Citat:
Ursprungligen postat av
cykellampa
Precis, det låter som att bilarna är lånade på huset. För 4mkr av 6mkr i lån på en fastighet efter 22 år tyder ju inte på att det gått till ROT iallafall.
6 miljoner är som allt annat han säger 50 % lögn. 4,5 mille är mer rimligt. Men med sin egenskapade matematik kan han säga 6, och det är klart att så länge han bor kvar får han aldrig fel.
Jag tittar mycket på fastighetsmarknaden, och det är mycket lätt att plugga in hans bostad i vilken modell som helst. Kolla slutpriserna hos hans grannar på hemnet.se, om man vill veta mer.
Hans fårskock kommer förstås inte förstå skillnaden, det är verkligen den minst informerade följarskaran på hela nätet han har hittat. Dom hör "miljonär" och blir storögda. Som om han kan realisera pengarna.
Intresset för hans dynga är större än någonsin, det tvivlar jag inte en sekund på. Sossarnas lotteri gick ut på att blåsa dementa pensionärer, hans affärsidé går ut på att blåsa den lägsta kvartilen på iq-skalan. Jag uttrycker mig helt respektlöst mot denna "man", och jag gör det medvetet för så länge han fortsätter med sin verksamhet förtjänar han inte bättre.