2025-08-14, 09:24
Medlem
Johnny.99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Tror inte allmänheten ser henne som ett luder. Det är bara sådana följare som du. Jag kan säga att det är beundransvärt framgången hon har byggt upp. Men skulle inte säga att jag är en följare direkt som du. Jag har inte ens Instagram eller TikTok eller kanal 5. Hade ingen koll på den där sidan med bilder på Bianca som du länkade till.
Jag tillhör allmänheten och ser henne som ett luder.

Mvh
Citera
2025-08-14, 09:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har ingen hög inkomst Statsministern har mer 😀

"Inkomst" är ju hur mycket pengar hon väljer att plocka ut från sina bolag och deklarera och betala inkomstskatt för. Har ju inget att göra med hur stor förmögenhet hon har.
Citera
2025-08-14, 09:27
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.99
Jag tillhör allmänheten och ser henne som ett luder.

Mvh

Hur är en tjej om hon är ett luder? Vad gör Bianca som får dig att betrakta henne som ett luder? Klär sig i en kort svart klänning precis som andra unga tjejer en utekväll på stan i Stockholm?
Citera
2025-08-14, 09:28
Medlem
Jofs avatar
Stalkaren kommer att få en lindrig dom. Men han kommer att vara ökänd av många under lång tid.
Det blir det kännbara straffet.

Kanske kommer han att byta namn igen. Eller flytta till Iran?
Citera
2025-08-14, 09:28
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Nä jag tror inte hon anpassade men ändå ett märkligt klädval om man är rädd för en person som åtrår ens kropp. Å dom var i samma rum verkar det som.
Men om hon väljer efter hur gärningsmannen kan reagera - så har anpassar hon sig. Dvs om hon sätter på sig mer kläder för att den mentalsjuke kan tolka det som invit om hon har en klänning - så har den mentalsjuke utövat indirekt makt över henne.

Omformulerat: Det finns ingen anledning att låta en stalker bestämma vad hon ska ha för kläder.
Det finns heller ingen klädkod i rättegångssalar som gör att hennes klänning är olämplig.

Omformulerat: Om hon drar på sig en burka för att hon är rädd för en man - så har hon underkastat sig som en islamkärring:

Omformulerat: Inte en chans i helvete att en mentalsjuk jävla nolla ska hunsa henne och vilka kläder hon ska ha.

Är det tydligt?
Citera
2025-08-14, 09:30
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Stalkaren kommer att få en lindrig dom. Men han kommer att vara ökänd av många under lång tid.
Det blir det kännbara straffet.

Kanske kommer han att byta namn igen. Eller flytta till Iran?

Överlag verkar det vara låga straff för stalking. Tror det stod igår att åklagaren yrkade på fyra månaders fängelse.
Tippar också på att det kommer ett namnbyte igen ganska snart.
Citera
2025-08-14, 09:35
Medlem
Ironi?

https://www.amazon.com/P%C3%A5-bordet-juridikpodd/dp/B0CLFZ2H8Q
Citera
2025-08-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Pernillas man är en sån snubbe som man i Sverige kallar för toffel. Han har ingenting att säga till om utan det är Pernilla som bestämmer och har honom runt sitt lillfinger . Sen om hon knullar runt ska han skita i. Hon var så emot Emilio också men han hade lite stake och spöade upp henne och tog ner henne på mattan och sedan lämnade han henne .

Wow! Första gången jag hör någon försvara den psyksjuke pizzabagaren.
Citera
2025-08-14, 09:37
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
"Inkomst" är ju hur mycket pengar hon väljer att plocka ut från sina bolag och deklarera och betala inkomstskatt för. Har ju inget att göra med hur stor förmögenhet hon har.

Hon har ingen miljard på banken iallafall det har jag fått bekräftat nu från säker källa som jag tyvärr inte kan avslöja.

Men fortsätt du att hylla denna Bianca vars liv är ett enda stort luftslott och kärlekslöst. Bara ytligt status och pengar som gäller för henne. Ska bli skoj när världsekonomin rasar och hon blir utfattig . Då kan hon sitta där och spela förmer än alla andra .
Citera
2025-08-14, 09:39
Medlem
Citat:
Skulle kunna lägga till att hon är väldigt duktig på att dansa. Kom tvåa i Let's Dance bland annat och dansar i sina egna musikvideos. Många säger att hon skulle kunna bli en lika framgångsrik artist som Benjamin Ingrosso, men tydligen är hon själv inte bekväm med sin sångröst.

Hon ställde dock upp i junior Melodifestivalen som barn och har sjungit på Allsång på Skansen med sin bror.

Det är fascinerande att folk verkligen kämpar för att tillskriva henne negativa epitet. Utan karisma var nytt. Hade hon ingen karisma skulle hon inte ha så många följare.

Note: Kom på att jag faktiskt såg henne i lets Dance. :-)

Jo, man kan komma långt i dagens värld utan att ha karisma. Som jag skrev, killar mellan 15-40 drömmer om att knulla henne eller så retar de sig på att hon är så framgångsrik. Och tjejer i åldrarna 15-30 vill byta sina live med henne. Det räcker långt för att bli känd i dagens Sverige. Att hon sedan verkar vara jävligt driven vad det gäller entreprenörskap, har ju noll med karisma att göra.
Citera
2025-08-14, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja visst är Pernillas man rätt intetsägande? Exakt så! Du vet precis tillräckligt för att kunna säga att du faktiskt känner till vem Bianca Ingrosso är (precis som alla andra över 40 som bara sett delar av henne i förbifarten). Mer än detta behöver du inte kunna om Bianca men du känner till henne.

Ja jag känner till henne. Och det jag sett av henne i Lets Dance och Wahlgrens Värld har gjort att jag fäller omdömet om hennes karisma. Som är obefintligt. Hade det bara varit Pernilla i Wahlgrens Värld hade jag nog kunnat se ett helt avsnitt men när de andra helt platta karaktärerna dök upp så tog det stopp.

Det jämfördes sedan med Kardashians. Där kan jag erkänna att jag inte heller har full koll, speciellt inte på de yngre. Men gubben i serien han Jenner som blev en kvinna, han har ju karisma. Liksom hans f d fru.
Citera
2025-08-14, 09:43
Medlem
Johnny.99s avatar
Citat:
Hur är en tjej om hon är ett luder? Vad gör Bianca som får dig att betrakta henne som ett luder? Klär sig i en kort svart klänning precis som andra unga tjejer en utekväll på stan i Stockholm?
Nej nej utan det faktum att hon legat runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in