2025-08-10, 10:36
Medlem
Gå inte på "seek-dating.com". Där finns oändligt med sugna kvinnor, men som inte vill annat än att stanna och chatta på siten, med olika svepskäl att gå vidare.

Flera av kvinnorna skriver och misstänkt lika svar.

Allt för att männen ska köpa deras "mynt" och kunna chatta vidare med deras fejkade profiler.

Finns trådar på reddit som stödjer detta med.

Undvik Seek-dating.com!
Citera
2025-08-10, 10:40
Avstängd
67arigGubbes avatar
Du vet att alla sidor du betalar för att chatta med tjejer så är det i själva verket en loser till kille som sitter bakom tangenterna?

Alla är fejk och det har varit känt länge..

Det finns liksom vettiga sajter att hitta kåta brudar på, varför spenderar sånna som dig pengar på det?
Citera
2025-08-10, 10:41
Medlem
Antagligen ai bots i 90% fallen
Citera
2025-08-10, 11:17
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av An0nym3s
Antagligen ai bots i 90% fallen
Övriga är "botox/silicon/påhittade våldtäkter" som söker ny gren hoppa till
eller Ryska miss Skickapengartillflygbiljett
Citera
2025-08-10, 12:04
Avslutad
Har folk fortfarande inte lärt sig att såna här sidor är fake?
Använd de vanliga kända dejtingsidorna istället. Mindre risk att den du chattar med är någon fejkperson.
Citera
2025-08-10, 12:15
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran-Ekbrandt
Gå inte på "seek-dating.com". Där finns oändligt med sugna kvinnor, men som inte vill annat än att stanna och chatta på siten, med olika svepskäl att gå vidare.

Flera av kvinnorna skriver och misstänkt lika svar.

Allt för att männen ska köpa deras "mynt" och kunna chatta vidare med deras fejkade profiler.

Finns trådar på reddit som stödjer detta med.

Undvik Seek-dating.com!
Samma gäller för Romantikportalen.se.
Citera
2025-08-10, 14:10
Medlem
kalkryggars avatar
Det är väl ganska enkelt. Det finns massvis med appar att chatta gratis med. Så varför i helvete skulle man använda någon där det kostar pengar? Låter efterblivet.
Citera
2025-08-10, 15:18
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är väl ganska enkelt. Det finns massvis med appar att chatta gratis med. Så varför i helvete skulle man använda någon där det kostar pengar? Låter efterblivet.
Jag tror att du har dålig koll på läget som det känns. Även att det är trevligt att det är gratis och inte kostar något så är det inte så spännande.
Där kan du sitta flera timmar och flera dagar utan att få något svar.
När du betalar för att skriva med kvinnor så får du svara inom två minuter. Om du har tur så får du svar från 30 olika kvinnor.
Då kan jag hjälpa dig på traven och säga att det känns som att mannen blir kungen på stan. Lite grann som Magnus Ugglas låt.

Du vet att hjärnan har svårt att säga nej och fatta vad som gäller. Vet du därför folk är så jävla korkade och betalar för ett meddelande. Man kan inte tänka på att det är konstigt att någon svarar inom en minut där man betalar.
Där man inte betalar Så får man inte svar överhuvudtaget eller efter några timmar om man har tur.
Det är livet i Sverige 2025.
Citera
2025-08-10, 15:25
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror att du har dålig koll på läget som det känns. Även att det är trevligt att det är gratis och inte kostar något så är det inte så spännande.
När du betalar för att skriva med kvinnor så får du svara inom två minuter. Om du har tur så får du svar från 30 olika kvinnor.
Då kan jag hjälpa dig på traven och säga att det känns som att mannen blir kungen på stan. Lite grann som Magnus Ugglas låt.

Du vet att hjärnan har svårt att säga nej och fatta vad som gäller. Vet du därför folk är så jävla korkade och betalar för ett meddelande. Man kan inte tänka på att det är konstigt att någon svarar inom en minut där man betalar.
Där man inte betalar Så får man inte svar överhuvudtaget eller efter några timmar om man har tur.

Jo jag har koll på läget. Det du beskriver är sunda människor (använder gratis) och idioter (betalar för att chatta med AI och scams). Simpelt.

Min hjärna har inte ett dugg svårt för att säga nej till att bli medvetet lurad.
Citera
2025-08-11, 00:41
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Nätdejting
/Moderator
Citera
2025-11-24, 08:12
Medlem
så alla nätdejtingsidor där man betalar är skam?
skulle inte tro det
ex
mötesplatsen inte skam
match.com inte skam
Citera
2025-12-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66

Bodycontact är väl fortfarande gratis men det är rätt magert resultat.
Som kille & man blir det lite väl många homo som tester dej
Tjejer är en bristvara men dom finns...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in