2025-08-06, 22:07
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Är det någon som spelar Sea of conquest?

https://seaofconquest.com/index/English
Citat:
Sea of Conquest is*a mobile pirate strategy game where players build a pirate fleet, explore the seas, and engage in combat and treasure hunting.*It features ship customization, cabin management, and hero recruitment, allowing players to customize their pirate life.*The game also includes a vast, dynamic world with sea monsters, hidden treasures, and rival pirate factions.*
Gratis att spela men det går även att betala för saker som gör en starkare etc. Inlärningskurvan är medel till hög.
Jag är lvl 50 och finns på server #44
Undrar ni något så svarar jag så gott jag kan.

Tack
/Lu
Citera
2025-08-07, 08:01
Medlem
Blev intresserad och läste om spelet på reddit. Det första jag såg var nån som hade spenderat 15 000 usd på spelet och nu ville sälja sitt konto.

Är det mycket p2w i spelet?
Citera
2025-08-07, 08:20
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Blev intresserad och läste om spelet på reddit. Det första jag såg var nån som hade spenderat 15 000 usd på spelet och nu ville sälja sitt konto.

Är det mycket p2w i spelet?
Hej,
Ja, det är många som spenderar massor enligt mig i onödan. Går bra att spela gratis eller betala för en del småsaker. Jag har spelat i över två år och det är fortfarande kul. Jag har spenderat ca. $20. Prova, det är som sagt gratis.

Tack
/Lu
Citera
2025-08-19, 02:21
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Säsong X har precis slutat, och alla är tillbaka till Säsong 1. Så nu är ett bra tillfälle att börja spela.
Servrarna kommer nu att blandas inför nästa säsong. När den börjar vet jag inte ännu. Det står bara "..tens of hours" Men det brukar vara några dagar.

Tack
/Lu
Citera
2025-08-29, 01:54
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
En ny säsong startar om 2 timmar.

Tack
/Lu
Citera
2026-01-11, 00:59
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Säsongen är snart slut och jag har nått lvl 55.
Det är fortfarande kul att spela och det är en väldigt gemytlig stämning. Ska bli kul att se vad som blir nytt nästa säsong.

Tack
/Lu
Citera
2026-01-22, 18:55
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Ny säsong börjar om ca åtta (8) timmar.

Citat:
The unfathomable Blue Breach is known as the ocean's eye. It leads to a realm unknown, a mysterious sea set to unfold.

Tack
/Lu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in