2025-08-15, 16:20
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det går inte bevisa att sexköp har ägt rum. Det finns tecken på det. Men det går inte bevisa bortom rimligt tvivel. Var är kondomen? Var är sperman?

Bara säga nej tack och låta polisen se korkade ut i rätten. När de prioriterar frivilligt sex över riktiga brott.
Just i det här fallet verkar väl bevisläget bra. Kvinnans uppgift, hennes ”yrke”, meddelanden i kombination med de stora pengaöverföringarna. DNA saknas visserligen. Ok, blir intressant att följa.
Citera
2025-08-15, 16:35
Medlem
Hoppas han hade det trevligt!
Citera
2025-08-15, 18:45
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starchild69
Jag gissar på Valentino Demina, Anis don Demina:s lätt psykotiska kola-torsk till bror.
Där snackar vi psykfall och lagom obegåvad.

Jag lägger också mina pengar på honom, praktarsle!
Citera
2025-08-15, 21:00
Medlem
Läskunnigheten ligger på bottennapp här. Innan namn droppas bör väl det stämma på beskrivningen. Blir ju bara långa svammeltrådar.
Citera
2025-08-15, 21:57
Medlem
Vilken idiot!
Citera
2025-08-15, 22:14
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Känns som herr Hamilton.

Verkligen... (Undrar vad som blev av honom sen?)

Klurigare personlighetsprofil får man ju leta efter. Underhållning och olust på samma gång.
Citera
2025-08-15, 22:43
Medlem
Vem har inte varit med i Robinson?? Måste ju ha varit 3000 deltagare nu.
Citera
2025-08-15, 23:34
Avstängd
7000 för att knulla en ziggis, helt otroligt
Citera
2025-08-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensvenskmula
7000 för att knulla en ziggis, helt otroligt
Fick han det?
Citera
2025-08-16, 00:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Fick han det?
haha
Citera
2025-08-16, 00:17
Medlem
ingetbranicks avatar
Varför beslagtog polisen kvinnans telefon, undrar jag. Hon har inte begått något brott enligt svensk lag och anser sig näppeligen ha blivit utsatt för ett brott genom sexköpet, och har därför ingen anledning att självmant bistå polisen som bara stör henne i hennes arbete.

Polisen kan väl inte tvinga någon att lämna ifrån sig sin telefon under dessa omständigheter? Räcker misstanke om att det förkommit koppleri? Det känns ändå mest som ett svepskäl för att kunna spåra upp och sätta dit sexköpare.

Tveksamt nyhetsvärde, för övrigt. En "Robinson-profil" av okänd årgång och framgång som åker på böter för att ha betalat (orimligt mycket) för ett sexköp känns inte så jätteupphetsande, men snask och snusk går kanske hem även i dess simplaste form?

Det räckte ju för att jag skulle klicka in mig här åtminstone
Citera
2025-08-16, 08:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Varför beslagtog polisen kvinnans telefon, undrar jag. Hon har inte begått något brott enligt svensk lag och anser sig näppeligen ha blivit utsatt för ett brott genom sexköpet, och har därför ingen anledning att självmant bistå polisen som bara stör henne i hennes arbete.

Polisen kan väl inte tvinga någon att lämna ifrån sig sin telefon under dessa omständigheter? Räcker misstanke om att det förkommit koppleri? Det känns ändå mest som ett svepskäl för att kunna spåra upp och sätta dit sexköpare.

Tveksamt nyhetsvärde, för övrigt. En "Robinson-profil" av okänd årgång och framgång som åker på böter för att ha betalat (orimligt mycket) för ett sexköp känns inte så jätteupphetsande, men snask och snusk går kanske hem även i dess simplaste form?

Det räckte ju för att jag skulle klicka in mig här åtminstone

Naturligtvis har polisen rätt undersöka bevismaterial även från icke misstänkta personer för att utreda brott. Har du t ex rånat en bank, så kan du inte parkera bilen hos din mormor och sedan säga att polisen inte får undersöka bilen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in