Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Jag har en elektronisk p-skiva i bilen. Sedan tidigare fanns det en genomskinlig p-skiva i plast med en roterbar visare klistrad på insidan av framrutan. När jag satte in den elektroniska slet jag bort visaren, så nu är det bara en cirkel med tider. Går inte att ställa in nån ankomsttid på den.
Idag fick jag på en känd skitplats med privat ägare en gul lapp med anmärkning dubbla p-skivor. Enl not har p-slusken tagit foton. Då borde de veta hur det ser ut.
Nu är frågan om detta verkligen är dubbla p-skivor. Har överklagat men nyfiken på andras tolkningar.
Tror tyvärr inte du kommer få rätt. Om du inte hamnar hos en bra handläggare.
Hade samma problem som du. En elektrisk p-skiva som hade stannat och stod på en tid som var 13 timmar fel mot när jag ställde mig.
Skrev en lapp och la i rutan att den elektroniska inte fungerade samt tiden som jag ankom.
Fick p-bot med förklaring 2 skivor och att de inte kunde utläsa vilken som var den korrekta. Fast tiden var åt helvete fel.
Jag fick ett nej på överklaga och ifrågasatte om de hade samhall som arbetade där. Fick inget svar på det.