönster går igen i allt som Herr Medvikt och Fru OF säger om de Youtubers, som exempelvis Rask, de trakasserar och försöker mästra.

Anjo och Rask är vidriga människor på grund av hur dom beter sig och hur dom är.

Du pratar om metaforer där den ena klappar till den andra med mera, det är väll på den nivån du ligger om du inte frågar Google (ai chatt).

Det är inget konstigt att folk tycker exakt så som folk tycker om Anjo och Rask.

Du har inget förståelse för vilken skada och vilka vidriga videor Anjo och Rask gör för medialt misshandla folk dagligen. Medvikt misshandlade inte Anjo medialt, utan han sa sanningen rakt ur hjärtat och står för det.
Citera
2025-08-21, 17:48
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Klart som fan man ska be om ursäkt, men ursäkten är inget värd om man lindar in den i att ställa krav på att den man har lappat till borde be en själv om ursäkt.

Det är väl ändå givet att en genuin ursäkt, när man har gjort katastrofalt fel, bara är bra? Problemet är att den ursäkt Medvikt levererade, och de ursäkter han förväntas framföra till Rask, håller inte måttet för att klassas vara genuin. Såna människor kan inte ens be om ursäkt utan att vara nedlåtande mot den de ber om ursäkt till. Den s.k. "ursäkten" var ett enda stort "Anjo vet inte hur man ber om ursäkt!" och det mörkret lyste igenom lika tydligt som allt annat äckligt dessa ursäkter till människor utstrålar.

Varför ska Medvikt be om ursäkt till Rask?
Citera
2025-08-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Varför ska Medvikt be om ursäkt till Rask?

Det är helt upp till Medvikt vem han väljer att be om ursäkt till. Förhoppningsvis, om han ber Rask om ursäkt, så blir den genuin - till skillnad från det magplask till ursäkt han levererade till Anjos barn och till Lisen.
Citera
2025-08-21, 18:17
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Det är helt upp till Medvikt vem han väljer att be om ursäkt till. Förhoppningsvis, om han ber Rask om ursäkt, så blir den genuin - till skillnad från det magplask till ursäkt han levererade till Anjos barn och till Lisen.

Det är ju väldigt intressant att du förväntar dig ursäkter till genuina svin.

Varför ska man överhuvudtaget be dem om ursäkt? Jag hade aldrig, i mitt liv, bett någon om ursäkt - som inte förtjänar någon ursäkt.
Citera
2025-08-21, 18:18
Medlem
Citat:
Men än en gång, solen är inte en apelsin.

Testa skriv något som är logiskt.
Men snälla människa att solen icke är en apelsin är allmänt känt. Bra för dig att du vet om det!

Rask ska inte ha någon ursäkt! Varför skulle han?
Citera
2025-08-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det är ju väldigt intressant att du förväntar dig ursäkter till genuina svin.

Jag förväntar mig inte att det genuina svinet Medvikt ska be Rask om ursäkt. Det skulle förvåna mig oerhört mycket om han gjorde det.
Citera
2025-08-21, 19:07
Medlem
Herr Medvikt släppte en ny video där han ber om ursäkt för att han gick för långt. Sedan när har Anjo och Rask bett om ursäkt för sina beteenden på nätet?

Att Medvikt begick ett mindre snedsteg är en fis i rymden jämfört med det Rask har gjort och allt handlar om huruvida man är villig att visa framsteg i fortsättningen eller inte. Det tror jag faktiskt att Medviktarna är beredda att göra. Dessvärre ser vi inte samma sak ifrån Rask eller Anjo. Dessa individer kan aldrig be om ursäkt.
Citera
2025-08-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Ser inte fröken Skäggvikt ut som en valp som får sitta still i hundkojan?

Medans herr skreva tar hand om affärerna?
Det får du ta i en tråd om dom. Det här är tråden om Carl Fredrik.
Citera
2025-08-21, 20:01
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Den här?

https://gofile.io/d/128aAk

Hel.Ve.Te vilken vedervärdig dampfamilj dom är alltså. Har bara sett 7 minuter och håller på att få hjärnblödning av idiotkacklandet. Tänk att hamna brevid dom på restaurang eller liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in