Citat:
Ursprungligen postat av
DSJ95
Du skriver i Chrippa tråden att Jocke i augusti 2023 outade 400Ben.
Stämmer det eller bara svammel som vanligt?
Hur kommer det sig att Chrippa 15/12 2023 går ut med belöning på sin storie för den som röjer Bens id?
Gick tillbaka i tråden.
Goldentie och Dopy var inte några Chrippafans på den tiden... Av dom inläggen jag läste iaf.
Det var i december 2023 som Jocke och Chrippa eftersökte 400Bens identitet och outade honom.
Senare i december 2023 gick Jocke ut och erbjöd ersättning för goldentie, Kungpungpat och min identitet. Om man kollar mina inlägg som jag skrev om jocke och Chrippa innan december 2023 så var jag varken speciell hård eller kritisk, jag blev dock en måltavla eftersom blev väldigt kritisk i samband med 400Bens uthängning.
Igen i februari 2024 sa Jocke att han skulle leta upp flashbackare, göra en dokumentär och konfronterar dem, i ett desperat försök att tysta människor som kritiserade honom.
Maj 2024 gick Jocke ut och erbjöd pengar för Mumsbulle, Goldentie och min identitet.
I september 2024 spreds en lista på flashback där Jocke och hans vänner fortfarande jagade namnet på flera användare på flashback.
Deras desperation att tysta folk som inte hyllar Jocke, som inte klappar Jocke medhårs är stört. Att få sån panik när man som offentlig person får kritik är inte normalt.
Jag är inget fan av varken Jocke eller Chrippa, jag är dock emot alla lögner, oavsett om lögnerna är att Jocke skadat sitt barn eller att chrippa skadat sitt barn.