2025-08-02, 22:12
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfatandhappy
Ja du det är en jävligt bra fråga. Jag tänker så ALDRIG följa deras väg. Deras väg är deras och inte min.

Låt oss säga att du skaffar barn och skickar dom på dagis. Helt plötsligt så ska ditt barn leva efter någon HBQT-anda som kallas för inkludering. Bakom denna påtryckningarna är privata organisationer som ofta är i blåsväder i media på grund utav att många snuskisar söker sig dit.
Citera
2025-08-02, 22:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Men vad, rent konkret, finns det i ditt eget liv som gör att du känner dig tvingad att "leva efter HBTQ++"?

Det är ingen som har krävt att jag ska bara HBQT++ person och gå runt i string och cirkustält. Men jag känner att jag har fått minskad yttrandefrihet dom senaste 20 åren. Runt 2000 så kunde man säga allt.

Nu så får vissa fängelse för att yttra sig lite klumpigt...eller ärligt.
Citera
2025-08-03, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Brukar köra lev och låt leva... Så länge ingen korsar min väg på ett obehagligt sätt. Deras problem är deras problem.
Tänk dig att du arbetar som busschaufför i Sverige. Du måste sätta upp en prideflagga på din buss. Du måste köra under den flaggan. Du måste hylla bögar och lesbiska. Det här är svensk demokrati. Utvecklingen visar att du snart kommer att vara tvungen att bevisa att du är bög.
Citera
2025-08-03, 09:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prostrated
Tänk dig att du arbetar som busschaufför i Sverige. Du måste sätta upp en prideflagga på din buss. Du måste köra under den flaggan. Du måste hylla bögar och lesbiska. Det här är svensk demokrati. Utvecklingen visar att du snart kommer att vara tvungen att bevisa att du är bög.
Alltid gjort mitt jobb, vare sig jag gillat det eller ej så har det varit mitt jobb. Har det stått mig upp i näsan har jag bytt jobb.

Tack ock lov har jag aldrig behövt köra under prideflaggan och har aldrig varit busschaufför.
När du arbetar äger arbetsgivaren din röv och dikterar villkoren, passar det inte så byt arbetsgivare eller starta eget.
Citera
2025-08-03, 09:32
Medlem
Onanikrems avatar
Aldrig förstått varken hypen av HTBQ, pride eller förstått hatet heller. Låt de knulla vem de vill, jag skiter i det. Lite som stuvade makaroner, jag gillar det inte och då äter jag det inte heller.

Avskyr pride, men jag behöver ju inte gå dit och kolla heller, fine by me. Ser inte Mellodifestivalen, vem tar vem eller nakendajting heller.
Citera
2025-08-03, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Alltid gjort mitt jobb, vare sig jag gillat det eller ej så har det varit mitt jobb. Har det stått mig upp i näsan har jag bytt jobb.

Tack ock lov har jag aldrig behövt köra under prideflaggan och har aldrig varit busschaufför.
När du arbetar äger arbetsgivaren din röv och dikterar villkoren, passar det inte så byt arbetsgivare eller starta eget.
Det handlar inte om ditt jobbet, det handlar om att varje arbetare i det demokratiska Sverige är skyldig att glorifiera och propagera för HBTQ++-perversioner.
Citera
2025-08-03, 09:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prostrated
Det handlar inte om ditt jobbet, det handlar om att varje arbetare i det demokratiska Sverige är skyldig att glorifiera och propagera för HBTQ++-perversioner.
Inte varje arbetare, du väljer själv för vem du arbetat för.
Nu har jag visserligen slutat arbeta, men har aldrig kört under prideflagg när jag körde. Arbetat som facklig i många år. Vi skulle gå i pridetåg Nä inte min stil, har inte tid och så var det bra med det.
Citera
2025-08-03, 11:10
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det har inget med D-press-ion att skaffa.

Vänstern har sedan långt om länge helt hi-jackat rörelsen.

Nu är HBTQIA+- en del av den aktiva, aktivisstiska kampen emot slem konservatism, som av alla Goda ses som raSSism och Fassism.

Sjuk-klövar-politikerna och närigslivet går arm i arm i paraden. Alla vill visa att de är på bandvagnen. Blivande statsminister Magdalena (s) ryter till, om nå't slemmo stannat hemma.

Offt: Magdalena, blir åter allas vår Landsmutter i september nästa år. Framröstad av en bred majoritet svenskar. Svenskar läser inte längre nå'ra bucker, men älskar räkna upp bokstäver.

Med MaktAllena vid rodret får ni se på bokstavskombos.

Åter OnT: På fina jobbet med goda lönen så förväntas du imorgon måndag visa selfies på när du viftar med den på Sturegatan.

Det finns inget val. Du har att visa att du stödjer det. Politiskt, så är detta D D R - 2 . 0 .
Citera
2025-08-05, 21:54
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Låt oss säga att du skaffar barn och skickar dom på dagis. Helt plötsligt så ska ditt barn leva efter någon HBQT-anda som kallas för inkludering. Bakom denna påtryckningarna är privata organisationer som ofta är i blåsväder i media på grund utav att många snuskisar söker sig dit.

Jag hade inte skickar barn till dagis. Det hade blivit internat direkt ...
Citera
2025-08-06, 21:01
Medlem
davetheslaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Varför ska ni patrullera genom stan år efter år, när ingen bryr sig ?

Du ser inga tåg år efter år med män som gillar thailändskor eller medelålders kvinnor som åker till Gambia. Vem brys sig, just do it
Tänk om dom skulle patrulera år efter år och sparka in öppna dörrar med att dom vill ha acceptans" när ingen ingen ens lägger sig i .
Folk kanske tänker att det är lite L att behöva hämta hem en fattig, men ingen bryr sig nämnvärt.
Samma med bögar, man skiter i om dom knullar varandras skit, finns så många intressantare saker i världen än vad folk har i munnen.

Ni chockar inte längre, och det stör er så in i helvete.

Så det är bögparaden som påverkar dig? Blir du sugen att vara med? Eller hur påverkar den dig, menar du?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in