2025-08-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Så du har inte läst om att det fanns flera vittnen?

Enligt hovrättsdomen så finns det inga fler vittnen till Antonios avsugning mer än Emma.

Det finns en tjej som vittnat om att hon hört att två blivit avsugna, Robin och sen har hon inte en aning om vem den andra kan ha varit.
Citera
2025-08-20, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Så det är helt okej att bete sig osmakligt/elakt bara för att man tycker att det inte är ett fair game?
Vad Medviktarna gör får stå för dem, jag säger att hur sekten betett sig mot dem så kan jag förstå att man kör lite tillbakakaka inte svårare än så. Syftet var nog att såra Anjo och det kändes som dom lyckades med.
Citera
2025-08-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om man lyssnar på Julia & Antonios live så låter det lite som att HD kanske tar upp fallet igen alla papper osv är inskickade.
Man kan lyssna på klippet på hundpsykos på TikTok.

Det ska väldigt mycket till för att HD ska ta upp detta fall. Jag ser det som osannolikt att dem kommer ta upp det. Bara för att man skickat in papper och gjort en ansökan så är det inte lika med att man kommer få resning
Citera
2025-08-20, 11:37
Medlem
Citat:
Om man lyssnar på Julia & Antonios live så låter det lite som att HD kanske tar upp fallet igen alla papper osv är inskickade.
Skulle förvåna mig oerhört
Citera
2025-08-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Vad Medviktarna gör får stå för dem, jag säger att hur sekten betett sig mot dem så kan jag förstå att man kör lite tillbakakaka inte svårare än så. Syftet var nog att såra Anjo och det kändes som dom lyckades med.

Självklart var syftet att såra Anjo. Dock är det vi som "tittare" som avgör om vad vi tycker är okej eller inte. Nu har jag verkligen inte orkat följa alla drama dessa kreatörer i mellan, så Anjo och hans anhängare har säkert betett sig likartat men jag anser att det inte är ett okej beteende
Citera
2025-08-20, 11:40
Medlem
Citat:
Det ska väldigt mycket till för att HD ska ta upp detta fall. Jag ser det som osannolikt att dem kommer ta upp det. Bara för att man skickat in papper och gjort en ansökan så är det inte lika med att man kommer få resning

Absolut så är det jag ville bara meddela vad som sägs om det.
Är medveten om hur svårt det är att få upp det till HD.
Citera
2025-08-20, 11:42
Medlem
Citat:
Skulle förvåna mig oerhört

Mig också men jag tyckte att det var lite relevant för tråden då det diskuteras om detta nu.
Citera
2025-08-20, 11:44
Citat:
Självklart var syftet att såra Anjo. Dock är det vi som "tittare" som avgör om vad vi tycker är okej eller inte. Nu har jag verkligen inte orkat följa alla drama dessa kreatörer i mellan, så Anjo och hans anhängare har säkert betett sig likartat men jag anser att det inte är ett okej beteende

Lite av en besvikelse, men inte lika stor besvikelse som att jag inte fått se busken än.
Citera
2025-08-20, 11:48
Medlem
Citat:
Det får du tycka, tyvärr har jag följt turerna lite för mycket för mitt eget välmående haha.
Men Anjo och hans lakejer har verkligen betett sig riktigt vidrigt. Dessutom med tanke på att han över 200 tusen följare. Med den typen av följarskara kommer också ett större ansvar det kan vi väl ändå vara ense om ?
Citera
2025-08-20, 11:51
Medlem
Citat:
Det får du tycka, tyvärr har jag följt turerna lite för mycket för mitt eget välmående haha.
Men Anjo och hans lakejer har verkligen betett sig riktigt vidrigt. Dessutom med tanke på att han över 200 tusen följare. Med den typen av följarskara kommer också ett större ansvar det kan vi väl ändå vara ense om ?

Det kan vi verkligen enas om, många verkar inte förstå vilket ansvar dem har. Jag har för mitt eget bästa lyckas avhålla mig rätt mycket då man blir helt körd i huvudet
Citera
2025-08-20, 11:52
Medlem
Citat:
Absolut så är det jag ville bara meddela vad som sägs om det.
Är medveten om hur svårt det är att få upp det till HD.

Gott
Citera
2025-08-20, 12:37
Medlem
Citat:

Har lyssnat och det enda som framgår är att papper har skickats in vilket inte betyder någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in