Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Vilken åklagare har sagt det?

Kammaråklagaren vid Nyköpings tingsrätt minns ej namnet på henne.
Citera
2025-08-15, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur vet du att Anjo & Lisen läser flera ggr om dagen? lägg gärna upp bevis på det du säger för jag vet vad Anjo avskyr Flashback.

Om du väljer att tro Anjo så gör så, han ljuger ju aldrig?
Du vet mycket väl att jag inte kan, eller får, lägga upp bevis
Chrippa är långt ifrån den enda av alla dessa som läser och även kommenterar
Citera
2025-08-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Och du. Och jag.
Fast tror faktiskt att varken du eller jag är lika maniska.... om jag ska vara ärlig.
Har ingen aning om J är aktiv i tråden. Han har ju faktiskt ändå ett jobb, en familj som kräver tid osv osv...
Det jag tycker är tragiskt är att de inte gör nåt annat än att gymma, shoppa, "laga mat", beställa mat och kolla Netflix. Så klart de trivs i detta drama, vad fan annars händer i deras liv?

Jag vet att det finns många sk kända här. Och tänk själv.
Om man hade en tråd här som handla om en nog fan
skulle man kolla men kanske inte dagligen?
Sedan finns det olika slags kändisar. Jag tror inte Zlatan läser
här om man säger som så.

Men vi är Flashbackhatare ALLA som har konto här! Minns det. Och ALLA vi är
heeelt dumma i huvudet. Vi ALLA här är på samhällets botten!

Jag älskar Flashback och tro mig. Det finns kloka och mycket vänliga här.
Också

Naja..

Tänkte på det även jag. Fyfan va tråkigt liv. Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul
Det är ju lite förståeligt att dom båda flippar.
Karma's A Bitch
Citera
2025-08-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om du väljer att tro Anjo så gör så, han ljuger ju aldrig?
Du vet mycket väl att jag inte kan, eller får, lägga upp bevis
Chrippa är långt ifrån den enda av alla dessa som läser och även kommenterar

Nej det vet jag att han inte är men bara jäkligt nyfiken på hur du kan veta att just Anjo och Lisen sitter och läser flera ggr per dag? jag vet att du hittar på i just den saken.
Citera
2025-08-15, 19:14
Medlem
Citat:
Hur vet du allt detta? Du låter alltid så självsäker, att du vet saker. Fast du ändå påstått att du inte har kontakt med dom?
Ljuger du? Eller är det en osund vana, att låtsas att du vet?

Flera timmar att de inte lägger upp nåt är väl ändå en sanning med modifikation, om du lägger ihop Chrippas Instastories, Linneas Instastories och snapchats, tid för att filma och göra youtubefilm, hänga i Skilleras livestreams och kommentera skit i livechatten(det är ju ändå åtskilliga timmar per dag...) Kommentera och svara på sina egna SM osv, träna och fota, shoppa och fota, laga mat och fota, köpa fastfood och fota.... Osv... Jag har inte så många timmar per dag iaf....

Nästan som en stalker.
Citera
2025-08-15, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det vet jag att han inte är men bara jäkligt nyfiken på hur du kan veta att just Anjo och Lisen sitter och läser flera ggr per dag? jag vet att du hittar på i just den saken.

Kom ihåg denna mening "Du vet mycket väl att jag inte kan, eller får, lägga upp bevis"
Den kommer bli mycket användbar i framtiden för alla
Kan man säga precis vad som helst utan nått underlag alls, och sen bara hänvisa till den meningen!
Citera
2025-08-15, 19:20
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag vet att det finns många sk kända här. Och tänk själv.
Om man hade en tråd här som handla om en nog fan
skulle man kolla men kanske inte dagligen?
Sedan finns det olika slags kändisar. Jag tror inte Zlatan läser
här om man säger som så.

Men vi är Flashbackhatare ALLA som har konto här! Minns det. Och ALLA vi är
heeelt dumma i huvudet. Vi ALLA här är på samhällets botten!

Jag älskar Flashback och tro mig. Det finns kloka och mycket vänliga här.
Också

Naja..

Tänkte på det även jag. Fyfan va tråkigt liv. Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul
Det är ju lite förståeligt att dom båda flippar.
Karma's A Bitch

Skärp dig! Nu blir jag kränkt!! 😂😂
Citera
2025-08-15, 19:23
Medlem
Citat:
Linnea har panik.
Ställer frågan igen. Skadas inte utredning om ev förtal om hon spyr ur sig skit i alla sociala medier hon hittar och lägger ut om J?
För att citera Youtubes största självutnämnda orakel: Är hon en efterbliven horunge? (väljer att censurera resterande ord jag skulle kunna skriva.... Men det är ju ok om hon INTE är efterbliven eller hennes mamma är en hora, vad jag har förstått..?)

Såklart det kan skadas men nu är inte Jocke anmäld så där är det nog inte någon fara.
Dock så har det skrivits om Anjo & Rask efter anmälan så det kan nog ställa till det i slutändan.
Citera
2025-08-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Kom ihåg denna mening "Du vet mycket väl att jag inte kan, eller får, lägga upp bevis"
Den kommer bli mycket användbar i framtiden för alla
Kan man säga precis vad som helst utan nått underlag alls, och sen bara hänvisa till den meningen!

Tro mig det kommer jag komma ihåg och detta är en fet lögn som Goldie kommer med, förstår inte varför man ska ljuga?
Däremot kan Anjo få saker skickat till honom.
Citera
2025-08-15, 19:40
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Hahaha och där kom den, Jackes ånger. Dags för återfall? Ta en grogg eller tio och skaffa en till eannabe gangster tatuering fin feta horunge
Pundaren i Motala utan ryggrad och pungkulor levererar.
Det går bra nu.
Citera
2025-08-15, 20:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Eftersom ni J-haters säger att han anmäler allt hela tiden till polisen och upptar deras tid, vad tror du att han gjort nu?
Ok. Då har han anmält. Då får vi vänta och se om det påbörjas en utredning. Gör det det så är det två olika utredningar igång samtidigt. De påverkar inte varandra.
Citera
2025-08-15, 20:54
Avstängd
Chrippa och Linneas hatare verkar tro att jockiboiii är någon slags gud som kan påverka Chrippas rättsfall. Men detta är inte sant. Staten är staten, och skiter fullständigt i jockiboiiis illusioner. Staten går enbart på fakta.

Har jockiboiii anmält något trams mot Chrippa och Linnea nu bör han förvänta sig motanmälningar från familjen. Och det finns MYCKET skit att gräva upp om jockiboiii av staten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in