2025-08-08, 07:19
Medlem
Vet vi varför Jockii kalas för Gamnacken?
Har han somnat på någon offentlig tillställning eller är det hans dåliga hållning det anspelas på?
Senast redigerad av mullenö 2025-08-08 kl. 07:43.
Citera
2025-08-08, 09:41
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har han somnat på någon offentlig tillställning eller är det hans dåliga hållning det anspelas på?

Det är den extremt taskiga hållningen.
Citera
2025-08-08, 09:52
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ta dig en ordentligt titt på honom nästa gång så ser du vilken gam han är. Det är allt maniska användande av telefonen dygnets alla timmar för att jaga oss som inte smeker medhårs som har försatt han till permanent gamnacke
Citera
2025-08-08, 10:07
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Självklart röker Joakim Lundell inte på det är Fisen som ryker på för fullt.

Jocke och Joz rökte på i tvättstugan.
Citera
2025-08-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Du skriver i Chrippa tråden att Jocke i augusti 2023 outade 400Ben.

Stämmer det eller bara svammel som vanligt?
Hur kommer det sig att Chrippa 15/12 2023 går ut med belöning på sin storie för den som röjer Bens id?
Gick tillbaka i tråden.

Goldentie och Dopy var inte några Chrippafans på den tiden... Av dom inläggen jag läste iaf.
Citera
2025-08-08, 10:49
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95

Hur kommer det sig att Chrippa 15/12 2023 går ut med belöning på sin storie för den som röjer Bens id?
Gick tillbaka i tråden.

Goldentie och Dopy var inte några Chrippafans på den tiden... Av dom inläggen jag läste iaf.

Var fick du augusti ifrån?

Länka det inlägget i rätt tråd. Blir bara spretigt med diskussion på två ställen.

De har känt till varandra innan eftersom de rört sig på samma ställen. Men de kunde inte veta vem det var som spred ett sådant hat.

Det du läser är korta sammanfattningar.
Senast redigerad av granny-panties 2025-08-08 kl. 10:54.
Citera
2025-08-08, 10:51
Avslutad
Citat:

Gick tillbaka i tråden.

Jocke efterlyste bl.a mig på sin story
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2023/12/22/joakim-lundell-blir-ny-trolljagare/

Jag var väldigt kritisk mot Chrippa under 2023 och början av 2024, det har jag skrivit flera ggr så det är inget nytt. Sen såg jag att han utvecklades positivt efter att rymt från Lundells hundgård. Jag har också varit öppen med det till Chrippa, Jockes åsikter skiter jag fullkomligt i, han är och förblir Jockiboi
Citera
2025-08-08, 13:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Gick tillbaka i tråden.

Det var i december 2023 som Jocke och Chrippa eftersökte 400Bens identitet och outade honom.

Senare i december 2023 gick Jocke ut och erbjöd ersättning för goldentie, Kungpungpat och min identitet. Om man kollar mina inlägg som jag skrev om jocke och Chrippa innan december 2023 så var jag varken speciell hård eller kritisk, jag blev dock en måltavla eftersom blev väldigt kritisk i samband med 400Bens uthängning.

Igen i februari 2024 sa Jocke att han skulle leta upp flashbackare, göra en dokumentär och konfronterar dem, i ett desperat försök att tysta människor som kritiserade honom.

Maj 2024 gick Jocke ut och erbjöd pengar för Mumsbulle, Goldentie och min identitet.

I september 2024 spreds en lista på flashback där Jocke och hans vänner fortfarande jagade namnet på flera användare på flashback.

Deras desperation att tysta folk som inte hyllar Jocke, som inte klappar Jocke medhårs är stört. Att få sån panik när man som offentlig person får kritik är inte normalt.

Jag är inget fan av varken Jocke eller Chrippa, jag är dock emot alla lögner, oavsett om lögnerna är att Jocke skadat sitt barn eller att chrippa skadat sitt barn.
Senast redigerad av Dopy 2025-08-08 kl. 14:33.
Citera
2025-08-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var i december 2023 som Jocke och Chrippa eftersökte 400Bens identitet och outade honom.

Senare i december 2023 gick Jocke ut och erbjöd ersättning för goldentie, Kungpungpat och min identitet. Om man kollar mina inlägg som jag skrev om jocke och Chrippa innan december 2023 så var jag varken speciell hård eller kritisk, jag blev dock en måltavla eftersom blev väldigt kritisk i samband med 400Bens uthängning.

Igen i februari 2024 sa Jocke att han skulle leta upp flashbackare, göra en dokumentär och konfronterar dem, i ett desperat försök att tysta människor som kritiserade honom.

Maj 2024 gick Jocke ut och erbjöd pengar för Mumsbulle, Goldentie och min identitet.

I september 2024 spreds en lista på flashback där Jocke och hans vänner fortfarande jagade namnet på flera användare på flashback.

Deras desperation att tysta folk som inte hyllar Jocke, som inte klappar Jocke medhårs är stört. Att få sån panik när man som offentlig person får kritik är inte normalt.

Jag är inget fan av varken Jocke eller Chrippa, jag är dock emot alla lögner, oavsett om lögnerna är att Jocke skadat sitt barn eller att chrippa skadat sitt barn.

Satt inte rask i en video (under perioden listan ska ha spridits) och påstod massa sjuka saker om användarna? Kan minnas fel, men har för mig att han drog användarnamn efter användarnamn och snackade massa dynga.
Citera
2025-08-08, 18:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Satt inte rask i en video (under perioden listan ska ha spridits) och påstod massa sjuka saker om användarna? Kan minnas fel, men har för mig att han drog användarnamn efter användarnamn och snackade massa dynga.
Ja det stämmer. Rask gjorde en video där han sa användarnamn och påstod massa sjuka saker om användaren. Som vanligt visades inga bevis för det han sa.
Citera
2025-08-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja det stämmer. Rask gjorde en video där han sa användarnamn och påstod massa sjuka saker om användaren. Som vanligt visades inga bevis för det han sa.

Han är inte klok, hoppas han åker dit för förtal igen.
Citera
2025-08-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Rökte på som i rökte Hash?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto